לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2020    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ... לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לפעמים אני לא יכולה לסבול את עצמי


זה מתחיל כשאני מגיעה אחר הצהריים הביתה ופשוט לא בא לי על היום הזה יותר. לא בא להיות להיות מאבטחת/קצינת בידור/מבוגרת אחראית. בקיצור לא בא לי להיות אמא. ואז אני מתחילה לשנוא את כל העולם ובעיקר את הילד שלי שבדרך כלל אני כל כך אוהבת. ואז כל דבר שהוא עושה מרגיז אותי ברמות על ואני פותחת עליו פה כזה שגורם לי להרגיש מינימום כמו מטפלת מתעללת. אחר כך אני מתנצלת והוא לאט לאט נרגע  אבל אז באה ההתפרצות הבאה. וטוליו בא מאוחר. קורה שבעלים באים מאוחר. לא כל כך הרבה במקרה שלנו אבל קורה והוא אפילו מתקשר לשאול אותי מראש אם זה בסדר שהוא יעשה כמה שעות נוספות ואני יודעת שהשבוע אני שלפתי אותו באמצע היום בגלל הוירוס שלי אז כמובן שאני מסכימה.

 מפוצצת לי את המוח הידיעה שמחר הוא יגיע מאוחר גם כן(התנודבנו והסכמנו והוא אומר כל הזמן שהוא יכול לבטל כי הוא רואה כמה אני נהיית עצבנית מזה אבל אני אומרת שדי, התחייבנו וההתחייבות הזאת תרבוץ לנו על הנשמה גם בשבוע הבא ודחיינות תהפוך את העניין ליותר מעיק ממה שהוא לכל הצדדים).

 

אה, ואז מגיעה המיטה של גדולים של נולי. שמחה רבה. לפחות הם חרגו ברבע שעה מהטווח של הזמן שהם קבעו (טווח של שעה בסך הכול וגם שעה שלא גורמת להפסד עבודה). וכל זה כשאמא שלי וסבתא שלי באו לביקור. הן יושבות להן במרפסת בצנעה ועוזרות לי עם נולי ואני הולכת ומתחרפנת  מעצם המחשבה על שמחר אף אחד לא יעזור לי ואני אהיה איתו לבד. ואני משתדלת להתייעל וזה אומר להציע לפועלים כל חמש דקות מים ולהעיף מבטים חשדניים (כי אני כידוע מבינה גדולה בנגרות)

 

טוליו  מגיע איחור של רבע שעה מהזמן שהיה מגיע בדרך כלל (היה פקק) ואינסוף ניג'וסים בסלולרי מצדי. כל דבר שהוא אומר או עושה זוכה לתגובה זועמת מצידי.

 

ואז מגיעה ארוחת ערב והילד שלי עושה את הדברים המעצבנים הרגילים: למעוך את האוכל שהוא לא רוצה לדייסה ולשפוך קצת מים (עוד עבודה לשפחה מכבסת התחתונים הנצחית) להעיף את המכונית שהוא פאקינג קיבל היום (אחרי שפירק אותה לגורמים).  ואני חוטפת עליו קריזה מפוארת.

 

הלאה, הגיע שלב ההירגעות הקטן הזה ואני מקריאה לו סיפור וכל שאר המשימות הקטנות הסוס(סוסה=אני) רואה את הסוף עוד מעט היום הזה נגמר. סיפור שיניים ומיטה ואז קול קורא מהמיטה –קקיייי. לשמחתי אני לא מקשיבה לאימהות הנחרצות האלה שאומרות שצריך לגמול עד הסוף ולהשכיב את הילד לישון בתחתונים. הו לא. את המיטה החדשה הוא ילכלך ביומה הראשון על גופתי. לכן הוא מחותל. לפחות התקפת העצבים והחשש מפני שלוליות סרחוניות של המנקן פיס נחסכות ממני לכמה שעות.

 

אז איפה היינו. כן, קקייייי. טוליו נחלץ לעזרה לפני שאני אזרוק את יוצא חלציו מהחלון. הוא מחתל אותו ומגלה שלא קקי אלא ש-ל-ש-ו-ל.

אני עדיין מקווה שמדובר בשלשול רנדומלי כי הפעוט אוכל כמו מגרסה לפעמים אבל אז באחת הפעמים שבהם אני מחזירה אותו כמו בומרנג למיטה (אחרי שראה את טוליו אוכל ופלים וביקש וקיבל גם מה שאומר עוד צחצוח שיניים. בכלל הולך טוב ופלים עם שלשול וגם אמרתי את זה לטוליו).

 

אוקיי  עוד ריצת עמוק מהמיטה לסלון כי הנה הוכחה שהמבוגרים עושים דברים הרבה יותר מעניינים אחי שהילדים הולכים לישון. ואני לוקחת את הילד ומריחה ריח נפלא כזה.

 

כאן אני משכיבה את נולי על שידת ההחתלה ואומרת  (ביפ ביפ ביפ ביפ)  להגיד ברגש  כמובן ואז נולי עונה (ביפ ביפ ביפ) בשמחה רבה. איזה כיף שאמא מקללת.

טוליו מזהה את פוטנציאל הסכנה (המסכן פיתח מיומנות של כיבוי שרפות) ולוקח את הפיקוד. אני עוד מסננת לו ברשעות: תיהנה והולכת להתקלח.

 

 סידור לנולי (סבתי הקדושה הסכימה בהתראה אפסית לקבל את האורח) ואני צונחת על הספה. אה, רגע... יש פה אורח. מהר למיטה או שתישן בחושך!

