לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2020    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: !!!. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הלכתי להתפנק תיכף אשוב


כמו שסיפרתי לכם בפוסט ההוא (תודה על הפרגונים, אנשים) היה לי קשה מאד לבחור את הפרטנר להתפנקות. זה התחיל מזה ששאלתי את בן זוגי היקר כדי שלא ייעלב בהמשך. הוא הסתכל עלי במבט של: אשתי, את לא מכירה אותי? שהספיק כדי להבין שהוא ממש לא בכיוון.

 

ואז החלטתי ללכת לפי המשפט הידוע: אמא יש רק אחת!!!! והאמת, מגיע לה! היא אמא נהדרת וסבתא נהדרת. היא עובדת קשה ועדיין מצליחה להיות פעילה נון סטופ ונוכחת בחיים שלנו והיא תמיד מוצאת את הזמן להקשיב ולפנק.

והיא יודעת להעריך פינוק טוב ולהיות פרטנרית נהדרת ליום כיף!

אז היא הזוכה במכרז התפור . הלכנו להתפנק!

 

הספא נמצא במלון מצודת דוד שנמצא ממש צמוד לשדרת ממילא הכוללת חנויות שוות ובתי קפה שמשקיפים על העיר העתיקה (שוס רציני במיוחד אלי שהתרגלתי לנופי מודיעין שאין הרבה קשר בינם לבין עתיקות)

אני חייבת לציין שקצת התרגשתי. בכל זאת זו הפעם הראשונה שאני עוברת עיסוי שלא על ידי בן זוג או חברה.אני גם הגרלתי גבר אבל איכשהו נטרלתי את תחושת המבוכה הפוטנציאלית  ותירצתי את זה ב: "יופי, אני אוהבת עיסוי חזק."

אני חושבת גם שעברתי את השלב בו אני מרגישה שאני צריכה לבדר את נותני השירות שלי שתקועים איתי למשך זמן (ספר, קוסמטיקאית)  והעיסוי התנהל לו בשקט ובריכוז. מה שאהבתי במעסה שלי זה שהוא היה קשוב ואמר לי כבר בהתחלה לבקש אם יש איזור מסוים שאני רוצה שיתעכב עליו.

יש משהו בחוויה שמאפשר הקשבה לגוף עד לפרטים הכי קטנים. פתאום את מגלה נקודות שאת מעדיפה שיגעו לך בהן. פתאום את מגלה מהם האזורים בגוף שאני מאמצת (שכמות! כמו כל אחת שיושבת שעות מול המחשב-את זה אמר לי המעסה שלי). הקשבתי במיוחד גם כדי לנסות לקלוט תנועות שיעזרו לי בעיסויים שאני מתכוונת לעשות לאחרים. אני כל כך אוהבת לעשות את זה אבל קצת החלדתי.

 

גם אמא שלי נהנתה מאד מהחוויה וגם אצלה נשאר טעם של עוד.

 

יצאנו מעוסות ומרוצות  בתחושת עוצמה גופנית שהתחלפה אחר כך בעייפות טובה כזאת כמו אחרי שחייה. איך נהיים עייפים מלא לעשות כלום.

 

טוב, אני אהיה ממש כפוית טובה אם לא אודה לפיטנס שמצאו אותי ראויה לפינוק וגם איפשרו לי לגרום הנאה לאמא שהייתה פרטנרית נפלאה. לסייבקס על האירוח וכמובן למעסים שלנו שעשו עבודה נפלאה.

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 23/7/2009 21:39   בקטגוריות זהירות פרסומת בבלוג!!!, משפחה, פינוקים עצמיים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-28/7/2009 13:17
 



מיס פיטנס או פיטנס משחדים את ג'וליאנה על היותה אישה עובדת


 

 

זה תמיד משמח לקבל הפתעות שנופלות לחיקך כפרי בשל מבלי שידעת על מה ומדוע אז גם שפחתכם  הנוחה לשיחוד החליטה שעם כל הכבוד לצדיקות ולניקיון הבלוג (חה) היא תצטרף למבצע פיטנס ואולי תהפוך גם לענת הראל .

 

טוב, גילוי נאות מתחייב כאן: הנ"ל אינה ראויה כלל להיקרא מיס פיטנס היות וגופה השמנמן טוען אחרת.

גילוי נאות מספר 2: לפעמים הנ"ל נותנת את ידיה השמנמנות באריזת פיטנס כשיש מבצע טוב בסופר.

 

ובכן מה מציעים לי אנשי פיטנס הנדיבים עד אין קץ? מסאז'... טוליו יעיד כמה אני אוהבת מסאז'.  מי לא אוהב מסאז'....

 

אוקיי בואו נחדד את הנקודה מסאז' זוגי.

 

אני אמורה להגיש את החלק הזוגי למכרז כלומר לדרוש מכם קוראים יקרים  ממין נקבה (אני לא הולכת למסאז' זוגי עם זכר שאינו טוליו-כן, אני מפלה מגדרית) לנמק לי מדוע אתם ראויות לפרס הכה נחשק. יש לי כמה מועמדות כי כדרכם של מכרזים הוא ובכן...מכרז תפור אבל יש כמה מקורבות לצלחת ששמתי עליהן עין יותר מאחרות. נו, אלה החיים. אני עדיין בהתלבטות. כי יש לי המוווון חברות שמגיע להן לשבת לצידי בכס המלכות ולהריח משמנים ארומטיים.

 

האם אעניק את המתת לזו שלא ישנה בלילה כי הילד שלה הוא עטלף?

או שמא אעניק לזו שלא ישנה בלילה כי הילד שלה הוא בליין?

או שמא אעניק אותו לזו שישנה בלילה אבל יכולה להצחיק אותי עד מוות?

ואולי לזו שתצחיק אותי עד מוות, לא ישנה בלילה אבל גרה בחור כזה שכל יציאה ממנו היא פרויקט בסדר גודל של טיסה לחלל?

ואולי לזו שעכשיו בתקופה כל כך לחוצה שלא בטוח שגם מסאז' ירגיע אותה?

 

דילמה ממש מחורבנת, כי אני אמורה להעניק את זה רק לאחת ויחידה ואין בלתה וכלפי כל השאר אני יוצאת נבלה ורוצחת המונים. תודה רבה באמת למשפחת פיטנס היקרה.

 

אבל שמעו, נימוק ממש ממש טוב יפורסם בבלוג  ואולי יגרום לי לשנות את דעתי ולצרף זרה מוחלטת רק לשם ההרפתקה! ואז אני אשאר בלי חברות. כן, זה הדבר ההגיוני לעשות.

 

עוד נקודה , מעניין אותי מה הייתם אתם עושים לו נחתה בדוא"ל שלכם הצעה כזו. האם לדעתכם מכרתי את נשמתי לשטן הקפיטליסטי או שמא נקטתי בשיטה הישראלית חובבת מתנות החינם. ועל הדרך מסמיקה כי בחירה מעין זו מצרפת אותי למועדון הבלוגריות המובילות (מה הן מובילות,? טיטולים?)

 

עוד התנצלות, הפוסטים שלי הם לפעמים מחורבנים גם ככה כשסתם בא לי לזרוק מילה לבלוג כדי שלא יחשבו שמתי (כי לא עדכנתי במשך יומיים) , אז מקסימום אתם יכולים לראות את זה כעוד פוסט מחורבן ולא כסכין חלודה בגב האינטגריטי של הבלוג (יש לו אינטגריטי? )

 

 

נכתב על ידי , 7/7/2009 18:13   בקטגוריות זהירות פרסומת בבלוג!!!  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-13/7/2009 08:16
 



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)