לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הֲגִיגַיִּל


הֲגִיגַיִּל מתחרז עם אביגיל. הברקה כזאת. דברים מעניינים יותר או פחות שראשי מקדיח. כי שבעים השנים הראשונות קצת קשות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

3/2007

נושאים דחופים על סדר היום


 

תתעופפי מפה, קולטת?

 

מה היא רוצה בדיוק הקולט ירח הזאת?

מאיפה היא צצה לנו פתאום כגיברת מדונה פרסונה?

לא מבינה מה הסיפור שלה. אין לי מושג גם מה הרקורד שלה, פרט לשירות ממושך ומעומעם כקונסולית מחוקה בארה"ב.

אני רק יודעת שהיא קיימת כאיזו הולוגראמה כביכול פוליטית כי שמעון פרס נתן לה צ'אנס, דחף אותה, עזר לה, קידם אותה.

ואז מה קרה?

לא יודעת, אבל זה לא נראה טוב. זה נראה כאילו העבד קם על אדוניו, ומנסה להתחרות בו באדונות.

גם אם הם רבו והיא כועסת עליו, זה עדיין נראה ככה.

גם אם היא מתקוממת נגד "בגידתו" של פרס במפלגת המקור שלו, זה עדיין נראה חרא.

קו'דם כל, מי שמה להגן על כבוד המפלגה המפוקפקת  הזאת?

שנית, כמה מרורים בדיוק היא היתה רוצה שיאכילו את פרס במפלגה המהוללת שלהם לפני שהיתה באה על סיפוקה?

מה יש לה שם במקום לב, לגוש השיש המלאכותי הזה?

 

אני לא רוצה נשיאה כזאת כאן, ואני כן רוצה שפרס יהיה הנשיא סופסוף.

הוא יהיה אחלה נשיא. נשיא נשוא פנים הוא יהיה.

ואני בטח לא רוצה לראות אותו מובס שוב. הספיק לי הפעלול הזה. שבעתי מהצחוקים על הנושא הזה.

 

והיא נראית לי אשה רעה וחצופה, משוללת עבר, הווה ועתיד, חסרת לב ונשמה, ללא רוח ועוד פחות שאר רוח, נקמנית קנטרנית קטנטנה ומעוררת שאט נפש.

 

טוב, השתחררתי. פרקתי את המטען המעיק הזה, ואני כבר מרגישה יותר טוב.

 


דניאל מורגנשטרן קלט!

:) חמוד!


 


 

אוי. לא ביבי שוב

 

אם הוא כל כך רוצה להיות ראש הממשלה, והוא כל כך ממלכתי ואחראי, אולי הוא יסתום את הפה פעם אחת ויישאר חייב? לא?

אז אולמרט אמר ואולמרט דיבר.

אתה לא יכול, פעם אחת ויחידה בחיים שלך, לא לענות?

שתוק, אידיוט.

עם כל רגע של שתיקה הסיכויים שלך עולים.

אתה רק פותח את הלוע, מר קשקשניהו, וישר אתה נופל לתוכו.

עוד לא הבנת את זה?


 

מותו של סוכן

 

צריך לקום, להתקלח, להתלבש וללכת לקאמרי לראות את עודד תאומי ותיקי דיין משחקים את ההורים במחזה המונומנטאלי הזה.

 

שניהם קיבלו היום ציון ראויים לשבח על המשחק, ואני כבר ראיתי את המחזה הזה בדיוק לפחות 5 פעמים לפני כן.

צמד גאונים. נפלאים.

 

בימוי יצירתי, ענייני וחיוני של מיכה לבינסון.

 

מצוין פלוס.


 

ואחרון אחרון חביב

 

לא כל אחד נמצא בשלב הנכון בחייו לקלוט את המסר ואת האמת המוחלטת של כוח השכל/נפש על החומר.

 

הסרט what the bleep do we know התאמץ מאד להגיע גם אל הספקניים והחשדניים ביותר בינינו, וזה עלה  לו ביוקר: הוא נאלץ לרדת לשם, אתם יודעים, אל המכנה המשותף היותר נמוך.

 

עכשיו, כך גילה לי הבעל שם טוב, חברי הטוב,  the secret עם כתוביות בעברית.

חשוב חשוב חשוב.

צריך להוריד את ההגנות המטופשות, ולצלול ראש.

מי שיטרחו, צריכים להרשות לעצמם להאמין, ולנסות לעשות מה שהם ממליצים לעשות.

זה באמת הסוד וזה באמת המפתח.

הם אמנם מקדישים את חלק הארי של הסרט הזה לכסף, ואני לא מתכוונת לזלזל כאן בשידור ישיר בכסף, אבל חשוב לזכור שזה עובד בכל התחומים.

 

 

 זה הקישור עצמו:

http://www.hasod.co.il/hasod.htm

 

בהצלחה


אחרון אחרון אחרון הכי חביב

 

קרבו שלי השתפר כל כך, שאני כבר לא יודעת מה לחשוב.

אולי הלואיזה הזאת קוסמת באמת?

ואולי לואיזה עם כימו?

ואולי רק הכימו?

 

לראשונה מאז פרוץ המחלה האיומה הזאת: הוא לא סובל בכלל. הוא מתרוצץ וגם רץ ביוזמתו שלו, הוא מסתובב עם זנב מונף, הוא הרבה פחות נפוח, יש לו תיאבון של אריה, הוא נושם עמוק ושקט ...

טפו טפו טפו.

הלוואי.

 

נכתב על ידי , 19/3/2007 00:37  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צג ב-20/3/2007 14:27



כינוי: 

בת: 76

ICQ: 6745571 






32,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאביגיל בכלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אביגיל בכלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)