לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הֲגִיגַיִּל


הֲגִיגַיִּל מתחרז עם אביגיל. הברקה כזאת. דברים מעניינים יותר או פחות שראשי מקדיח. כי שבעים השנים הראשונות קצת קשות.

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

ממגירותיה המתפקעות של אביגיל


לכבוד עו"ד דודי רד;

פקס: 03-6124840

‏יום ראשון 16 דצמבר 2007


הנדון: אביגיל בכלר – התראה אחרונה מס. פנימי 5/5723


קיבלתי מכם התראה אחרונה לפני גזר דין מוות על חוב דמיוני שאני כביכול חייבת להוט מתקופת מגוריי בבת-חפר.

להלן העובדות:


  1. אכן, אי פעם, בעברי הרחוק והמביך הייתי מנויה על טלוויזיה בכבלים. זה היה כשהתגוררתי ברעננה.
  2. הפסקתי את המנוי הזה כשעברתי מרעננה לבת חפר ומאז אין לי טלוויזיה בכבלים, לא בהוט ולא בשום מקום אחר.
  3. לסיכום הפרק הקצר והמסעיר שלי בבת חפר: לא היה לי שם מנוי של הוט.
  4. אתם תובעים ממני כסף עבור שירותים שהוט לא סיפקה לי בבת חפר.
  5. בכמה ניסיונות נואשים (שנגמרו בבכי, במריטת שערות, בשבירת צלחות ובמכות חשמל לחתול שלי) עשיתי כל מה שיכולתי כדי להסדיר את הנקודה המופרכת הזאת מול הוט.
  6. הניסיונות הוכתרו בכישלון מחפיר.
  7. בהוט בת חפר אי אפשר לקדם את השיחה מרגע שנתקלים במספר תעודת הזהות שלי.
  8. אני בת 59, ועוד מעט אפילו בת 60. את מספר תעודת הזהות שלי קיבלתי מיד אחרי קום המדינה ומאז הוא אתי, והוא מזהה אותי בהצלחה של 100% ללא אף מקרה של כישלון מול כל הרשויות, הסמכויות, המשרדים והפקידים בארץ.
  9. הוט נתניה (בת חפר לצורך העניין המרתק שבו עסקינן) המציאה מנבכי הזיותיה מספר ת"ז אחר, לא זה שמלווה אותי כבר 60 שנה כמעט.
  10. אי לכך אני לא יכולה לדבר עם הוט שבממלכת נתניה.
  11. אני משערת שאם קיבלתם מהוט מספר ת"ז ביחד עם שמי והחוב המגוחך הזה, המספר לא תואם את הרשומה שלי במרשם האוכלוסין של מדינת האם, היא מדינת ישראל.
  12. במלים אחרות, אני כופרת בכל חוב שיש למנוי הדמיוני שנושא את שמי, אבל לא נושא את מספר תעודת הזהות שלי, אותו מספר מתנגן ומתהדהד שמולדתי היקרה העניקה לי אז אז, כשהייתי ברווז.


לסיכום: תבררו את מי הוט חושבת שהיא תובעת.

זאת לא אני.בכבוד רב,

אביגיל בכלר

נכתב על ידי , 28/8/2008 17:44  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעלילה ב-31/8/2008 15:57



כינוי: 

בת: 76

ICQ: 6745571 






32,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאביגיל בכלר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אביגיל בכלר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)