לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

חיים ככה


אני אוהבת להיות עסוקה עד כדי כך שאני שוכחת את עצמי

אני אוהבת לדעת שאין לי שום דבר לפני ושהזמן שלי לגמרי ברשותי

אני אוהבת לעצור דקה להתבוננות

אני אוהבת לרוץ ריצת שובבות בדשא עם נולי שלי

אני אוהבת עייפות של עשייה

אני אוהבת להתגבר על פחדים

אני אוהבת כשדברים מצליחים

אני רוצה להיות בהמון מקומות בו זמנית. אני רוצה להיות עם ספר במיטה מתחת למאוורר, אני רוצה לשבת במכונית לצד טוליו ולנהל שיחה כזו ששנינו מצחיקים אחד את השני, אני רוצה לשבת עם נולי ולהקריא לו סיפור ולהתפעם כל פעם מחדש כמה הוא גדל ומתפתח והופך להיות הילד שרציתי ואפילו לא ידעתי שרציתי כזה בדיוק. אני רוצה לתת לו חיבוק ולקבל נשיקה רטובה כזאת ומלווה בחיוך, אני רוצה להיות ביחד ולבד.

אני רוצה לשחות בבריכה בשלווה הזאת שנותנת לי לשמוע את הקול הפנימי שלי ואחר כך לעמוד מתחת למים הגועשים במקלחת הקרה והמצמררת בתענוג.

אני רוצה מקרר מלא בדברים שבישלתי בעצמי. אני רוצה לחתוך סלט ענקי ורענן לארוחת ערב. אני רוצה לפגוש אותה סוף סוף.אני מרגישה שאני מכירה אותה מזמן ולא נפגשנו אף פעם.


הפרק של "סרוגים" הסתיים באופן כל כך ענוג. אני מכירה את הכאב הזה באהבה מסובכת כשצד אחד לא בטוח מה הוא מרגיש ואין לו כן ואין לו לא. כמובן שזו אהבה כזאת כשכשצופים בה מבחוץ דופקים את הראש ביאוש. יש בה החמצה אבל גם הבנה פנימית כזאת שלא תמיד אפשר להחליט גם אם מאד רוצים.

הייתה לי אהבה כזאת ועד היום זה לא נסגר. שנינו בחרנו בני זוג אחרים ואני חושבת שלשנינו קצת כואב לראות את זה. הפתרון הוא מרחק כדי שלא נזיק לחיים הנוכחיים שלנו. לא הייתי מסוגלת להשאר בסביבה שלו ושמחה שנסיבות החיים שלנו מאפשרות את המרחק הזה.

 

נדיר שסדרת טלוויזיה מאפשרת לנו לחשוב על החיים שלנו. בסרוגים יש אפיזודות כל כך מוכרות מהחיים שלי והסדרה גם מאפשרת לי הצצה לחיים שהיו יכולים אולי להיות לי.

(אלוהים, כמה טוב שאני לא שם)

נכתב על ידי , 11/8/2008 10:50  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג’וליאנה ב-12/8/2008 18:11



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)