לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

המקום של ג'וליאנה


מפרקת את עצמי ומנסה להרכיב מחדש

Avatarכינוי: 

בת: 49

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

במחשבה שניה


אחרי שקראתי קצת באינטרנט על ניתוחי לייזר לתיקון הראייה החלטתי שאני לא מוכנה לקחת את הסיכון (כולל טוקבקים).

 

 

כנראה שאשאר משקפופרית עד יום מותי או עד שהטכנולוגיה תבטיח לי 100 אחוזי הצלחה.


יש לי זיכרון מעולה לשמות. עבדתי לא מעט עם קהל ואני זוכרת המון שמות.

לצערי גיליתי שאחת מהקוראות שהכרתי היכרות שטחית נהרגה בתאונת דרכים.

עד עכשיו יש לי צמרמורת.

נכתב על ידי , 30/9/2007 22:07  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הכבשה ב-2/10/2007 14:39
 



סתיו


אני לא מאמינה שאני הולכת לכתוב פוסט משמים על עונות השנה

אבל השעה היא 4:30 בבוקר ובא לי לכתוב אבל אין לי כל כך השראה. (נולי המסכן הוא נוליאףסתוםלי ומתעורר כמה פעמים בלילה בגלל זה)

 

היום לקחתי את טוליו ונולי לגינה הציבורית החביבה עלי מה שאומר שהיא רחוקה מהבית ומלאה באנשים וגם במתקנים שונים לילדים (וגם בזבל שאנשים משאירים אחריהם על הדשא ובזבובים). היתרון שלה טמון בכך שהיציאה כוללת טיול רגלי ארוך יחסית מה שלא מזיק לאיש מאיתנו

(נולי על התלת אופן שלו נדחף ע"י טוליו שחוזר מותש ביותר אחרי כל טיול כזה. אני לא מסתדרת כל כך עם אותו תלת אופן ונוסעת בזיגזגים אז טוליו מתייאש ממני ומעדיף לדחוף בעצמו משל היה נהג ריקשה)

 

אז בטיולים כאלה אתה מרגיש את הטבע מה שאומר שראינו המון תמרים על הדקלים ליד הגינה ובעיקר על הרצפה. הידעתם שתמר בוסר צבעו אדום? עכשיו אני יודעת וגם אתם.

(הייתי מצלמת אבל נגמרו הסוללות במצלמה)

 

וטוליו הרגיש טיפה אחת והחליט שיורד גשם אבל אני החלטתי שלא. עד עכשיו אנחנו חלוקים בעניין.

 


ישנה גם גינה ציבורית קרובה לבית. יש בה פחות מתקנים ופחות הורים עם ילדים ואם יש חשק לחברה אז היא פחות מתאימה אבל באים לשם הרבה בעלי כלבים. נולי מתלהב מהכלבים מאד ולנחמדים ביותר אני ניגשת איתו כדי שיוכל ללטף. הגינה הקרובה היא יותר שקטה. יש בה יותר מרחבי דשא(שנראה יפה מרחוק ומקרוב רואים את כל הפגמים שלו)והיא מתאימה בעיקר להסתלבטות על הסדין שהבאנו וריצות בדשא לנולי.

 


אז מה טוב במודיעין:

הגינות

ההבטחות לעתיד טוב יותר (במרץ יהיו קניון ורכבת במרחק הליכה מהבית שלי!)

ממה שראיתי האימהות בגינות נחמדות


נולקי  התחיל ליצור קשרים. הוא "התחיל" עם תינוקות אחרים וילדים אחרים וכלבים ואופניים ובכלל היה מקסים לראות כמה הוא מרגיש שהעולם פתוח לפניו. כמובן שכשאת עם ילד את פחות מרגישה מבוכה ליזום שיחות עם אימהות זרות כי הילד שלך הוא זה שהתחיל הכול.כמובן שצריך להשגיח עליו כל הזמן ויחד עם זאת לתת לו מרחב כי ההתרוצצות הזאת ממקום למקום היא חלק מתהליך הלימידה וההנאה שלו. זה מתיש אבל עייפות טובה.


אז דברים כן משתנים לטובה. לאט אבל משתנים...
נכתב על ידי , 29/9/2007 04:26  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-30/9/2007 22:46
 



רצח הבוגנווילה


ההשראה קצת חומקת ממני וכשיש השראה אז המחשב תפוס או אין זמן.  כככככככככככ

(זו תוספת נולית)

היום השכנים שלנו כרתו את הבוגנוויליה שצמחה פרא. אני חשבתי שזה מקסים שהבוגנוויליה מכסה לנו חצי חלון ושהבניין שלנו בולט למרחוק בין שאר הבניינים האחדים של מודיעין אבל מסתבר שבעיני רוב השכנים זה מטרד.חבל ששזלא צילמתי אותה.

 

אחד השנים עלה על משאית וניסר אותה עד הגזע היה מרתק להתבונן בזה מהמרפסת. טוליו כרגיל התנדב לעזור ועבד קשה בפינוי כל הענפים. עכשיו חצי כביש מלא בפרחים המקסימים האלה וגוויית הבוגנווילה שוכנת ליד הפחים.

 

לסבתי היתה בוגנוויליה ויש לי המון תמונות ילדות לידה. במקרה שלה הבוגנווילה מתה מוות טבעי.

 


החלטתי שאני רוצה לעשות ניתוח להסרת משקפיים. למעשה טוליו מעודד אותי לכך וטוען שהעלות לא יקרה מידי.

מישהו מהמבקרים כאן בבלוג עשה את הניתוח? אשמח למידע נוסף.

נכתב על ידי , 28/9/2007 18:34  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-7/10/2007 01:33
 



לדף הבא
דפים:  

103,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'וליאנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'וליאנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)