לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007


 בבלוג הצרכני שלי כתבתי על מקומות ידידותיים לאימהות.

 

אשמח לקבל עוד מידע על מקומות כאלה ולעדכן שם.

נכתב על ידי , 27/2/2007 08:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-1/3/2007 08:24
 



עד 10 פריטים


10 דברים נחמדים בחיים שלי

 

1. יש לי בית

2. יש לי משפחה אוהבת

3. יש לי נולי

4. יש לי בריאות

5. יש לי עבודה

6. יש לי גישה חופשית להמון חומרי קריאה (מה שאני עושה עם זה זה סיפור אחר)

7. יש לי ידע בחיפוש מידע ויש לי גישה לידע ולמידע.

8. יש לי מודעות עצמית

9. יש לי הומור עצמי

10. יש לי בלוג

 

10 דברים לא נחמדים בחיי

1. אני שמנה

2. אני עייפה כל הזמן ונטולת אנרגיות

3. אני לא אוהבת את איך שאני נראית

4. אני לא מוצאת זמן להשקיע בעצמי

5.לא בטוחה כמה אני אוהבת את העבודה שלי (בא בתקופות)

6.  אני במשבר יצירתי

7. לא תמיד יש לי סבלנות לילד שלי ולדעתי אני לא משקיעה בו מספיק.

8. אני חוששת נורא מהעתיד של נולי ודואגת כבר עכשיו לבעיות שאולי לא תהיינה.

9.  אני מרגישה בודדה לא מעט ולא ברור לי למה.

10 תמיד אני מדוכדכת בתקופת פורים ולא ברור לי למה.

נכתב על ידי , 27/2/2007 07:57  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לי ב-3/3/2007 21:21
 



תסכולים


האמת היא שאני נמצאת בתקופה די מתסכלת בחיי המקצועיים ובראיה שלי את עצמי ובכלל גם בבלוג לא כתבתי יותר מדי מהעדר זמן ומוטיבציה כתיבתית . בכלל אני מרגישה שהעבודה שלי לא מוערכת מספיק. שאנשים לא מבינים את המורכבות שלה ולא למה לוקח לי כל כך הרבה זמן וכמובן לא את החשיבות שלה. אני למעשה משרתת כמה גורמים שמתחלקים בחצי משרה הזעומה שלי ואני לא מספיקה כלום אצל אף גורם.

ומה שיפה זה שכל הזמן מוצאים עוד משימות שאני היחידה שיכולה למלא ועוד פרויקטים שראוי לעשות.

ואני צריכה ללכת בין הטיפות, לתת לכל גורם את ההרגשה שאני עושה את המקסימום בשבילו ועוד לענות גם על צרכים של המקום שעבדתי בו קודם שמצפה שהרמת קיטלוג של המקום שאני עובדת בו כיום תשתפר בזכות היותי העובדת המקצועית.

 

נקודה נוספת היא שנותנים לי משימות שגם אחרים יכולים לבצע ואז אני לא מתפנה למשימות שרק אני יכולה לבצע. ואני אחת שלא עושה בעיות ואומרת דברים כמו : "את זה אני לא עושה".

 

התוצאה: כולם מתוסכלים כי לא רואים את השינוי המצופה מכך ששידרגו את המערכת לאחר שלקחו אותי כאשת מקצוע שתטפל בעניין.

ואני לא מרוצה מעצמי כי אני רוצה להספיק ולתת את המקסימום בלי להתפשר על איכות העבודה..

 

מה שעוד מרגיז שאף אחד לא בודק אותי, אין לי כמעט עם מי להתייעץ לגבי הצרכים של המקום ואני תמיד זוכה לתשובה: את אשת המקצוע אז תעשי מה שאת רוצה. ואז הרבה פעמים יש לי פיספוסים שאני רואה רק בדיעבד.

ומה שעוד יותר מרגיז שלא באמת מבינים את החשיבות של התפקיד שלי ולפעמים התחושה היא שבעצם מצפים ממני לחפף ואת זה אני לא רוצה כי זה ממש עלבון למקצוע שלי.

 

ועוד נקודה היא שאני אמורה לתווך בין גורמים שונים עם רצונות הפוכים או בין גורמים שלא מתקשרים בינהם וקשה עד בלתי אפשרי לכנס אותם יחד לדון על הציפיות שלהם גם ממני והצרכים האמיתיים של המקום כפי שאני רואה אותו כאשת מקצוע.

 

ומתסכל גם שעבודתי החשובה היא גם עבודה שמורכבת מהמון פריטים קטנים. לפעמים היא קטנונית גם בעיני ובעיקר היא מייגעת וקשה לי להסביר לאנשים למה הפרט השולי בעיניהם בקיטלוג הוא רלוונטי וחשוב וכדאי שיקבלו הדרכה מקצועית לגבי איך לקטלג.


הפלוסים של עבודתי הם:

1. שעות גמישות מאד. מי עוד יכול לעבוד חצי משרה על פני שלושה ימים משבע בבוקר עד שתיים בצהריים.

2. סה"כ האנשים שאני עובדת איתם הם אנשים נחמדים נעימים ויצירתיים.

3. לפעמים העבודה מחוץ לבית מהווה בשבילי אוויר לנשימה. לא יכולה לתפקד כאמא במשרה מלאה וטוב לי קצת חופש מההורות.

4. גישה לספרים נהדרים ואפשרות לשאול ספרים לי ולנולי.

5. יש יתרון בעבודה שאתה אדון לעצמך מהרבה בחינות .

 

אז המלצות כגון: למה שלא תחפשי עבודה אחרת לא תתקבלנה אצלי טוב. אין לי כוח לחפש עבודה אחרת. אין לי מוטיבציה חזקה מספיק לעבוד משרה מלאה ומאד נוח לי בעבודה גמישה.


אז מה בכל זאת....

 

לעשות את מה שאני יכולה. לוודא שאני מקדישה את המקסימום שאני רוצה להציג. להדגיש חזור והדגש בפני הגורמים את החשיבות שלי במערכת וללמוד גם להתפשר בנקודות מסויימות כדי שהעסק יזוז.

 

(אה, ולהגיד לכל גורם שזקוק לי לבקש שעות נוספות בשבילי כדי שפרויקטים מסוימים יהיו ברי ביצוע)

 

נכתב על ידי , 26/2/2007 18:46  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-3/3/2007 13:17
 



לדף הבא
דפים:  

103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)