לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

ישנתי קמתי נסעתי


אל תצפו לפוסט גאוני כי זה פשוט לא....

 

היום בדרך לעבודה גילינו כמה סוגים של מזג אוויר. בהתחלה אפרורי אחר כך ערפל כבד ואז הפציעה השמש.

סתיו, נו.

 

אבל נעים נעים נעים...

 

לנולי יש נעלים קטנות וחדשות. אני כל כך נהנית לראות אותו הולך. כזה ברווזון קטן עם כרס תינוקית.

 

אני מרגישה שהשינה שלי משתנה. היא עמוקה יותר אבל הרבה יותר קשה לי לקום בבוקר וזאת למרות שאני הולכת לישון ממש מוקדם. האם מזג האוויר משפיע גם על השינה?

 

אתמול הקראתי לנולי את "הביקור, או איך עושה פרה" של אלונה פרנקל. זה ספר מתוק והומוריסטי כמו שהיא מיטיבה לעשות שמתאר את הביקור בכפר. כולל איך עושה כל חיה (גועה, פועה, צוהל ונובח... בת דודתי העירה את תשומת לבי לכך שצריך להגיד את הפועל הנכון ולא עושה כי אז הילד לא לומד). נולי אוהב במיוחד שאני עושה לו מוווו....(טוב, גועה). בספר היו כמה דברים מצחיקים כמו משפחה שעושה מנגל על אי תנועה והכי מצחיק היה השם של הסבא: רותם סלע... כן כן.... (הספר נכתב ב1996 אז אני לא חושבת שיש קשר לדוגמנית אבל היי, זה מצחיק)

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 10/10/2007 08:03  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-14/10/2007 08:06



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)