לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

חדשות נולי


נולי מגדל קוצים בתחת וזה מוזר כי טוליו ואני דווקא טיפוסים כבדים יותר. היום נולי עשה לי שיעור התעמלות בגינה הציבורית. אם יש משהו שמודיעין מצטיינת בו זה גינות ציבוריות. תחשבו על מרחבים של דשא ירוק, מתקנים חדישים. תוסיפו לזה מזג אוויר נעים ותקבלו יום מושלם ליציאה.

נולי החליט כבר בבוקר שהוא רוצה לצאת. הוא ממש נדבק לדלת הכניסה כמו כלבלב שרוצה שיוציאו אותו.

 

לפני כמה ימים החלכתי לשירותים וכשיצאתי משם ראיתי דלת פתוחה ונולון אין. למזלי הבנתי מהר מאד מה קרה ומצאתי אותו כבר בחצי הדרך של המדרגות. הלב שלי כמו שאתם מתארים לעצמכם דפק והיום אני מקפידה לנעול את הדלת.

 

חזרה להיום. נולי רץ והריץ אותי במרחבי הדשא. אני שמחתי לקצת התעמלות וחוץ מזה הייתה לי תשובה לאחת המטפלות ששאלה אותי מה עם אח קטן לנולי: "את רואה אותי בהיריון רצה ככה?"

 

שמחתי שהיה לו כיף ושמחתי שהוא עוסק בפעילות בריאה בלי שיהיה צורך לדרבן אותו ושאגב כך גם אני זזה קצת.

 

הסטריאוטיפים על ההבדלים בין המינים מכונים. הבנות משחקות בשלווה בחול ומדברות בינהן. והבנים (נולי, לצורך העניין) רצים ומשתוללים.

 

כשרציתי ללכת נולי התנגד בתוקף ושום דבר לא שיחד אותו עד שהוא ראה זוג אופניים.

 

 

נכתב על ידי , 21/2/2008 12:35   בקטגוריות אימהות, נולי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-24/2/2008 06:37



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)