לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

רכבת ההרים של השינוים


הפוסט של אריאלה גרם לי לחשוב עד כמה כשמתחילים להיות הורים רוכבים על רכבת הרים של שינוים. הילד כל הזמן משתנה והצרכים שלו משתנים ואנחנו כהורים צריכים לעמוד בקצב של השינוים.

אני זוכרת ששמנו לנולי בגיל שנה בריכה מתנפחת במרפסת ואני מצאתי את עצמי מחזיקה לו את הראש ורק בשלב מסוים תפסתי כמה זה מיותר. הילד מחזיק את הראש בעצמו !

גם לי היה קשה להפסיק את ההנקה. בגיל 11 חודשים את רוצה עדיין לחשוב על הילד שלך כעל תינוק ואז את אומרת לעצמך: עוד קצת... במקרה שלי ההחלטה היתה נכונה ולדעתי זה גם בא בדיוק בזמן הנכון לנו אבל היי, זה סיפור ישן.

 

לנו יש בעיה חדשה-ישנה: נולון חזר להתעורר בלילות אחרי שכבר כמעט שנה שהוא ישן לילות שלמים. טוליו מתעקש לשאת בנטל. לטענת טוליו בעבר הרגלנו את נולי שבלילה לא קמים אליו ואחר כך שברנו את ההחלטה הזאת ונולי שוב למד  לשחק בנו. אנילא בדיוק חושבת ככה. אני כן בעד לקום ולו כדי לשלול גורמים אובייקטיבים שמפריעים: שיניים, סדין רטוב, צמא וכו'.

הלילה זה היה השיא: נולי התעקש להסתובב בבית עם עגלת הצעצוע המרעישה שלו (איקאה נבלות !) בארבע בבוקר. אמנם טוליו קם אליו אבל זה לא אומר שישנתי.

(יש לי תחושה שאני הייתי מטפלת בסיטואציה יותר טוב אבל זה לא בטוח בכלל)

 

מהיום (הלילה) אנחנו מתכוונים לעשות ניסוי: לקום, מים חיבוק, סדין ושלום שיצרח קצת שיטלפן ליצחק קדמן מצידי. אני רוצה לישון ואני רוצה שטוליו ישן !!!!

 

 

נכתב על ידי , 13/8/2008 11:09  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג’וליאנה ב-15/8/2008 13:44



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)