לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

כתיבה קריאה וחלומות


אני רוצה לכתוב על נושא אחר חוץ מהחיים שלי?

אי רוצה להכניס את החיים שלי מהדלת האחורית לדמויות שאני אצור יש מאין.

אני כל כך מקנאה באנשים שמצליחים ליצור דמויות כאלה שגם הם מרגישים אליהם משהו. כאילו היו הבנים שלהם.

 

 

האם פעם התאהבתם בדמות בדיונית?

 

האם אני יותר אוהבת לכתוב או  לקרוא? 

 

 

בקריאות הילדות שלי זכרתי ממש טוב את מה שקראתי. הייתי קוראת ספרים המון פעמים. כיום בגלל השפע הרב שעומד לפני והערימות שממתינות לי ליד המיטה אני קוראת ספרים קריאה בולימית כזאת ושוכחת אחר כך ולפעמים הספרים גם מתערבבים לי בראש.אני לא מצליחה להקציב לי זמן ומוכנות רגשית לצלול לספר כך שהוא ילווה אותי לעומק.

 


אתמול בלילה התפניתי לחלום חלום שגם זכרתי אותו. אני זוכרת שהתארחנו במקום לא ברור שאולי הייתי שם פעם ואולי לא. לא ברור לי אצל  מי . אני חשובת שאלה היו חברים של ההורים אבל אני לא חותמת על זה. אני זוכרת שראיתי שמיים שמחשיכים בכלום זמן. ממש כמה שניות כמו סופת טורנדו. המקרר שלהם התחיל לזוז ואני חושבת שזו רעידת אדמה. ומצד שני רק המקרר זז. ואז קוראים לגברים להתגייס ושם התעוררתי.

 

אני זוכרת שיותר הרגשתי תחושת "מעניין מה יקרה" מאשר תחושת חרדה קיומית שאולי הייתי אמורה להרגיש. כאילו אני צופה בסרט.

נדיר מאד שאני זוכרת חלומות כל כך בבהירות.

נכתב על ידי , 16/8/2008 11:37  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג’וליאנה ב-21/8/2008 18:54



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)