לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008


אתמול חגגנו עם נולון את מסיבת הסיום הראשונה שלנו. התכנית כללה מופע "תראו איך אנחנו מאלפים את הילדים שלכם" עם ריתמיקאית צווחנית וטייפ מקרטע. בשלב ב' של התכנית הצטרפנו למופע "תראו איך אנחנו מאלפים אתכם לשתף פעולה" מה שאומר מעגל אימהות מזיעות שמחזיקות את ילדם הנרפה ומעגל אבות שמנסים לתפוס את הילד שלהם בין הראשים הרבים. כן, זה היה חדר כושר אמיתי.

הילדים מצידם (פרט לילדה אחת, תמיד יש ילדה כזו) העדיפו לחטט באף, לרוץ לזרועותיה של אמא מזדמנת, לפהק או לחפש איפה האוכל.אנחנו כמובן הסתכלנו במבטים של הורים גאים בילדם הנון קונפורמיסט.

בסוף ההורים הכריזו על מרד וכולנו יצאנו לחצר. בשלב זה כבר לא היה עם מי לדבר כי בחצר יש בימבות (!!!)

 

מסתבר שהקרע בין הגננת למנהלת הוא מכוער במיוחד. הספיק  שאמרתי לגננת תודה וכמה הערכתי את העבודה שלה כדי שהמנהלת תעוט עלי כעיט ותשמיץ אותה במילים מלוכלכות(ולא ענייניות) משל הייתה רוצחת סדרתית ולא הגננת הנפלאה שהיא הפליאה בשבחיה חמישה חודשים קודם. אחר כך היא פצחה בסשן התחנפויות מבחיל במיוחד לנולי שכלל חיבוקים הפגנתיים וטענה שהוא אוהב רק אותה. פאתט, בל נכחיש.

זה הסתיים בכך שהיא אמרה לגננת שאת יום ההולדת של נולי היא תחגוג לו. את השבוע וחצי הנותרים היא לא הסכימה שתעשה הגעיל אותי שהיא עושה את זה בצורה כל כך משפילה ובנוכחות הורים אחרים.

 

התחשק לי להוציא את נולי מהגן  אבל הצוות האחר שם כל כך מקסים ולנולי בסך הכל טוב שם והילדים שהוא מתיידד איתם נשארים אז החלטתי שנשאר.

ימים יגידו אם זו הייתה החלטה נכונה. מה שחיזק אותי הייתה הידיעה שבהרבה גנים יש קטעים מלוכלכים כאלה. אני שמחתי שלפחות אמרתי לגננת שהייתי מאד מרוצה ממנה.

 

 

נכתב על ידי , 30/7/2008 16:49  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג’וליאנה ב-31/7/2008 21:40
 



יש פה מבוגר אחראי?


יש משהו מענג

בלהתחפש למבוגרת

עם פנקס קבלות

וחותמת.

 

 

(מה, זו לא תחפושת?)

נכתב על ידי , 29/7/2008 14:43  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג’וליאנה ב-31/7/2008 21:57
 



ג'וליאנה ונולי מסיימים גן (שלב א')


יום השנה לסלט

אני מרגישה שאני עובדת אצל הגן:

להכין סלט למסיבת סיום רק כדי שיוכלו להגיד שבגן אוכלים בריא?

למה לא קיבלתי את הבמבה ?!

 

קיצורי דרך הוריים 1:

לשלוח נולי בחולצה לבנה

אין לו חולצה לבנה.

פשוט אין

אז תפסיקי לבכות ותפסיקי להתאונן (לגננת) !

חולצת פסים IT IS

 

 

מתחלפת הגננת, ואני מוטרדת מזה יותר מנולי. קשה לי עם שינויים. אהבתי את הגננת.

 

קיצורי דרך הוריים 2:

 

דף קישוט לעוגה. צבעוני ועם צבעי מאכל כמו ש"צריך". יש שם אופנוע אז הילד שלי יהיה מרוצה.

הפתעות לילדים: פלסטלינה !!! (ג'וליאנה להורים: מואה מואה מואה !!!))

 

 

 

נכתב על ידי , 29/7/2008 14:34  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג’וליאנה ב-31/7/2008 21:58
 



לדף הבא
דפים:  

103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)