לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

אתמול עצרה אותי שוטרת


אתמול עצרה אותי שוטרת.... כבר נשמע מרגש, נכון?  אז זהו שפשוט נסעתי לא חגורה במונית השירות. טיפשות לשמה, בל נכחיש. ולא רק שלי כי כל הנוסעים נסעו לא חגורים. עיכבו אותנו כחצי שעה כדי לבדוק את הפרטים ולרשום אזהרה וכל מה שיכולתי לחשוב עליו זה "סוף סוף קורה משהו מעניין"...

 

לעובדות הזרות שנסעו גם הן באותה מונית שירות זו לא הייתה אפיזודה מעניינת אלא חווויה מפחידה. אף שוטר מבין השניים שטיפלו במקרה לא טרח להסביר להן באנגלית או לבקש ממישהו שיסביר להן למה לוקחים להן את הדרכונים. ומה פירוש הטופס שהן קיבלו שכולו היה בעברית. נוסעת נוספת ואני הסברנו להן מה קורה כשאנחנו הבנו מה עושים ולמה ממתינים. אבל הייתה תחושה שלשוטרים יש אינטרס להשאיר את כולנו בחוסר ודאות. לקחת מאדם תעודת זהות או דרכון ומספר טלפון (מול כולם ולא בפרטיות)ולהשאיר אותו לחכות במונית זו לא התנהגות. אני סתמתי את הפה כי ממש לא התחשק לי להיות עצורה בעוון העלבת עובד ציבור במילוי תפקידו או ווטאבר . הייתה לי תחושה שמפעילים עלינו כוחנות שלא במקומה.

 

בסוף כולנו קיבלנו אזהרה רשומה מה שאומר שאם בפעם הבאה נעבור את אותה עבירה אנחנו צפוים לקנס.

 

 

נכתב על ידי , 30/11/2009 08:22  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של miss kitty fantastico ב-5/12/2009 13:02
 



הטנגו של הריחוק והקירבה


בימים האחרונים הרגשתי בעוצמה רבה את ההתרחקות והקירבה לנולי. זה התחיל ממריבה נוראית ליד הגן שעד היום אני זוכרת בזעזוע כי היא כללה בכי של חצי שעה מצידו. הייתי קשובה וניסיתי להבין מה הגמדון הזה רוצה. הוא למעשה לא רצה הביתה מהסיבה הפשוטה. הקניון קרוב יותר, הוא עייף ולא פעם היינו הולכים לקניון. לא עזר לו שאמרתי לו שהיום הולכים ישר הביתה. הגוף שלי ממש כמה להגיע הביתה ולבצע משימות שחיכו לי בבית וגם אם לא לבצע. להירגע קצת בבית.

המריבה הזאת גרמה לי לכעוס בעוצמות שלא הכרתי ואפילו לנתק מגע באיזה שהוא שלב. למזלי טוליו נכנס מהר לתמונה ופשוט היה איתו את רוב אחר הצהריים. ובערב נולי שאל אם אני עדיין כועסת עליו אמרתי לו שכבר לא ושיזכור שאני תמיד אוהבת  והסברתי לו שכעסתי כי הרגשתי שהוא השתמש בבכי ככלי ביטוי ושבעיני לא לגיטימי לבכות כשאפשר לדבר. מותר לבכות רק כשרוצים לבטא כאב או צער.

 

יומיים אחר כך נסענו לסבתי. לאחר הניתוח ביום החופשי שלי אני לוקחת את נולי בצהריים ואנחנו נוסעים במונית שירות ובאוטובוס לירושלים. בשביל נולי זו הרפתקה  נפלאה. עמדתי באוטובוס ונולי ישב ואז הוא שאל אותי אם קשה לי לעמוד. הדהימה אותי היכולת שלו לגלות אמפטיה ולראות אותי מולו.התגלה נולי חדש מולי.

כאשר נולי התעורר בלילה מחלום רע וקרא לי באתי אליו והייתי איתו קצת ואז הוא פתאום נפתח והתחיל לספר לי על ילדים בגן. בשלב מסוים הוא אמר לי," את עייפה אמא , לכי לישון אני אסתדר". אני חושבת שמאז המאוהבות שלי בו עלתה מדרגה.

 

המשפט המקסים של דנה ספקטור על האימהות המשקיעניות שאופות לילדיהם זכרונות גרמו לי לחשוב הלוואי שאני מצליחה לאפות לילד שלי זיכרונות טובים.

נכתב על ידי , 27/11/2009 17:29  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-4/12/2009 12:00
 



מכירים את זה


בעקבות עובד זר

מכירים את זה שדווקא ביום שאתם הכי יודעים מה תרצו לעשות כשתגיעו הביתה כל התכניות מתחרבשות ואין חשק לכלום?

 

מכירים את זה שאתם אורזים תיק נסיעה לילד שכולל פשוט הכול חוץ ממגבונים לחים וטישו ונחשו למה אתם הכי זקוקים ברגע האמת? , נכון מאד...

 

מכירים את זה שאתם שוכחים שלילד יש גופיות כי הן מסתתרות דחוסות בתיק הבגדים להחלפה?

 

מכירים את זה שהטלפון שהכי חיכיתם לו מגיע בזמן הכי לא מתאים (רצוי עם ילד צורח ברקע).

 

מכירים את זה שאוכלים גלידה והילד נתקע עם הגביע ש-ע-ו-ת. הוא כבר לא רוצה גלידה והיא די נמאסה עליו אבל הוא לא יניח את הגביע לרגע וגם לא ייתן לך לחסל לו את הגלידה , הו לא! הגלידה תגמור על הבגדים ולא בקיבה שלך.

 

מכירים את זה שפתאום אתם מגלים אבן לגו במיטה הזוגית שלכם? או בתיק לעבודה? או מכונית קטנה?

 

מכירים את התסכול המוזר בלגלות שמסרק הכינים יצא נקי לגמרי למרות שהגננת אמרה שהיא ראתה כינים?

 

מכירים את זה שמתחשק קפה דווקא ברגע שלכל הבניין מתחשק קפה? ובדיוק בתור שלך נגמרו העוגיות.

 

מכירים את זה שהעתקתם משהו מזמן בוורד ושכחתם ואז אתם מדביקים אותו באקראי על משהו לא קשור בכלל?

 

נכתב על ידי , 24/11/2009 11:08  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איילת שמשיה כחלחלת ב-22/12/2009 00:16
 



לדף הבא
דפים:  

103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)