לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

יום העצמאות של נולי


היום נולי החליט לראות את עצמו כסוג של ריבונות זערורית. משל היה ליכטנשטיין או אנדורה. במילים אחרות הוא רצה לאכול בעצמו.

הקואורדינציה שלו ותיאום עין-יד לקויים ולכן הוא יצא מלוכלך כמו תינוק של בית רבן בשכונה עלובה ומוזנחת במיוחד.

חתיכת גזר על המצח, חתיכת בננה על האף וחתיכת משהו לא מזוהה על הירך השמנמנה (איך זה הגיע לשם, לנולי פתרונים.

כמובן שאחרי שהתמוגגתי ממנו תלשתי את הכפית מידיו הקטנות והעיקשות והאכלתי אותו בעצמי.התוצאה לא הרבה יותר טובה, מוכרחה לומר. גם לאמא של נולי יש שתי ידיים שמאליות.

 

(טוב שהוא היה לפני אמבטיה . חוץ מזה טישוים פותרים לא מעט בעיות.)

נכתב על ידי , 31/3/2007 19:15  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-1/4/2007 16:18
 



אלבונדיגס


היום התחשק לי לצאת מאמה ספרדיה (לאדינו) כזאת עם תחת ענק וציצים גדולים (הבאתי מהבית) אז עשיתי אלבונדיגס מהספר "מטבח משפחתי" של גיל חובב.

(אלבונדיגס זה פשוט קציצות מבושלות במרק חמצמץ. במקרה שלנו חמוץ כי טוליו התפרע עם הלימון)

יצא טעים.

 


זוטות נוליות....

 

נולון אוהב להכניס את הראש לתוך הצוואר בצורה של ציפור מנקרת. הוא מתגלגל מצחוק כשטוליו עושה לו קולות של חתול או כלב. הצחוק שלו מדבק.

היום הוא דפק נשיקה צרפתית לקוף שלו.

עדיין לא מצליחה לצלם אותו צוחק. ניטרלנו את הקליק שעושה המצלמה אבל האור לא הכי נעים לו...

הוא תינוק חביק וצחיק ונשיק עם עיניים גדולות ועגולות שמסתכלות על העולם.

הוא כבר אוכל מכיסא התינוק שלו ואת הכיסא תינוק שלו ואוהב לדחוף אצבעות לצלחת האוכל שלו ולכרסם את הסינר שלו.

 

לטוליו ולו יש תקשורת נפלאה. אני אוהבת את הרוך שהוא מוציא מטוליו וגם איך שהוא מצחיק אותו.הוא אב מאד מוצלח. בחרתי טוב.

 


בעקבות "גיבורים"  התכונה הכי מגניבה בעיני היא היכולת לשכנע...(לעוף נשמע לי די מעפן ביחס לשאר)

 

נכתב על ידי , 30/3/2007 21:07  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-31/3/2007 19:15
 




אתמול ראיתי כמה ספרים שהחלטתי לקנות לעצמי לחג או סתם כי אני אוהבת את עצמי ויש לי תלושים ואין בגדים שווים בנמצא:

 

סוכריות מהשמיים: גיל חובב (המשך למטבח משפחתי שהוא ספר הנחמות האולטימטיבי שלי ועשיתי ממנו לא מעט מתכונים)

 

טעמים ראשונים:מיכל וקסמן  ספר בישול שמדריך אמהות ברזי האכלת הגוזל.

 


אני גרה בעיר נטולת קניון ולאחרונה זה ממש בעיה בעיקר כשצריך לחפש מתנה לחמות וכרגיל דחיתי את זה לרגע האחרון. אוף !

 

ואין לי אין לי אין לי מה ללבוש


אתמול גררתי את טוליו ונולי המסכנים לישפרו סנטר. מתחם עלוב שאמור לשמש כקניון לאנשי מודיעין. התחיל להיות קר וטוליו מפתח נבגים של שפעת או משהו אז הוא היה מאד מסכן וכל חדוות הקניה ניטלה ממני (בסוף בזבזנו בסופר)
נכתב על ידי , 30/3/2007 08:35  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמאל'ה (לשעבר בהריון) ב-3/4/2007 22:38
 



לדף הבא
דפים:  

103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)