לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הֲגִיגַיִּל


הֲגִיגַיִּל מתחרז עם אביגיל. הברקה כזאת. דברים מעניינים יותר או פחות שראשי מקדיח. כי שבעים השנים הראשונות קצת קשות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

12/2006

נמיית מחמד


www.youtube.com/watch?v=aleNaeJPQqk

 

 

יש לי נמיה בעבודה. היא והילד שלה.

 

כל האזור היה פעם שדות ופרדסים, ואז התחילו להקים שם קרית מדע כזאת לחברות הייטק. הנמיה שלי נדחקה לפינה. סגרו עליה מכל העברים, ועכשיו היא גרה בשארית השדה הצמוד אלינו, וגם בחצר הבניין שלנו. באיזשהו מקום בסביבה נותר גם בעלה, אבל אני לא רואה אותו. אני מאכילה אותה ואת המתבגר שלה כל יום, בדיוק בשעה 1:30, ביחד עם משפחה של חתולים שגרה שם.

 

לחתולים יש שני גורים, אחד לבן מתוק, והשני שחור-לבן עוד יותר יותר מתוק, משותק בשתי רגליו האחוריות. אותו אני אתפוס ואביא הביתה, כי אחרת אין לו סיכוי. בינתיים הוא מסתדר נפלא.

הנמיות לא מעזות פניהן מול החתולים. הייתי חושבת שהחתולים יימלטו מפני הרוצחות האלה, אבל לא. הן מחכות בסבלנות עד שהחתולים ישבעו, ואז באות ללקט את השיירים. אם יש בסביבה חתול שמסתכל עליהן, הן נעלמות.

 

ראיתי הרבה נמיות חוצות כבישים בחיי, אבל מעולם לא עמדתי שני מטר מנמיה חופשית, ובטח שלא האכלתי אותן על בסיס יומיומי. את אלה גם הצלחתי לצלם בוידיאו של המצלמה שלי, אבל אין לי כוח ללמוד את יוטיוב עכשיו. יש לי כוח. תיכף תראו אותה.

 

 

 

מעניין אם זה יעבוד. צריך לזה quicktime

 

לא עובד! מה עשיתי רע?

עשיתי מה שאמרו לי!

 

 


 

נכתב על ידי , 1/12/2006 12:52  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלגיה ב-22/6/2007 23:18



כינוי: 

בת: 76

ICQ: 6745571 






32,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאביגיל בכלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אביגיל בכלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)