לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

DANCE OF FATE



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

פוסתמונות מאירועי חודש אוגוסט - מטריסייד, MXPX, שליחי הבלוז


 

 

31.7.08 מטריסייד במועדון הסאבליים - הופעת השקה לרגל צאת E.P - WE ARE ALIVE

 

התיכנון המקורי של אביקו ושלי היה לראות יחד את ההופעה של מטרסייד. שבוע לפני רכשנו כרטיסים אצל קלרוש שמייחצנת אותם, ומן הסתם הייתה אמורה גם היא להיות נוכחת בהופעה.

אבל... נורבגייה קרצה לקלרה, והיא טסה לשבועיים, וטוב שכך... מן הסתם, לא כל יום נורבגיה... מטרסייד יופיעו מתישהו שוב [;

 

קלרוש יקירתי תעשי חיים ותהני מכמה שיותר הופעות

אני אתגעגע... 

 

הוי הנוסטלגיה...  (כיתה י')

זמן איכות עם קלרוש לפני היציאה להופעה של evanescence באמפיפארק ברעננה [=

 

וול, אביקו ואני הוזמנו למסיבה שאירגנו חברים שלו מהצבא, והחבר'ה די בנו עליו כגיטריסט בהרכב שלהם.

מכיוון שכבר היו כרטיסים, והאמת היא שרציתי נורא לראות את מטרסייד, אז קבענו שאם אני אמצא מישהו ללכת איתו, אז נתפצל, ולמחרת יום שישי נלך יחד להופעה של שליחי הבלוז.

אז כן... די בדקה ה-90 גררתי איתי את לאוניד, שנאלץ לוותר על תוכניות אחרות שלו [=

הגענו ל SUBLIME בדיוק בזמן פתיחת שערים. בדרכנו לכניסה פגשנו, באופן לגמרי מפתיע, ובתיזמון מושלם את אוריאל עם משלחת הכרמיאליסטים שהצטרפה אליו.... ואת דניאל

גאד! שמחתי לראות את אוריאל, אחרי המון זמן שלא התראינו, וגם להכיר את החבר'ה החדשים שלו.

אחרי אמירת שלום נחמדה ניכנסנו סופסוף פנימה.

בכניסה שאלו עם עברנו את גיל 18. באופן טיבעי, ומחמת החשש שלא יכניסו אותנו למועדון (וזאת לאחר ששילמנו כבר כרטיס מראש) השבנו בחיוב. האחראים שכנראה לא כל כך נטו להאמין (ובצדק חלקי כי לכמה מאיתנו טרם מלאו 18) ביקשו תעודה מזהה...

וול, אף אחד מאיתנו לא באמת היה מצוייד בתעודת הזהות שלו, אז כולנו סומנו "קטינים"  ~אהמ... לאוניד~. כיאה ל"קטינים" הטביעו לנו חותמת X, שמשמעותה איסור על מכירת משקאות אלכוהוליים  

חחח.. לא ברור על מה המהומה... במילא המחירים המופקעים לא כל כך אפשרו קניית שתייה, וחץ מזה כמה מאיתנו לא בדיוק שותים P=

 

אין תעודות זהות=אין שתיה

אבל... יש תפריט, וגם אחלה אנשים  [;

 

לקראת תחילת ההופעה התמקמנו בפינה נחמדה בשורה הראשונה באמצע.

 

ראשונים עלו REQUEM FOR DOWN

להקה מאגניבה, וסולנית גראולינג אדירה. החבר'ה האלו נתנו בראש כמו שצריך [=

 

 

 

 

 

 

 

להקת החימום השניה PHANTOM PAIN 

 

 

 

 

ואחרונים חביבים... MATRICIDE

תותחים ממש, אם כי בשלב הזה נאלצתי לפלס לי את הדרך החוצה לשורות האחרונות, כדי לא להרמס בפוגו

 

 

 

היו אחלה הופעות נהנתי המון!

 

 

 

 


 

 

1.8.08 ההופעה של שליחי הבלוז בבארבי בכפר סבא במחווה מיוחדת ל DEEP PURPLE

 

אספנו את לאוניד והגענו ב - 21:30 כמתבקש (שמירת שולחנות עד 21:45 )

וול, הופתענו לגלות שאף אחד עדין לא הגיע ואפילו הקופות עדיין סגורות, אז יצאנו לסיור קצר עד תחנת הדלק, כדי להצטייד בבירה ושוקו P;

כשחזרנו ניגשנו לקנות כרטיסים בקופות. הסתבר שעלות הכרטיסים להופעה היא 70 ש"ח, ולא 60 ש"ח, כפי שצויין באתר של הבארבי... רוב האנשים החזיקו קופונים שהשיגו מאתר אחר...

אניוואי... נכנסנו והתיישבנו במקום  שהזמנו מראש [=

 

 

 

אנשים נחמדים שהספקנו להכיר לפני תחילת ההופעה [;

 

שליחי הבלוז נותנים בראש [;

 

 

 

 

 

 הערב הוקדש לא רק ל DEEP PURPLE כמתוכנן, ויכולנו ליהנות גם מקאוורים איכותיים אחרים ללהקות גדולות כמו LED ZEPPELIN  PINK FLOYD...

