לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

חדשות היום


לג'וליאנה יש הגיינת פה ראויה לציון בבלוג. כה אמר רופא השיניים שלה שהתפעל ממה שראה, למרות שג'וליאנה לא הספיקה לצחצח שיניים לפני הביקור.

 

אין דבר מענה יותר מאוטובוס שדוחס אנשים כמו קרון בהמות. ושבחורה תפסה לי מתחת לאף את המקום למרות הכרס הראויה לציון... כמו כן החליט לא לפתוח חלונות.

נכתב על ידי , 30/4/2006 15:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוגים חדשים



אני מאד אוהבת לגלות בלוגים חדשים. ומה רבה השמחה לגלות שלדבורית שרגל יש בלוג. אז למרות ששלחתי את ההורים שלי לסרט שהיא ממש קטלה והם נהנו עד בלי די  אני מחשיבה את דעתה לגבי סרטים מסויימים.


בקרוב זה יהיה רלוונטי בשבילי יותר מתמיד

 

הבלוג של ריקי כהן  שעוסק בהורות מזווית לא שגרתית וכנה.  לא חדש אבל טוב.

 

 אבא סיפור :בלוג העוסק בספרי ילדים.

 


הבלוג של בוג'י  שהיה לי נורא כיף לגלות...

 

הבלוג של פאר פרידמן כנ"ל .


בלי ניקוד בלוג ספרותי שמשאיר אותי בעניינים.

 


חייבת לתת קרדיט (מזכה) לרוני גלבפיש בעלת הטעם המשובח בבלוגים שהמליצה על רובם. וגם הבלוג שלה שווה ביותר.


תזכורת: להוסיף את הבלוגים לרשימות המומלצים.


החגים מאחורינו אבל לי ממליצה על שירי הייקו פולניים  בבלוג של אודי אלטראגו. מומלץ ביותר...
נכתב על ידי , 30/4/2006 08:46  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג&rsquo;וליאנה ב-30/4/2006 15:45
 



הרהורי בוקר של שבוע חדש


אתמול התקשר אלי מישהו מועד העובדים להזכיר לי שיש עוד מעט בחירות חדשות (באוגוסט) ולאחל לי יום הולדת שמח. המטרה שלו הייתה שאני אזכור את שמו כדי להצביע לו אבל תהרגו אותי, אני לא זוכרת שם של מישהו שמתקשר אלי כשאני במיטה באמצע הצפייה ב"שגריר". ואם הוא חושב שאני אטריח את עצמי עד למקום ההצבעה רק בגלל שהוא טרח להתקשר אלי ואפילו לא בתאריך יום ההולדת אז הוא טועה. לפחות זה לא היה הודעה מוקלטת כמו שעושים פוליטיקאים יותר משופשפים.

 

אני עדיין מקבלת איחולי יום הולדת מחברות שכחניות... זה כיף לחגוג את יום ההולדת בתשלומים אז עד סוף מאי זה קביל בעיני.

 

אתמול חלמתי שאני יולדת ושוכחים לתת לי את התינוק ואני אחרי יומיים נזכרת לדרוש אותו... ועל כך ייאמר: התחלנו עם חלומות הביעותים של הריוניות?! בקרוב בטח החלום על לידת תינוק עם זנב.

 

היום אמרו לי שאני לא נראית בהריון בבגדים מסויימים. אז מה, סתם שמנה?!

 

הספר של גל אמיר : "השלישית בשורה השנייה" ממש מוצלח. אמנם סביר שעוד יומיים שלושה אשכח מה היה שם אבל הוא סופר מתח טוב גם האחרים שלו מומלצים.

 

ראינו את הסרט "להרגיש בבית" (הכרחתי את הבנזוג לצפות) נדהמתי כמה סרט שבקושי מדברים בו יכול להיות מעניין. הגיבור לא הוציא מלה מפיו כל הסרט.

 

הסרט גרם לי לחשוב ואני אוהבת סרטים כאלה. הדמות של הגיבור נכנסת לבתים זרים שאינם בבית ובמעין ריטואל מתקנת להם מכשירים מקולקלים (שעונים ומשקלים) ומכבסת ידנית בגדים. אחר כך הוא מבשל לעצמו מתקלח וישן במיטתם ומעלעל באלבומים ולמעשה חי את חייהם לזמן קצר. זה סוג של פנטזיה מציצנית שיש לי כבר הרבה זמן. אני זוכרת את עצמי מסתכלת על חלונות מוארים בדירות ומדמיינת מה קורה בפנים.


 

ולעניין אחר, ביום השואה שמעתי שהיו אנשים שהתרעמו שבVOD השאירו תכניות מצחיקות. אז זהו שמצד אחד  אני ממש לא הייתי בוחרת לצפות בתכניות מצחיקות ביום השואה וזה כן חסר טעם בעיני אבל ממש לא אכפת לי מה אנשים שמים בדיוידי הפרטי שלהם. מה גם שזה כבר לוקח אותי לסיטואציה בה ספריות הדיוידי חוסמות את הסרטים המצחיקים עם נייר וסלוטייפ כמו שעושים בסופרים בפסח (וזה מביא לי את הסעיף). הרעיון של לצפות מכולם להיות עצובים בלחיצת כפתור קצת מקומם. אני בעד שידור תוכניות מתאימות בערוצי הטלויזיה. המציאות היא שכשאדם אחד סובל או מתאבל האחר שמח. (מזכיר לי את דברי רב החובל לאם שמנסה להציל את ילדה  במחזה המופתי של חנוך לוין "הילד חולם" שאומר לאם שכשילדתו גססה היא רקדה במסיבה והוא לא היה מצפה שתחוש אחרת אז שלא תצפה ממנו לחוש אמפתיה לסבלה(בהזדמנות, הציטוט המדוייק).  נכון שזה מקרה קיצוני אבל יש משהו נכון באמירה. אמנם אני בעד אמפתיה לסבל של המשפחות השכולות או של ניצולי השואה אבל טבעי שביום הזיכרון יש משפחות שתעלינה להר הרצל לקבר ותתאבלנה ויש משפחות שיכינו את המנגל של יום העצמאות.

 

אני באופן אישי שמחה שיש טקסים ותוכניות עם תכנים מיוחדים כי זה עוזר לי להתחבר לסבל של האחר ולהשתתף בצערו. היו תקופות שמעבר לצפירה לא עשיתי כלום והרגשתי הרגשה סתמית לא נוחה ואפילו עוינות מסויימת לימי זיכרון. כיום זה חשוב לי יותר מבעבר.

 

נכתב על ידי , 30/4/2006 08:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דעה ב-30/4/2006 11:17
 



לדף הבא
דפים:  

103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)