לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

דירות, מונדיאל ועייפות


 

יום שישי הזה התעלה על עצמו מבחינת תובענותו. ראינו חמש דירות עם ארבעה מתווכים כולל האח של זאב נחמה (ממש דומה לו, מצד שני גם זאב נחמה נראה כמו מתווך). היה חם בטירוף עד כדי כך שאפילו בעל הדירה שהתחיל לסגת אחי שסגרנו בע"פ הציע לי מים.

מסקנותינו מסיור זה:

ראינו דירה מקסימה, מושלמת חוץ מזה שהבניין בלי מעלית והמחיר שלה מחייב אותנו לקחת משכנתא (אחרי שחשבנו להוציא פחות ולהסתפק בהלוואות רגילות).

ראינו דירת שלושה וחצי חדרים שהייתה באה בחשבון אילו החצי לא היה ממ"ד בלי חלונות.

בעל הדירה שסגרנו איתו בע"פ ונסוג מהתנאים של העיסקה כנראה בעמדת משא ומתן נחותה ביחס אלינו ויש סיכוי טוב שנסגור איתו. יש בדירה אמנם הרבה מגרעות שלא שמנו מספיק לב אליהם בביקור הראשון אבל העיסקה עדיין משתלמת מהרבה בחינות ( אפילו אם קצת נעלה במחיר).

 

בקיצור יצאנו חכמים יותר.

 

התחלנו לראות מונדיאל. חיסלנו שקית גרעינים שחורים שיושבת לי כיציקה בבטן ונרדמנו באמצע המשחק (גם הבעל) ואחר כך התעוררתי לצחצח שיניים ולעשות חוט דנטלי מול הבלוג. הנני כאן.מי ניצח? אני בעד ארגנטינה אבל באלאק חתיך.

(טוב, הגרמנים דפקו את הארחנטינאים, כנראה שארגנטינה בוכה אחרי הכול (סתם שמעתי את יורם ארבל....)

ראיתם כוכב נולד אתמול? ממש היה לי עצוב על עמיר חדד שנכנס ללחץ על הבמה. בהתחלה חשבתי שהוא חמוד אחר כך חשבתי שהוא מתחנחן מדי ודי רציתי שיעוף ואז ממש ריחמתי עליו.

ומאיה רוטמן שולתתטט !

נכתב על ידי , 30/6/2006 20:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-2/7/2006 04:30
 



נקודות חושך


כנראה שאני פסולת חיתון...


זו רק אני או שלהתקשר בשביל שאלה פשוטה לבנק ולהגיע למוקד הטלפוני ושם לשמוע מענה קולי שמתנצל על ההמתנה ואז להגיע למוקדנית שתעביר אותך למקום לא נכון ואז שוב "סליחה על ההמתנה" ואז להגיע למקום הנכון אבל אף אחד לא יודע לתת לך תשובה  נורמלית ואז זו שכולה לתת תשובה נורמלית כבר לא נמצאת והיא תחזור אליך מחר, ואז לא חוזרת וכל העניין מהתחלה במשך שלושה ימים .... זה שירות גרוע ?! וזה כשיש לך כסף.

אני עדיין רועדת מעצבים ואת השיחה הרביעית שעשיתי (כל שיחה 45 דקות) עשיתי לפני שעתיים.

אייקון מתפוצץ מזעם.


ואני עייפה וזו בעבודה שתמיד לוקחת חופש שוב לוקחת חופש ואני אפילו לא מרגישה נוח עם המחשבה לקחת חופש שלא לדבר על הבזבוז הגדול בלקחת חופש עכשיו ומצד שני מה אעשה עם החופש? אני לא מצליחה לציין מספיק דברים שממש מתחשק לי לעשות שמצריכים לקיחת חופש כי אז הייתי לוקחת חופש.


והשבועות הצפויים לי כפי שמסתמן הולכים רק להיות גרועים יותר מהשבוע הזה שכם הוא לא משהו.


וביום שישי אנו צפויים להפגש עם בעל הדירה שחשבנו שאנחנו הולכים לקנות ממנו את הדירה וסגרנו בע"פ איתו על דברים שפתאום לא מקובלים עליו אבל בהחלט מותר לו לסגת. כבר מזמן לא היה לי יום שישי חופשי ונורמלי.


אווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

 

* עדכוני השעה: כנראה שהכי טוב ללכת לבנק. הלכתי לבנק, דיברתי עם המנהלת שהייתה חביבה מאד ויצאתי עם תשובה קונקרטית.

* כנראה שכשישנים טוב הכול נראה יותר טוב.

* ולווט היא דבורית שרגל. המחשבה הראשונה שלי הייתה איך לא חשבתי על זה? זה כל כך הגיוני פתאום.

נכתב על ידי , 28/6/2006 13:56  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קיטי ב-2/7/2006 15:25
 



עוד נקודת אור במצב מחורבן


הצלחתי להיות קצת פוליאנה היום.

המחשבים בעבודתי עובדים על שיטה מטומטמת של אי הגנה של אנטי וירוס ובמקום זה מופעלת שם תוכנה שמאפשרת בכל בעיה לאפס את המחשב למצב ההתחלתי שבו קיבלת אותו. כלומר, פירמוט לעניים מאד.

התוצאה: פרויקטים שבחוסר מחשבה לא גיבית הולכים קיבינימט. צורב אין כך שצריך לשמור את הפרויקטים על כונן D ונחשו מי לא עשתה זאת.הגדרות האאוטלוק הולכות קיבינימט ובקיצור ארררר...

בעיה נוספת: האיפוס הנ"ל הוא פתרון קסם שמציעים לך מהתמיכה לכל בעיה מטופשת.

 

אז מהן נקודות האור אתם שואלים? יכולת לארגן מחדש את כל המסמכים החדשים בתיקיות מסודרות. הבלגאן ההיסטרי של קודם נמחק אז מתחילים מחדש ומארגנים גם את האאוטלוק בסדר מופתי.

יש בזה משהו תרפויטי. אני מרגישה עכשיו כאילו עשיתי לי סדר בראש.

* נראה מה יקרה כשאצא לחופשת לידה, אה נזכרתי: לא בעיה שלי יותר ! *

 

נכתב על ידי , 27/6/2006 15:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-28/6/2006 08:59
 



לדף הבא
דפים:  

103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)