לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

היום הראשון


 היום התייצבנו בגן ליום הורים כלומר. ההורים עם הילדים. אני מבינה מאד את ההגיון מאחורי זה. לתת לילדים להכיר את הגן עם הגיבוי של ההורים. אני יכולה להגיד גם שהיום הזה הכניס אותי למתח עצום. זה מאד קשה להסתכל מרחוק על הילד שלך וכל הזמן לחשוש שהוא לא מספיק "תקני". כל החרדות האלה. הנה הילד תקוע עם צעצוע אחד כשילדים אחרים עוברים מצעצוע לצעצוע. הנה ילד מושך לאוצר שלך בשיער בשלב הזה אמרתי לילד שישחק בצעצוע אחר כי באמת לא יכולתי שלא להתערב).

כל הזמן אמרתי לעצמי להרפות ולתת לילד שלי להתנהל לבד בלי אלמנטים שיפוטיים. והילד שלי למד יפה שהוא לא צריך לרצות אותי ואז נהנה ממה שנהנה.

הגננת התפעלה  מהעצמאות הרבה שנולון מגלה (אולי כי אני נוטה לשמור את כל החרדות פנימה ולא להוציא אותם על הנולי ולא להיות מגוננת מדי).

אני מאמינה שהוא יהיה בסדר. הגישה של הגננת מאד נחמדה. גם הסייעות צחקניות וחמודות.

אז לי היה קשה ומעייף אבל נולי נהנה.

 

הולכת עוד מעט להתפרק קצת בקניון תחת הכותרת: ":סידורים".

נכתב על ידי , 1/9/2008 12:08  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-6/9/2008 09:24



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)