שליחי הבלוז ניגנו שיר אחד של BLACK SABBATH, וקטע מתוך שיר של ג'ימי הנדריקס.

הייתה הופעה מהנה ביותר, ונשארנו עם טעם של עוד... [=

 

היה טוב וכ"כ התחשק לנו להמשיך את הערב-לילה הנחמד, ולעשות משהו מועיל וכייפי במיוחד...

אז צעדנו לכיוון ה- SUBLIME כדי לפגוש את דדה חמודדה, עילי והחברה החדשה, ועוזי - חברים מאד טובים של אביקו, שאני כ"כ אוהבת ואותם לא יצא לראות מזמן [=

 

  

 

 

אנשים נפלאים אחלה אווירה.... פשוט כייף 

לאוניד... SLEEPING BEAUTY [=

לא הרגשנו איך עף הזמן....נהננו המון

וחזרנו הביתה ב-3:30

 

 


 

14.8.08 מפגש מקס ברנר עם רויטלקי ונועה [=

 

כמו בכל שנה המקהלה יצאה לפגרה למשך חופשת הקיץ - וול, זה מרגיש הרבה יותר מחודשיים, ואני כבר מתגעגעת....

דיברתי עם רויטלקי, וחשבנו שיהיה נחמד ליזום "מפגש סולניות" [;

חופש... מן הסתם לא יהיו יותר מידי בנות, אבל עדיין כייף

לשמחתנו הצלחנו להשיג גם את נועי.

קבענו להמתיק את הערב עם מקס ברנר- טחנו גלידות, היה טעים וכייף [;

מאוחר יותר, הסתובבנו בנמל, ושרנו להנאתנו שירים של המקהלה בשניים-שלושה קולות (זה היה פשוט דורש P;)

בשלב מסויים, היה נורא חם, והיה לנו צורך דחוף במזגן, אז נכנסנו לחנות "כלי בית" והתנחלנו על אחד הספסלים...

 

 

אחרי שאגרנו כוחות המשכנו בדרכינו מהנמל לחוף ירושליים, וחיכינו להורים שלי שיאספו אותנו.

בשלב מסוים, אספנו את אביקו, ואחרי שהורדנו את רויטלקי ונועי בגני תקווה, המשכנו עם אביקו אלי הביתה.

התארגנו ויצאנו עם חברים של אביקו לסרט

היה יומעולה [=

 

 


 

15.8.08 ההופעה של שליחי הבלוז ועומר אבני בלבונטין 7

 

אביקו ואני אספנו את לאוניד והמשכנו ללבונטין 7.

 בתור למכירת הכרטיסים פגשנו את זיו - חבר של אביקו מהצבא ואת חבריו - נחמד להכיר [; 

הייתה אחלה הופעה - נהננו כל כך [=

בסוף ההופעה גררנו את זיו ל"מוזס". טוב לא בדיוק גררנו... זה הוא שהציע את זה, וטוב שכך כי גווענו ברעב [;

 בזכות כרטיס החבר שלי שילמנו פחות וגם זכינו בקינוח סורבה.

היה טעים וכייף [=

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

19.8 MXPX מופיעים בברבי

 

 

למיטב ידיעתי, אביקו אמור היה להיות איפשהו בדרום במסגרת השלמה לקורס קצינים.

19.8 יום שלישי ההורים מסיעים אותי לאיזשהו מקום בת"א ולא טורחים לספק לי אינפורמציה.

היה ברור שמתכננים לי איזו הפתעה... חשבתי על כיוונים שונים...

לא חשדתי בכלל שאביקו בעסק (כאמור, הוא אמור להיות בדרום)

בשלב מסוים, אבא יוצא לכמה דקות מהרכב, וכשהוא חוזר....."הבלתי צפוי" מופיע - אביקו עם זוג כרטיסים להופעה של MXPX

אז כה... זו הייתה ההפתעה שלו ליומולדת שלי [=

 

דויד מקליפורניה - איש נחמד ששמחנו להכיר [=

 

להקה נחמדת ביותר 

אחלה הופעה

תודה אביקו, אני אוהבת אותך

 

נכתב על ידי moon.child , 31/8/2008 22:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קלרה! ב-15/9/2008 16:40
 



פוסטמונות - חגיגת העשור ל" קולות הזמיר" + השקת הדיסק, וחוב ישן


 

3.7.08 חגיגת העשור למקהלת "קולות הזמיר" והשקת הדיסק החדש של המקהלה

 

 

 

את האירוע פתחה בדברים מרגשים הסולנית הותיקה ביותר של "קולות הזמיר" שרון וילדה ממקהלת הילדים - אפרוחי קריית אונו (דור העתיד של קולות הזמיר) 

בהמשך הוקרן סרטון שסקר בקצרה את תולדות המקהלה וכלל תמונות מהופעות שונות של המקהלה ב-10 שנות קיומה.

