לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הֲגִיגַיִּל


הֲגִיגַיִּל מתחרז עם אביגיל. הברקה כזאת. דברים מעניינים יותר או פחות שראשי מקדיח. כי שבעים השנים הראשונות קצת קשות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

4/2007

מחכה למשיח


כהרגלי, האזנתי אמש לתכניתו של יצחק לבני "בין ששי לשבת" (התכנית מוקלטת ואפשר להאזין לה באינטרנט כל השבוע). יצחק לבני הוא אינטלקטואל, בעל ידע נרחב ומרשים, וגם שואל את השאלות הנכונות. הבעיה היחידה שלי אתו היא ההתפרצויות האינסופיות שלו לדברי המרואיין. כמעט אי אפשר לשמוע רצף מסודר של דברים, כי המראיין מוכרח להגיד משהו כל הזמן. מר לבני היקר, זה לא שאין מקום לדבריך, אבל לא באמצע רעיון סדור שהאורח שלך מנסה להעביר, בחיאת! ואם כבר - אז אם ההתפרצות שלך קשורה להיסטוריה האישית שלך ולהישגיך - אז תוותר. אתה לא צריך את זה, באמת.

אבל זה לא הנושא, סתם חרגתי עוד לפני שהתחלתי.

 

אתמול התארח בתכנית פרופסור עוז אלמוג, שתמיד מעניין לשמוע את דבריו. הוא עסק במשבר המפחיד הזה שבעיצומו אנחנו נמצאים, וסופו - מי ישורנו. גם הוא נשמע מודאג, אבל לדעתו זאת תקופת מעבר, שבה קורסים עמודי התווך של מה שהיה עד כה, כדי שייבנו חדשים תחתיהם. אולי. גם הוא לא ממש בטוח. כדאי לשמוע את התכנית, ולנסות למצוא את המאמר שלו שעליו הם דנים, שטרם פורסם, אבל יתפרסם בקרוב בכתב עת שאת שמו שכחתי (הוא מציין את שמו בתכנית).

יאיר לפיד כתב טור ארוך ורציני על אותו הנושא. צריך לקרוא גם אותו.

שמעון פרס, בריאיון בידיעות, מתכחש לכל. הכל ורוד וטוב ואנחנו רק בהיריון ותיכף ייוולד לנו השלום והשגשוג.

את שאר העיתונים - טרם הספיקותי.

 

פרופסור אלמוג ומר לפיד ג'וניור, זה לא מספיק.

השארתם אותי בלתי מסופקת.

תגידו מה לעשות. אני רוצה משימה.  

אני פה, מחכה להמשך יותר מעשי, טוב?

 

מצד שני יש לי הרגשה שיאיר לפיד מתבשל לקראת כניסה לפוליטיקה.

זה היה מאמר של מי שרואה את עצמו כמנהיג.

או לפחות של מי שמוכן לנסות להנהיג.

 

אני אצביע בשבילו. (אן, שתוק!)

אני אצביע בשביל כל מי שנדמה לי שיוכל למשות אותנו מהמצולות.

 

כמו שהדברים עומדים עכשיו, אין לי למי להצביע.

אין לי במי לתמוך.

אין לי במי להאמין.

 

אני מחכה לנס.

יאיר לפיד נראה לי כמו פוטנציאל טוב לנס עכשיו (אן! סתום!!)

גם גיורא איילנד. (אן! אל תענה לי!)

 


דניאל מורגנשטרן (נדמה לי שהוא עושה ממני צחוק...)

תלכו לאתר שלו. שווה לראות מה הוא עשה שם. השופט חשין יצא בונבוניירה, דניאל!

 


 

והדבר הכי חשוב שיש לי להגיד לכל מי שמנתח ומחפש פתרונים:

קודם כל חינוך.

הכי חשוב, חינוך.

לפני הכל, חינוך.

בראש ובראשונה, חינוך.

 

חינוך, חינוך, חינוך.


 

חינוך אמרתי ? לא? אז הנה: חינוך.

 

 

 

נכתב על ידי , 21/4/2007 14:29  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אביגיל ב-22/4/2007 14:18



כינוי: 

בת: 76

ICQ: 6745571 






32,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאביגיל בכלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אביגיל בכלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)