(לא מאמינה, זה עבד!)

 

(ערימת כלים ותחתונים סרוחים מחכה לי. ושלא תחשבו לרגע שטוליו התבטל. הוא העלה והוריד את חלקי מיטת התינוק למחסן כדי שאשתו תהיה מרוצה)

נ.ב הספקתי ללכת לספר וביליתי שם שעתיים מייסרות כי הספר נחמד מדי. הוא גוזר כל שערה בעדינות ובאיטיות כאילו היא עשויה מזהב. לא את השערות שלי (שזכו לגוון חציל כי הדוגמנית בגוון שחשבתי לדומה נראתה ממש טוב במגזין). וכך הוא בילה עם הקליינטית הקשישה שהייתה לפני הרבה מעבר לראוי לטעמי (ואני אומרת את זה בתור הקליינטית שאחריה) הספר(הנחמד מדי והרגיש הצליח לזהות את עצבנותי הכבושה (לזרים אני יכולה להיות די נחמדה) ולכן הוא ויתר לי על המסאז'  וכך הגעתי בזמן לפועלים שלא הגיעו בזמן .

 

נכתב על ידי , 3/6/2009 22:05   בקטגוריות קקיפיפי, קיטורים והתבכינויות, גמילה מחיתולים, יצחק קדמן מאחוריך..  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שושנת העמקים ב-7/6/2009 22:08
 



תספורת


גזרנו אתמול לנולי את הפוני. הוא זז הרבה אבל לא מחה. התוצאה הייתה פוני קצרצר ועקום שהחזיר אותי לילדות שלי כשהיו מספרים אותי. המזל הוא שלנולי יש פרצוף כל כך מתוק שגם עם הזוועה הזאת הוא נראה יפה.

המזל הוא גם שממש לא אכפת לו. יש אפילו משהו מתוק בעוקם הזה.

פעם הבאה לוקחים אותו לספר.

 

נכתב על ידי , 10/3/2008 08:50   בקטגוריות יצחק קדמן מאחוריך.., נולי, אימהות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-11/3/2008 09:29
 



עליבות הקיום האנושי


אתם יודעים מה עלוב? עלוב שאני יושבת עם טוליו ומאזינה לרדיו תל אביב. עולה מאזינה ומספרת סיפור סתמי ולא משהו ומקבלת 500 ש"ח ל"הוניגמן" ואני יושבת ואומרת לטוליו: זה לא פייר ! זו צריכה להיות אני.

 

צריכים הסבר למה זה עלוב? כי אני מתלהבת ממתנה כזו...


נולי אתמול גרם לכך שהוא כנראה יהיה בן יחיד עוד הרבה זמן אם לא לנצח. (מה לעשות שלהפוך צלחת מלאה מזון על הרצפה ולצווח שעות זו לא התנהגות של בן אצולה כפי שראוי היה.

 

אגב שמתי לב שמרגיז אותי שתמיד אומרים "בן ראשון" ראשון משמעו, יאללה עצלנית תתחילי לעבוד על השני.

ובכן, לא. אני לא מהאימהות שמשקיעות מאה אחוז מעצמן בהורות ואני לא רוצה להגיע למצב שלא תהיה לי ברירה אלא להשקיע מאה אחוז מהזמן שלי בהורות. אני לא טיפוס של מאה אחוז


 

ואם כבר מדברים על הורות... טיפת חלב. אני תמיד מרגישה שם כמו בבית משפט להורים. הילד שלי במצב טוב מבחינת התפתחות אבל תמיד הם ימצאו משהו לא טוב ואני תמיד בחרדה שם שנולי יפשל בביצועים והם לא ידעו כמה הוא מפותח לגילו.

ומה עוד, אני מתפדחת שהוא בוכה שם. אני מתפדלת כשהוא בוכה ברחוב כי אני לא מוכנה שהוא יגע בתפוז הרקוב שהוא מצא על המדרכה. אני מרגישה כאילו עוד שניה תבוא ניידת של סיירת הורים ותוביל אותי לשיחה עם יצחק קדמן.


אתמול התקשר מנהל הגן של נולי. לעבודה. שיחת היכרות בלבד . אני קוראת לו מנהל הוא מעדיף להקרא:" המשקיע בילדים "או משהו כזה.. כי כמובן שהוא לא רואה רווחים לנגד עיניו הפילנטרופ...צביעות זה דבר שאני לא נורא מסמפטת. אין לי בעיה שהוא יגיד לי ישר: "לך אין סידור לילד ולי אין כסף. הבה נשדך אינטרסים. " לא הצלחתי להוציא ממנו מידע מעבר לססמאות... הלווו אני כבר בגן. הילד שלי מרוצה (במיוחד מהכריכים עם ממרח השוקולד שהוא מקבל רק שם) ולא נראה לי שנעביר אותו אלא אם כן כלבוטק ימצאו משהו...

אז מי יחזיר לי את ה3/4 שעה שהוא קשקש לי בשכל ולא היה נעים לי להפסיק אותו כי אז יוצא שאני אמא לא. לא משקיענית לא אכפתית אז זה סוג של רשיון התעללות בילד שלה...


נכון שאני אדם היסטרי? לפעמים אני מצחיקה את עצמי.

נכתב על ידי , 4/3/2008 10:18   בקטגוריות אימהות, אני, נולי, קיטורים, קיטורים ושאר פרפראות, שחרור קיטור, יצחק קדמן מאחוריך..  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-10/3/2008 08:36
 



103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)