לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הֲגִיגַיִּל


הֲגִיגַיִּל מתחרז עם אביגיל. הברקה כזאת. דברים מעניינים יותר או פחות שראשי מקדיח. כי שבעים השנים הראשונות קצת קשות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

7/2006

היגיון עקום, עוד כדורגל, עוד תומס, ועיניים לתפארת!


 

היגיון צרוף

מישהו יכול לחשוב על הסבר משכנע למה הנקודה והפסיק בעברית ובאנגלית לא באותם המקשים? מה היה כל כך דחוף עם הצדי הסופית המזדיינת הזאת דווקא שם? איזה חלק של האונה הקוגניטיבית נמעך להוגה המקלדת העברית כשתקע את התו על הפסיק? מה עובר על אנשים כשהם מתכננים מוצרים או שירותים לקהל הרחב?

למה השילוט כל כך דפוק בכל הארץ, וכשרוצים לנסוע לתל אביב מכביש 5 דרך גני התערוכה כתוב שזה לרמת גן ולבני ברק אבל ת"א לא מוזכרת?

למה אני מוקפת אידיוטים חסרי תקנה?

 

כדורגל ב'

לצערי נאלצתי לראות כמה משחקים בגלל תומס. מצאנו לנו איזה פאב אפלולי בצפון דיזנגוף עם מקרן שהקרין על קיר קעור, ועם גינס. בכל פעם נכנסנו לפאב עם שלושת הכלבים שהתקבלו שם בשמחה. יש להם ספות ויכולתי להשתרע ואפילו לנמנם.

הנה אני מעידה ששמעתי 3 פעמים מפי 3 אנשים שונים את המשפט הבא:

"אני בטוח שננצח, אבל בכדורגל אף פעם אי אפשר לדעת"

 

משפט מחץ. מעט המכיל את המרובה. אך מלים ספורות, אבל מביאות לכלל ביטוי את שיאי הישגיו השכליים של המין האנושי, ללא ספק.

 

רוב המשחקים היו פשוט דיווחים מהשטח: פיגו עם הכדור, רונלדו בועט החוצה, זידאן מנסה להתחמק, בקהם בועט לשער ו... החוצה.

קריינות חיונית לכבדי ראייה.

 

אבל מה שהכי הכי מפתיע זה שלאורך כל המשחקים הסופר-גבריים האלה, שבכלל בנות לא מבינות אותם ושילכו כבר לעשות בורקס במטבח, וזה בכלל משחק מבוסס-טסטוסטרון ופסגת ההתגשמות הגברית המצ'ואיסטית הלוחמת, ושלא יזהמו אותו עם התמרחות מופרזת של האסטרוגן הנחות והשברירי הזה, לאורך רוב המשחקים האלה מה שרואים זה את נציגי הגבריות עלי אדמות קורסים ומתקפלים ומתפתלים מכל פליק מקרי שנדמה להם שחטפו כמו חבורת בנות 10 שראו נחש (ומיד קמים ורצים ומשחקים כאילו לא קרה כלום), או יושבים על הספסל ומתיפחים כמו נערות מתבגרות כי לא נתנו להם לשחק וגם משכו להם בצמה.

ממש ממש מרשים, אין מה לדבר.

 

תומס נוסע

ביום ראשון מוקדם בבוקר תומס טס לי.

ברוך השם.

נמאס כבר מכל הסקס הזה. כמה, כמה אפשר! באמת!

 

סאגת רישיון הנהיגה

אני ככה קרובה לקבל את הרישיון הפקוע שלי. אז נדרשתי לעבור בדיקות עיניים. היום עשיתי את זה.

יש לך ראייה מושלמת! אמר האופטומטריסט.

איזה כיף זה היה.

ראייה מושלמת! אני! שנולדתי לפני 300 שנה!

רואה - מושלם! (קוראת עם משקפי קריאה, אבל זה לא נחשב).

 

איזה חושים יש לי, אלוהים. אני נמר, אני.

תזכרו: נמר!

 

נכתב על ידי , 8/7/2006 00:08  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אביגיל בכלר ב-9/7/2006 15:14



כינוי: 

בת: 76

ICQ: 6745571 






32,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאביגיל בכלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אביגיל בכלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)