לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2020    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: 2009. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

היום אני כותבת רק דברים חיוביים


יש לי בתיק סבון שקניתי בשבוע שעבר בשוק מהחנות עם השם המוזר והבועות סבון שמעופפות סביבה. חנות  פיוטית וגם הסבון. פינוק קטן כזה בשביל עצמי.

 

 

אתמול שברתי את המחסום הלהביא חברים לבית כמו שהוא  (מטונף-מילה חביבה על נולי) ולתת להם תירס. באה אלי חברה עם הבת המתוקונת שלה והילדים התחברו כל כך יפה שהיה ברור לי שאנחנו ממשיכים עם זה.

 

שבוע הספר העברי. משמח אותי רק להגיד את  המילים. המון זכרונות ילדות וערימות ספרים עומדים מאחוריו. השנה אני קונה רק לנולי. כך החלטתי . וערימת הספרים שליד המיטה שלי מתחננת אלי שאעמוד בזה ולא אוסיף ספרים שיעקפו אחרים בתור.

 

השבוע יהיה לי יום חופשי ואני לא יודעת את נפשי מרוב אושר. 

 

חוזרים לחיתולים. ההתעסקות הזאת לא הועילה לאף אחד והגענו למסקנה שעוד לא ולא משנה אם הילד כבר יהיה בן שלוש. שיקפצו כולם!

 

 

 

נכתב על ידי , 8/6/2009 09:35   בקטגוריות חברויות, שבוע הספר העברי 2009, פינוקים עצמיים, גמילה מחיתולים, גמילה מחיתולים  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-13/6/2009 09:41
 



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)