לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

ספר ששימח אותי


 

הזדמנות למשהו טוב /מיכל שלו

 

כן, אני קוראת את מיכל שלו ואני לא מרגישה שבזבזתי את הזמן. הגיבורה שלה מצאה חן בעיני בזכות טוב הלב שלה ובזכות חוסר המושלמות שלה.

ספר פשוט, לא פרס נובל לספרות אבל משמח.

נכתב על ידי , 31/5/2008 11:15  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-1/6/2008 13:13
 



הקטן


אחרי שבוע הספר הלא מוצלח לקחתי את נולוני לפארק הסמוך לפרוק אנרגיה (והייתה אנרגיה, לו לפחות). הוא התביית מרחוק על ילדון עם כדור (אני הספונטנית לא הצטיידתי בכדור) ששיחק עם אחותו. לילדון קראו יונתן.וכמובן שבסוף נולי שיחק עם הכדור ויונתן שהיה צעיר ממנו עסק בענייניו.

כשחזרנו פתאום נולי אומר לי: הקטן הקטן... כדור...כדורים... ובשלב מסוים הבנתי שהוא מתכוון לספר לי ששיחק עם יונתן בכדור.

אני כל כך אוהבת את שמחת החיים המתפרצת לו שגורמת לו לרקד באמבטיה ולפרוץ בצחוק מתגלגל כשאני אומרת לו מילה שמצחיקה אותו כמו "קיכלי" או כשאני עושה לו קוקו מאחורי וילון האמבטיה.

 

שן חדשה בדרך. בינתיים היא קצת דוקרנית אבל בשבילינו כל שן היא וואו כי בינתיים הוא הצליח להצמיח שש וחצי (ולשבור את הקצה של שתיים מהן).

 

נכתב על ידי , 29/5/2008 22:26  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-30/5/2008 18:13
 



שבוע הספר בעיר קטנה


התלהבתי מאד כשראיתי את הדוכנים של שבוע הספר מהמרפסת שלי. הרגשתי כאילו ניצחתי את השיטה ולקחתי את נולוני וארנק ויצאתי לספק לנולי חווית שבוע הספר כהלכתו.

ראיתי מיד שבהקפה אחת אפשר לכסות את כל הדוכנים. המוכרות היו בנות עשרה שנראה שלא פתחו ספר והן שם רק בשביל הכסף. במרכז היתה במה עם איש שהקריא קטעים מספרי ילדים לכמות מסוימת של ילדים משועממים. כשהוא התחיל את החידון שאל מעי כתב את צ'רלי והשוקולדה ו"רמז" ששמו הפרטי הוא רונלד כמעט העפתי עליו ספר.

 

בסוף קניתי לנולי ספר ילדים. קצת מתוך לחץ שהרגשתי מהמוכרות שלא נתנו את השקט של ההתרשמות מהדפים. הראיתי לנולי את הספר שחשבתי עליו בתור מועמד והוא לא רצה להחזיר אותו. סימן טוב אמרתי לעצמי וקניתי לו ספר אחד.

ספר אחד!!! איפה הימים שהיינו חוזרים עם שקיות כבדות.

לי לא קניתי כלום כי שום ספר שראיתי לא נראה לי שווה עיון בין חבורה של אנשים מזיעים, לא היה סופר שבא לחתום על ספרים.

 

שום דוכני אוכל או בלונים. אני לא בטוחה שזה רע אבל אני בטוחה שלא כולם גרים במרחק הליכה מהבית והבייגלה של שבוע הספר היה חלק בלתי נפרד מהעניין.

 

יש לי צביטה בלב מהמחשבה שהילדות של נולון תהיה כל כך שונה משלי. קשה לי להשלים עם זה.

 

 

נכתב על ידי , 29/5/2008 19:30  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-1/6/2008 13:15
 



לדף הבא
דפים:  

103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)