לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

החתונה


יש לי וידוי קטן. אני נשואה לבעל ששונא חתונות. עכשיו אני לא מדברת על שונא חתונות מסוג מסוים או שונא חתונות שנגרר בעל כורחו אלא על שונא חתונות סדרתי בכל ליבו ונשמתו.(גם מהצד שלו וגם מהצד שלי)

 

עכשיו אני לא אכנס למה שהלך בינינו אתמול אבל השורה התחתונה היא שהוא הביא אותי ואת הנולון והחזיר אותנו אבל לא נכנס לחתונה.

 

ואתם יודעים מה, נהניתי יותר ככה. היתה מוסיקה אירית נהדרת ושמחה. הנולון רקד וצהל בזרועותי. ומה שמדהים שניגשו אלי קרובים רחוקים מאד שלא ראיתי שנים לברך אותי על הולדתו וכולם ידעו את שמו.

לרקוד ממש לא יכולתי בגלל שהיה צפוף מאד (חתונה דתית עם המון אנשים כי המשפחה שלי גרה בישוב שהם ממקימיו כך שלכל חתונה מזמינים את כל הישוב כולל הילדים של המשפחות שהתחתנו והם עם ילדים בעצמם-שמייח.)

 

ולשואלים איפה טוליו אמרתי : הוא לא בא כי הוא לא רצה. ככה פשוט. נראה לי שלבת דודתי זה לא הפריע שטוליו לא בא להשתתף בחגה. (והיא היתה כלה מדהימה)

 

בזמן שרקדתי עם נולי ראיתי שעמדה לידי מישהי שבכתה ממש ומישהו (כנראה בן זוגה )ניחם אותה ושתי דודות פולניות אמרו זו לזו סיפור קשה.

אז ככה, בהתחלה חשבתי שהיא אולי מתקשה להרות ולראות אם עם תינוק צוהל עשה לה כווץ' בלב והרגשתי מאד לא נוח עם זה. אחר כך חשבתי שאולי מדובר באחותו של החתן שבכתה בגלל שאמא שלהם נפטרה שנה קודם והיא הרגישה במיוחד בחסרונה.

 

כך או אך, ברור לי שתמיד עם כל שמחה יש עצב וכשבמקום אחד יש שיאים של שמחה והתעלות במקום אחר עצוב בלב.

 

וצריך בכל חתונה גם להבין את הרווקה שכל חתונה מזכירה לה כמה היא לבד (הרי הייתי שם), ובחורה שרואה תינוקות ונשים הרות בכמויות וזה מזכיר לה שהיא לא מצליחה להרות וגם את מי שרואה מישפחתיות חמה ומלוכדת וזה מזכיר לו שהוא יתום.

 

חשבתי על זה במיוחד אחרי פוסט הקיטורים הקודם שלי שמיד אחריו קראתי את ביילע שסיפרה על תאונת דרכים קשה בה נהרג חבר לכיתה של בנה ועל כל הצער והדברים שזה העלה אצלה.

ואז אמרתי לעצמי: היא בוכה על נער שנהרג ואני מקטרת על חתונות.

 

בבלוגוספירה זה מאד בולט. אתה קורא על בלוגרית שהתחתנה ואז על בלוגרית שהתאבדה או על בלוגרית שגילו אצל אמא שלה סרטן.

זה נותן פרופורציה ענקית לחיים שלך.

 

 

נכתב על ידי , 31/1/2007 08:47  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-1/2/2007 14:34
 



אולי כדאי לקטר יותר ביצירתיות?


 

אז זהו ששעות שינה זה דבר שאפשר לחלום עליו לו הייתה לי הזדמנות לחלום אבל לא, אין לי הזדמנות.

 

פושקין פולושקין הרוזן ממנוטה כריסטו הוד נוליותו התעורר היום וצייץ בנימוס דקה דקותיים ואז השתתק. ראינו כי טוב והמשכנו לישון. רק חבל מאד שזה היה בשש בבוקר. שעה בה היינו צריכים להיות על הכביש.

 

בת דודתי מתחתנת היום. אולי כדאי להמציא פסק הלכה שאוסר על אנשים להתחתן באמצע השבוע? מחר צריך ללכת לעבודה כאילו כלום.

אבל טוב, לנו יש תינוק אז אני משערת שבכל מקרה נפרוש מוקדם יחסית.

(מסכנה, מתחתנת בגשם)

 

לגברים בחיי, הווה אומר טוליו ונולי אין מה ללבוש. כלומר יש אבל בכביסה (נולי) .

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 30/1/2007 08:47  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-1/2/2007 07:50
 



החגיגה של בבט-הופל לא הסרט


החגיגה של בבט, שתים בצהרים. אני מחליטה להתפנק בופל עם קרם וניל כזה עם נקודות שחורות של וניל ועוד טעם. אני בוחרת בקפה כדי לאזן את מתיקות הוניל. הפעם אני מדלגת על השוקו כי יש גבול.

אני מגיעה ורואה הפעם וופלר . הוא חובש מטפחת אבל לו כזו ימי ביניים מתוקה כמו שנילי היתה חובשת אלא כזו עם ציורי דונלד דק. גם הלוח נעדר. המקום משתנה. (רק עכשיו שמתי לב שבכל הפעמים הקודמות היו שם רק וופלריות. היה משהו מאד נשי במקום)

 

אני מכרסמת את הופל וכדרכי מתבוננת. מגיע זוג. הבחורה מאד שמנה אבל בצורה מתוקה כזו סופגנית ויש לה גם קול מתוק. הזוג מתחבק בכניסה ואז נכנס. הבחורה מפטפטת בעליזות עם הוופלר ושואלת למה אין לוח. הוופלר עונה שנמאס לו ששואלים את זה ושהוא לא אוהב לקוחות. הבחורה קצת מופתעת מהכנות וגם אני. הוופלר עונה שהוא רוצה שאנשים יבואו בשביל הופל ולא בשביל להרגיש ירושלמים מאגניבים. ושכל בחורה שפיטפטה פעם רבע שעה עם נילי מרגישה החברה הכי טובה שלה.

הבחורה מתנצלת קלות ונעלבת קלות והוופלר עונה : את דווקא בסדר.

 

אני גומרת את הואפל אומרת לוופלר יפה תודהשלום והולכת.

 

נחמד לי עם שיחות כאלה.

נכתב על ידי , 29/1/2007 07:49  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-29/1/2007 11:55
 



לדף הבא
דפים:  

103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)