לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

זה שאתה פרנואיד זה לא אומר שלא עוקבים אחריך


 

לאחרונה אני רואה תוכניות בטלויזיה שגורמות לי בעיקר להרמת גבה. דנה וייס לדוגמא. בסדר, האח הגדול תיאורטית יכול לעקוב אחרינו לכל מקום ולדעת בדיוק מה אנחנו עושים אבל היי, אני לא כזו מעניינת האח הגדול ירדם משעמום כמו שאני עשיתי כשצפיתי בדנה וייס. ולאנשים שמתכסים בנייר כסף כדי שלא יקראו את מחשבותיהם יש שם: קוראים לזה פרנואידים.

 

והאייטיז והניינטיז לא עברו מזמן? כי איך זה שאני עדיין רואה את יגאל שילון ואת יצפאן ואת רפי גינת ואת הקוליפורמים שלו? ועוד בתוכניות נפרדות. הו האימה. ביצפאן צפינו בשתיקה רועמת כי היה, איך לומר זאת בעדינות לא מצחיק...

 

 

(ברור לכם שנרדמנו בהפסקת הפרסומות הראשונה)

 

מזל שיש עונות חדשות להאוס, עקרות בית נואשות, גיבורים וביג לאב  ומה שיפה שבהם אפשר לצפות מתי שמתאים לנו ...

 

(ואני לא מזכירה ספרים כי ברור שאני קוראת המון)

 

אז מה קראתי לאחרונה?

 

קראתי את אלף שמשות זוהרות של חאלד חוסייני והוא היה לדעתי יותר מוצלח מרודף העפיפונים (ברור שמתבקש להשוות בינהם). אמנם הוא נוגע בנושאים המוכרים והטלנובליים משהו (ילדה לא חוקית למשל) אבל התיאורים שלו והשימוש שלו בהרבה מילים באפגנית (פאשטו?) שהפכו את חווית הקריאה למעניינת יותר. וגם העיסוק בנשים ובמצוקותיהן דיבר אלי.

 

ועכשיו אני קוראת את אחד בספטמבר של יוכי שלח.

 

נכתב על ידי , 15/10/2007 08:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)