לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

סיפור מהגינה הציבורית


היום לקחתי את נולון לגינה הציבורית שהיתה שוקקת ילדים יותר מתמיד. נולוני מצא שם בימבה של שני אחים ששיחקו שם ופשוט השתלט עליה. הסבתא שלהם הייתה מספיק נחמדה לאפשר לנולי לשחק בה (הילדים שיחקו במשהו אחר) ואז פתאום צבאו על נולי והבימבה ילד קצת יותר קטן ממנו ותינוקת. נולי ישב על הבימבה בגאון ופשוט לא זז. שיטת גנדי כזאת. הוא לא ממש חטף מכות אבל כולם התפעלו כמה הוא עדין (אני לא העמדתי אותם על טעותם).

 

עבר זמן והילדה רצתה לשחק בבימבה שלה. הסבתא היתה עסוקה בלספר לי כמה הנכדים שלה מחונכים וכמה אמא שלהם חינכה אותם לותר והילדה היתה בישנית מכדי להתעקש ואז אמרתי לנולי שהילדה היתה מספיק נחמדה לתת לו לשחק בבימבה שלה ועכשיו היא רוצה לשחק בה גם. ואמרתי לסבתא שזה מצויין שהילדה מותרת אבל מצד שני היא צריכה גם לדעת לעמוד על מה שמגיע לה. נולי לא עשה עניין והלך לשחק במגלשה.

 

(מתכוונת לקנות לו בימבה)

 

אבל אחר כך הוא הריץ אותי בגן עד כדי כך שהשרירים שלי עדיין כואבים. הוא מאד מאד נהנה.

 

הוא עדיין לא מאה אחוז בריא. הוירוסים האלה מוציאים אותי מדעתי.

 

 

נכתב על ידי , 17/4/2008 12:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)