לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הֲגִיגַיִּל


הֲגִיגַיִּל מתחרז עם אביגיל. הברקה כזאת. דברים מעניינים יותר או פחות שראשי מקדיח. כי שבעים השנים הראשונות קצת קשות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2008

בית משוגעים


אני לא מאמינה מה הולך פה. נהיינו בית משוגעים.
את המלחמה הזאת אפשר להשוות למלחמת יום כיפור רק בשני היבטים, שהם בגדול היבט אחד: בהשתלטות "קונספציה" חדשה על צה"ל, ובעיוורונו של השלטון שהשליט את הקונספציה הזאת. הקונספציה היא שלא צריך כבר צבא, מספיק חיל אוויר, וכדי לממש את זה השלטון מינה את מפקד חיל האוויר העלוב הזה על הצבא כולו.
את זה לא עשה השלטון של קדימה, וזה לא קשור לא לפרץ ולא לאולמרט.
וזה נעשה בידי ישות אחת בלבד: סגן האלוהים עלי אדמות, הסופרמאן, ההיפר-חייל, המצביא-על הגדול שאין שלו שני אריאל שרון.

תזכורת קצרה
אחרי שאריק זיין לצבא את הצורה, ארגן לנו קונספציה, מינה את האידיוט הזה כדי לבצע את הקונ-פאקינג-ספציה שלו, ונכנס לשינה עמוקה, היו בחירות.
בבחירות האלה העם המטומטם, שעכשיו רוצה לזרוק את אולמרט, בחר בגימלאים.
מי שנותן לגימלאים 7 מנדטים, שיסתום את הפה קודם כל.

אולמרט היה ראש הממשלה ופרץ שר הביטחון 7 חודשים כשהם נקראו להשתמש באין-צבא שאריק הכין להם פה.

על מה אנחנו מדברים פה? על משהו שהיה במקרה הרע ביותר טעות, ה-60 שעות האחרונות, ועלה ב-33 חללים.
השתחרר לכם בורג, תגידו?
מלחמת יום הכיפורים היתה כולה תוצאה של טעות איומה ומתמשכת, אחרי 25 שנות שלטון של אותם האנשים בדיוק, והמחיר היה כמעט 3000 הרוגים, וכמעט הסוף שלנו.
את זה אתם משווים ל-33 הרוגים כתוצאה מטעות במערכה אחת שנערכה אחרי שביטלו את הצבא?
כמה רעש, ועודות חקירה, התזת ראשים.
כמה טעויות היו פה בגלל שכשעושים מלחמות עושים טעויות?
כמה מתוך ה-25 אלף חללים שלנו (בערך) נהרגו בגלל טעויות? תלפים תלפים!
מה זה אומר לגבי התפקוד של ראשי הממשלה והצבא פה בעתיד, אם העם המוטרף הזה לא מבין שבמלחמות נהרגים אנשים, ואחוז מסוים נהרג בגלל טעויות?
ואת זה אני אומרת באימה, כי אם זה המדד העיקרי, כבר הפסדנו וכבר הובסנו וכבר הלך עלינו.


אני יושבת ומשתגעת, ולא מצליחה להאמין למערבולת המטורפת הזאת פה.

נהיינו עדר עיזות.
הפסקנו לחשוב.

איבדנו את הצפון. וזה לא צפון הארץ.
אנחנו עם של משוגעים.


התאונה ה-12

היום פגשתי את התאונה ה-12 בכביש מהעבודה שלי בפתח תקווה לתל אביב. בסיבוב ההוא.
כתבתי על הראשונה שראיתי קורית מול עיני פה.
מאז ראיתי בדיוק באותו סיבוב, בדיוק באותה נקודה, בדיוק מאותה סבה, עוד 11 מכוניות מרוסקות.
האמת היא שהיום היו שם שתיים שגם לקחו את הסיבוב כמו פסיכיות וגם התנגשו האחת בשניה. כלומר 12 תאונות שאני ראיתי, אבל 13 מכוניות.

הכל בגלל שבני העם הגאוני הזה מסרבים להתיחס לתמרור שמורה להם לנסוע 40 קמ"ש למשך 100 מטר.

בית משוגעים.

אם הייתי מסוגלת לשכוח מהחלום הציוני הזה, ולמחוק אותו מהמוח שלי, הייתי עוברת לשבדיה וסוגרת עניין.
אבל אני לא.
אין לי לאן לעבור שישכיח לי את הטירוף שמתחולל פה.
את ההרס והאבדון שאנחנו ממיטים על עצמנו.

עברתי שטיפת מוח עמוקה מדי.
ועכשיו אני תקועה עם זה.

נכתב על ידי , 28/1/2008 20:22  
88 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-31/1/2008 07:12



כינוי: 

בת: 76

ICQ: 6745571 






32,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאביגיל בכלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אביגיל בכלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)