לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

משהו לשנה החדשה


נראה לי שהצורך כל הזמן להשתנות ולגלות את עצמך מחדש הוא צורך כל כך אנושי. לפעמים זה מוביל לקונפליקט בין הרצון לקבל את עצמך כמו שאתה לרצון להיות קצת מישהו אחר. אני מכירה טוב מאד את הרצון הזה קצת להתחפש. קצת לבנות לעצמי דימוי אחר ולהפוך אותו לעוד נדבך באני שלי.

 

הקסם של התקופה הזאת הוא שבראש השנה ישנן כל ההחלטות הקשורות לשינוי ולהיות יותר משהואחד ופחות משהו אחר. ישנן שאיפות שכל מאמן אישי יגיד שחשוב מאד שהן תהיינה מוגדרות. לפעמים אני חושבת שאולי אצלי הבעיה היא שאני מדחיקה את העתיד ומפחדת להגדיר לעצמי שאיפות כי אז זה מחייב אותי לנקוט פעולה ולשנות.

 

לא תמיד זה ניכר בי אבל אני אדם שמאד קשה לו עם שינויים ומצד שני הוא שואף להם ומייחל להם.

 

החלטות היותר שלי לשנה הקרובה הן:

 

יותר להקשיב: לפעמים נראה לי שאני כל כך פזורת נפש שזה פוגע לי ביכולת להקשיב לאנשים. אני לפעמים שוכחת ששאלתי אותם שאלות. יותר הקשבה פירושו של דבר יותר למידה מהאחר ופירושו של דבר גם השקעה ונתינה.

תת החלטה היא יותר להקשיב לעצמי. לפעמים נראה לי שאני יוצרת רעשי רקע פנימיים ממש בכוונה כדי לא להקשיב.

יותר לחלק נכון את הזמן שלי: אני חושבת שזה גם נובע מבעיית הקשב העצמי שלי. אני במקרים רבים לא מגדירה נכון את סדר העדיפויות שלי. לא יודעת לבקש את מה שאני באמת צריכה.יש המון דברים שאני רוצה לעשות ונמנעת כי פשוט אני מגלה מאורח מדי שהזמן עף לי.אני צריכה לזכור שהזמן הוא תמיד שלי.

יותר: יותר להתעמת מול אנשים גם אם זה פוגע בדימוי הסו קולד מושלם שלי.לפחות כשצריך.

יותר: לזכור את הצרכים שלי וגם להביע אותם.

יותר: יותר לוותר על השאיפה למושלמות ובתמורה לעשות ללא דחייה.

פחות: פחות להיות בעמדה מתנצלת, פחות להרגיש כל הזמן אשמה ופחות להרגיש שכועסים עלי.אם לא עשיתי משהו רע לדעתי אז אני לא צריכה להיו בעמדה מתנצלת. אם אנשים לא אומרים לי שפגעתי בהם באופן מפורש אין שום סיבה שאני ארגיש רע אפילו אם אני מרגישה ניואנסים דקיקים של קרירות. לפעמים זו פרשנות מעוותת שלי.

פחות: פחות להמנע מעמדות של "לא נעים". עדיף לפעמים להגיד בעדינות את האמת שלי ולא להתחמק ולשקר. כשאני עושה את זה זה ממש מרעיל לי את הנשמה.

 

מתכוונת לעשות משהו קצת יותר יפה לשנה החדשה. אבל גם בינתיים שנה טובה.

 

 

 

נכתב על ידי , 26/9/2008 21:47  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-28/9/2008 10:30



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)