לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הֲגִיגַיִּל


הֲגִיגַיִּל מתחרז עם אביגיל. הברקה כזאת. דברים מעניינים יותר או פחות שראשי מקדיח. כי שבעים השנים הראשונות קצת קשות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

1/2007

אשם!


(עד שיוכיח את חפותו)

 

רק אני לא יודעת במה קצב אשם?

כולם יודעים, כולם כבר מובילים אותו לכלא (16 שנה! כן!), ורק אני לא יודעת?

 

אני רואה ושומעת עיתונאים שכבר ידעו מזמן, הכל הם ידעו, אבל הם לא פרסמו. והם מספרים את זה, בשמץ התרברבות.

הצחקתם אותי, אני כבר ידעתי לפני 10 שנים! הסתובבו סיפורים עוד כשהוא היה בגן. לא בדקתי, כי... כי... לא רציתי, לא הבנתי, לא קלטתי. אני מקשיבה לאידיוט הזה, גבי גזית, מדבר עליו עכשיו. אצל גבי גזית קצב הורשע כבר, ועכשיו צריך למרוט לו את הנוצות בדרך לכלא. שכבר יקחו לו את המשכורת, שיחזור לקרית גת, שילך בלי פנסיה ובלי תנאים, עכשיו עכשיו עכשיו מיד!

 

אני רואה את להקת הכרישים הבזויים האלה, 120 כלבי הדם נוטפי הריר האלה, שרק אתמול לא הסכימו להצביע נגד הנשיא (ליתר דיוק 116, כי 4 מתוכם כן הסכימו). כי, מה אני יודע, בסוף לא יהיה כתב אישום, בסוף אני אצא אידיוט, בסוף קצב יבוא לי מאחורנית ויזיין לי את הצורה. אני מחכה. נראה מה יהיה. אני בסך הכל פוליטיקאי, לא לוחם צדק או איש מוסר. עזבו אותי באמשלכם. נראה לי שאם יצביעו עכשיו יצא ש-130 חכים ידיחו אותו.

 

בינתיים אני יודעת שהיועץ החליט באופן עקרוני להגיש כתב אישום מיד אחרי שהנשיא ינצל, או יבחר לא לנצל, את זכות השימוע שלו.

ואז הוא לא יכול להגיש את כתב האישום בכלל. הוא צריך לחכות עם זה עד שהנשיא יודח או יתפטר.

אוהו, הרבה זמן יחלוף עד שפקיד בית המשפט יצעק, בית המשפט!

על פסק הדין ועל גזר הדין בכלל אין מה לדבר. הכי מעניין מי יהיה ראש הממשלה וכמה מערכות בחירות ומלחמות יעברו עד שדינו של קצב ייפסק.

 

אבל מה, בינתיים אפשר להמשיך בלינץ' החסוד והצדקני. אוי אוי אוי, מה הוא עשה. איזה מגעיל. זוועה.

"עבריין מין סדרתי" מכנה אותו החכמה באדם, שלי יחימוביץ'. אגב, יחימוביץ' גורמת לי שמחה כל יום על שהיא בכנסת, עם שאר הגאונים, ולא מזהמת לי את המסך עם הקשקשנות המנופחת שלה. ברוך שפטרנו מהטפשה הזאת. שתישאר בכנסת, ושתתחסד שם, הטהורה הזאתי.

 

כדאי להזכיר לכל צמאי הדם הפחדנים העלובים שבישראל העיקרון הבסיסי של הדין הפלילי הוא שאדם, כל אדם, חף מפשע, עד שתוכח אשמתו.

זה לא הולך להיפך.

שיהיה שקט עד אז.

 

דניאל מורגנשטרן סוגר עניינים

 


נשיא לוזר, לשם שינוי

 

מועדון ה-120 המעודן הזה לא מריח רק דם. גם בשר הוא קולט בסביבה.

אוטוטו מתפנה ג'וב בסביבה, וזה ג'וב לא רע.

מה אתם אומרים, ניתן לפרס את הג'וב הזה, או שנבזה אותו עוד פעם? הא?

קולט אביטל, מה היא אומרת? היא כבר לא צריכה אותו, נכון? קונסולית, שגרירה, חכית, הכל מאחוריה. הוא כבר הפך אותה למי שהיא, עכשיו הגיע הזמן לדרוך עליו קצת.

לא, לא. בכנסת ישראל לא תימצא הנדיבות, האבירות, הכבוד, הכרת התודה, שיצעידו את פרס אל משכן הנשיא בנחת.

 

הם לא יוותרו ולא ייסוגו. אצלם פרס יחטוף אותה שוב.

הם יארגנו לו את התבוסה האחרונה שלו, כדי להבטיח שיעזוב אותנו עם הטעם המר הזה בפיו. שלא יעבור יותר מדי זמן מהמפלה האחרונה  שלו, ושלא ישכח בטעות מה הוא בעצם.

 

הוא לוזר.

גם בן 83 הוא לוזר, גם לעת זקנה הוא לוזר, גם בחייו וגם אחריהם, גם בקדימה וגם במפאי וגם בעבודה. גם קודם וגם אחר כך, גם לפני וגם אחרי.

כנסת ישראל תראה לנו איך מטיחים את הזקנים על הקרח, אפילו לא מניחים אותם באיגלו סגור.

 

 פרס כסמל המדינה בעיני דניאל מורגנשטרן

 

נכתב על ידי , 24/1/2007 10:17  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קת' ב-28/1/2007 13:44



כינוי: 

בת: 76

ICQ: 6745571 






32,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאביגיל בכלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אביגיל בכלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)