לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

מיומני עקרת הבית הבואשת


 

יש בי שני קולות שנאבקים בינהם:

 

קול אחד: "תסתכלי איך הבית נראה? את רוצה לארח את חמותך עם הסטנדרטים שלה בבית הזה ביום שני? תזיזי ת'תחת כבר ותנקי אותו.

קול שני: למה את כל כך לחוצה יש עוד המווון זמן. הכי חשוב שאת תהיי רגועה ושנולון יהיה שמח.

קול אחד: למה עשית את זה לעצמך? מטומטמת אחת ! יכולת לעשות משהו ממש קטנטן עם כמה ביסלי במבה ושתי אימהות בלי כל הכובד הזה של לארח המון מבוגרים עם סטנדרטים אחרים

קול שני: אבל חמותי רצתה ואמא שלי רצתה וסבתא שלי רצתה ואחותי רצתה (או לפחות מוכנה) ואם מזמינים את X  אז למה שלא נזמין את Y ונהרוג שתי ציפורים במכה אחת

 

נו, אני אדם שאירוח ומסיבות מלחיצים אותו וגורמים לעור שלו להסתמרר. אני רמגישה יותר מדי את הקול שאומר לי שאני לא מספיק (השלם את החסר). אני לא מסוגלת להיות נינוחה כשאני מארחת וזה גורם לי סבל רב .

 

ומצד שני אני לא רוצה לוותר על ההתמודדות שבלארח ולגרום לאנשים לשמוח ולשמור על קשרים עם משפחה וחברים. אני כן חושבת שזה חשוב.

 

יש באירוח משהו שחושף את עצמך. את ההרגלים שלך את הצדדים הפחות  פוטוגניים שלך את ההתנהלות שלך בבית.אני לא רגילה לחשיפה הזאת. אני גם מרגישה שלא היה לי מאיפה ללמוד. משפחת המקור לא מצטיינת באירוח ובחברותיות. והפתעה גם הטוליו שלי לא חזק בעניין הזה וזה מלחיץ אותו לא פחות.

 

בשלב הזה אני היא זאת שמנסה נסיונות נואשים להשתלט על העניין (ולא בהצלחה מרובה) וטוליו מדחיק את זה שביום שני נולי יחגוג שנתיים והבית שלנו נראה כמו מזבלה.


נולי למד שתי מילים מצפייה ב"סרוגים": שבת שלום וכיפה. רוב הזמן שצפינו הוא מקפץ לנו כמו מיני-ברסלב וצועק שבצ'לום שבצ'לום.
נכתב על ידי , 15/8/2008 16:44   בקטגוריות הגיגי עקרת הבית וואנאבי, אני, אימהות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג’וליאנה ב-17/8/2008 07:44



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)