לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2020    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ירקות לא גדלים בסופר


היום נן בחופש ואני חשבתי שיהיה נחמד לגוון את הקניות שלנו וללכת לחווה חקלאית אורגנית שנמצאת לידנו (פעם ראיתי שלט שמצביע על חווה שמוכרת ירקות ישירות מהחקלאי) .אני כל כך אוהבת ירקות ופירות ומזמן כבר רציתי לבדוק איך זה לאכול אותם כשהם טריים כל כך ולא מהקירור,

נסענו בדרך עפר בעקבות המכוניות האחרות והגענו לסככה מוצלת מלאה ארגזי קרטון בהם שכבו ירקות. ליד הסככה היו השדות ותאילנדים קטפו כל הזמן ירקות ופירות והביאו לארגזים הריקים. ראינו שדות במיה ושדות תירס.

גילינו שמלך הסככה הוא התירס. היינו חייבים לפקוח עין כי בשניה שהביאו תירס הארגז התרוקן. להפתעתי ראיתי אישה לפני טועמת גרגר תירס ישר מהקלח.

וכשאני רואה שמישהו אחר טועם אני מפעילה את האינסטינקט החייתי שלי וטועמת גם.

כן, אכלתי תירס אלוהי לא מבושל ישר מהקלח.

בסוף גם אנחנו שמנו את ידנו על האוצר הצהוב.

בבית שטפתי ונתתי גם לנן והפה שלנו התמלא במתיקות. אפילו את טוליו שכנעתי לאכול.

 

לגבי המחירים זה לא זול אבל אני לא בטוחה שהפער כל כך גדול. קנינו די הרבה דברים ב106 ש"ח (כולל חלה ממחמצת ושעועית מש).חשוב להצטייד במזומן כי המקום לא מקבל אשראי.

 

 

אני מקווה שאצליח לשכנע את טוליו להגיע לשם יותר. היה משהו מאד משמח ומרענן בחוויה הראשונית הזאת של לקנות ירקות ופירות שרק נקטפו.

 

 

נכתב על ידי , 28/9/2012 10:53   בקטגוריות ביקור בחווה חקלאית, פירות וירקות אורגניים, מה עושים עם הילד החופש?  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-29/9/2012 17:43
 



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)