לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

קיטורים


כותבת קיטור ומוחקת כי זה סתם קיטור לא מעניין ולא עסיסי. כותבת קיטור אחר ומוחקת שוב. מה קרה לי? גם לקטר אני לא יודעת?

 

 

נכתב על ידי , 30/5/2007 10:09  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של miss kitty fantastico ב-3/6/2007 13:51
 



מיניקה למרחקים ארוכים


טוב, לא חשבתי שאזכה לתואר מיניקה למרחקים ארוכים אבל כשנולי בן 9 חודשים אני חושבת שהרווחתי את התואר.

החודש הראשון היה סיוט. ההנקה התישה אותי היה לי יובש בפיטמות וכל הנקה הכאיבה לי. לא היתה לי סבלנות ונולי ינק בלי הפסק.

כנראה שמשהו בי לא רצה לוותר על זה ובכל זאת המשכתי. לא רציתי יועצת הנקה ועל השאיבה ויתרתי מהר מאד. ופתאום זה הפך להיות פעולה טבעית ונוחה. יש משהו מפתה בזמינות הזאת וביכולת להרגיע את התינוק שלך בשניה שהוא דורש את זה.

אני מספרת את כל זה כי היום הגעתי לסיטואציה קצת הזויה. הינקתי באוטובוס.

אז זהו שזו הייתה נסיעה בין עירונית חריגה יחסית בסדר היום שלנו . נולי התחיל להיות עצבני ואני תפסתי מהר מקום מוצנע מאד והתחלתי להיניק. אף אחד לא שם לב... כשחשבתי על פוטנציאל הנזק הסביבתי של חשיפת שד  והמבוכה מול פוטנציאל הנזק הסביבתי של צווחות תינוק עצבני השיקול היה ברור וחד משמעי ביותר.

 

ובדיוק עכשיו קראתי על שיטות להנקה צנועה בציבור.

 

 

נכתב על ידי , 28/5/2007 21:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גוליאנה ב-29/5/2007 17:41
 



תרשמי או שתשכחי


כל כך הרבה הזכירו לי לכתוב את חוכמותיו האחרונות של נולי אז הרגשתי שאני חייבת:

 

1. נולי גילה את מדף הספרים. ולידו הוא מתנהג כמו קורא שהיה לי פעם בספריה קודמת. מתלבט מוציא לכולם את הנשמה ודוחה המלצה אחרי המלצה ובסוף לוקח משהו. ובכן הבחירה הראשונה של נולי הייתה התנ"ך (ממורטט כדבעי). אכן בחירה נאה.

(הבחירה השניה הייתה סוציולוגיה ישראלית. בן של אבא שלו)

 

2. נולי גילה את נפלאות הדי וי די על נגזרותיו. הוא מאד נהנה לזחול. להגיע כמעט כמעט לשם ואז להלקח באכזריות ע"י אמו שמשננת לו לא ! והוא צוחק. הוא מחייך חיוך ממזרי ועושה את עצמו משחק בקוביה שלו ואז כשאני מסיטה לשניה את המבט. נכון מאד- הוא שם.

 

3. עוד הרפתקאות זחילה: קנינו לו חילזון מעודד זחילה (מה לעשות אין לנו חתול...) בהתחלה הוא היה בוכה ברגע שהיה שומע את המנגינה המעצבנת. עכשיו הוא זוחל אחריו כדי להגיע ולדפוק לו מכות.

 

4. נולי אוהב את בקבוקי  הפלסטיק שאנחנו שומרים למחזור. מבחינתינו זה הרע במיעוטו.

 

5. הוא כבר עומד במיטה שלו וחוגג בלילה. תמיד אני מוצאת אותו בתנוחה אחרת ממה ששמנו אותו.

 

6. הוא עקשן סקרן ובעל חוש טכני מפותח. הוא אוהב לבדוק ממה דברים מורכבים (וכבר שולח ידיים אל האבזם של הכיסא במכונית. לדעתי הוא בקרוב יכול לחגור את עצמו יותר מהר ממה שאני. זה משמח אותי מאד לראות שכנראה הוא לא ירש את הידיים השמאליות שלי.

 

7. יש לו שיער בצבע בלונד אדמדם יפהפה. אני מתפעלת מזה כל פעם מחדש.

 

8. הוא יודע מה הוא רוצה. כמתחשק לו לינוק הוא מביט אלי במבט ממזרי, זוחל לכיווני ומרים את החולצה באסרטיביות ראויה לציון. (זה כל כך מוזר להניק תינוק גדול.)

 

9. יש לו טעם מובחן:

אבוקדו עם בננה-לא בבית ספרינו ולא מעניין אותי אם ב"טעמים ראשונים ממליצים"

בננה עם תפוז-כשנחה עליו הרוח

גזר-מעדיף לרסס אותו על הוריו.

קישוא-שתי כפיות. תשכחו מזה.

גבינת עיזים-דווקא די חיבב. אולי בזכות המרקם.

מרק עוף עם בטטה גזר וקישוא-אוכל בגבולות הטעם הטוב (קוביה גדולה אחת (אנחנו מקפיאים לו בקוביות)

תפוח-כן

 

מפליא שהוא לא אכלן גדול ככל שזה נוגע למוצקים. אני משתדלת להתגבר על הדחף הפולני ולדחוף לו אבל לא תמיד זה ככה. הוא אמנם ירד מהאחוזון ה75 אבל זה הגיוני כי הוא מתנועע הרבה יותר.סבתא שלי לעומת זאת זה אופרה אחרת כי לא זורקים אוכל. אבל לפחות חצי שבוע אנחנו מרעיבים אותו כמו שצריך.

 

 

 

נכתב על ידי , 28/5/2007 18:59  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ציפור גן עדן ב-5/6/2007 18:00
 



לדף הבא
דפים:  

103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)