לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2007

חזרתי להיות סטודנטית במשרה חלקית


זה היה מרענן לצרף מחברת לתיק הכה פונקציונלי שלי (טוב, לא באמת פונקציונלי וגם לא היה כל כך מה לכתוב).

היה לי מאד משונה להסתופף בחברת תלמידים שמכירים זה את זה אך לא אותי.

נכנסתי לקורס בטעות. הקורס היה על אדריכלות ספריות. נשמע על פניו מעניין אבל במקרצה היה משהו מייבש ולא הייתה לי סבלנות להקשיב. כשאין לי מישהו להתכתב איתו אז אני מוצאת את עצמי שאלות שהמרצה חושבת שהן מטומטמות או מופרכות מדי. משהו בטון שלה אמר לי את זה. היא הייתה עדינה מספיק בשביל לא להזכיר את זה במפורש.

 

אחר כך הלכתי לקורס מיומנויות תקשורת בין אישית ושם המרצה נתנה הרבה יותר מקום לכיתה להתבטא אז הרגשתי שם בבית (וגם יש לי שם חברה).

אין לי כל כך הרבה ניסיון בקורסים כאלה שמעודדים השתתפות פעילה ודורשים התמודדות עם רגשות והתבוננות עצמית. בהתחלה זה קצת הביך אותי אבל הרגשתי שאני מסוגלת לחשוף פנים מאד אישיים בי ולא לחוש פגיעה. בסוף זה יצא טוב. בהצגה לפני הכיתה הייתי על סף בכי אבל אני מחשיבה את זה כחוויה טובה.

גם נהניתי מכך שגם אנשים שזרים לי לחלוטין מגלים על עצמם כל מיני פרטים מעניינים.

(קצת מזכיר הצצה לבלוגים אבל כאן אני יודעת איך האנשים נראים ואני מרגישה שיש פה ערך מוסף)

 

אה, אגב חברתי חשפה את  קיומו של הבלוג שלי (לא כולל כתובת מדויקת) . לא ברור לי אם זה משהו שרציתי בו או לא אבל הבלוג שלי הוא לא סוד. אני תוהה אם יש לי מבקרים מהקורס.לא מפריע לי אבל מסקרן.

 

 

נכתב על ידי , 18/10/2007 17:47  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-21/10/2007 11:39



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)