היה מרגש לחזור אחורה בזמן, ולראות איך והיכן כל זה התחיל [;

 

הרפרטואר כלל שירים חדשים של המקהלה, בין היתר שירים מתוך הדיסק החדש.

 

 

 

 

 

 

בסיום ההופעה הגשנו לנטליה קולג' המורכב מתמונות והקדשות מרגשות של כל אחת ואחת מבנות המקהלה. קרדיט לשרון על היוזמה והביצוע.

 באמת שאי אפשר לבטא את גודל ההערכה והתודה במילים... 

ובכל זאת זה המעט והכי מתומצת שיכולתי לכתוב.....

 

  אני זוכרת את הפעם הראשונה, שבה נחשפתי למקהלה ושמעתי את הבנות שרות. מהרגע הראשון התאהבתי בקולות – "קולות הזמיר".

התרגשתי מאד... נדהמתי מהאיכויות הווקאליות, ומהעיבודים המיוחדים של בוריס. באותו רגע הרגשתי שאני רוצה להיות חלק מהדבר הנפלא הזה.

היום, אחרי שלוש שנים במקהלה, אני יכולה להגיד שזה אחד הדברים היותר טובים שקרו לי בחיים. אני מרגישה שהמקהלה היא מעין בית שני בשבילי - אני נהנית משיעורי פיתוח הקול, וכן מהפעילות בימי שישי.

אני גאה להיות חלק מ"קולות הזמיר" ולהשתתף בהופעות המקהלה.

נטליה, אווה ובוריס היקרים,

ההשקעה שלכם במקהלה ובבנות ראויה למלוא ההערכה והתודה.

בעבודה קשה, בכישרון יוצא דופן ובמקצועיות רבה הצלחתם להכשיר את הבנות להיות זמרות איכותיות ברמה הכי גבוהה שאפשר, ולהוציא מכל אחת ואחת את המיטב.

תודה על האכפתיות, הסבלנות, התמיכה בנו והדאגה לשלומנו.

תודה על היחס החם והאוהב.

 

המון הצלחה בהמשך...

אוהבת ספיר

 

לאוניד וגורל - ידידים שלי מחמד"ע [=

 

 


 

21.6.08 קונצרט סולניות

 

 

  

 

  

  

 

  

 

 

 

 

 


 

28.5.08  קולות הזמיר בכנסיית המורמונים

 

 

 

 

וואדי גו'ז  

מנצלים את ההפסקה ליהנות מנוף ירושלמי מרהיב [=

לפני ההופעה... סיור בחצרות הכנסייה [=

 

ויש גם את אווה שדואגת לכיבוד טעים ובתזמון מושלם (בעיקר בהתחשב בעובדה שהדבר היחיד שהכנסתי לפה עד לאותו רגע, היה מים P=) [;

 

ההופעה מתחילה [=

 

 

זו הייתה הופעה מוצלחת ומהנה ביותר - אחלה קהל, אקוסטיקה מעולה.

 

אנחנו כמובן נשמח לשוב לכאן באפריל [;

 


 

הפוסטים הבאים נכתבו די מזמן - הם היו חבויים איפשהו בין הטיוטות, ובלחץ האירועים לא יצא לי לפרסם אותם כאן ובזמן.

כמחווה לחגיגות העשור, ולבקשת כמה מכן, החלטתי למרות חוסר הרלוונטיות לפרסם אותם (שיהיה למזכרת...)

 

הופעת "קולות הזמיר" - שיר וזמר עם דן אלמגור [=

 

הבאלאנס שלפני ההופעה

בוריס המעבד המוסיקלי [=

 

אבי טולדנו ודן אלמגור מדסקסים לפני ההופעה [=

"קולות הזמיר" בפעולה [=

סוף ההופעה [=

 


 

הופעה בבר אילן - השקת ספר של ד"ר טלילה אלירם

 

רגע לפני באלאנס...

 

באלאנס

ההופעה מתחילה...

שרות לקהל מוסיקלי במיוחד - משוררים, מלחינים, זמרים.... [;

ד"ר טלילה אלירם מודה לנטליה ומעניקה זר פרחים [=

 

ועכשיו...הענקת זר פרחים לבוריס - המעבד המוסיקלי והמלווה של המקהלה [=

 

בסוף ההופעה בדרך לאוטובוס פגשנו את נחצ'ה האהוב והיקר, שהיה נוכח בהרבה הופעות של המקהלה.

 הוא החמיא לבנות והחליט "צריך לקרוא לכן המלאכיות של צ'ארלי" - כן... כך הוא מכנה את בנות המקהלה.

 


 

הצדעה למחנכי ועובדי משרד החינוך - קרית אונו

 

באלאנס... שרון הסולנית המוכשרת מבצעת את "HABANERA" מתוך האופרה "CARMEN"

ההופעה...

 

 

נטלייה מנצחת על הקהל

 

 

 

 


 

24.12 קריסמס - הופעת מקהלה בכנסיית עמנואל

 

אחרי בצפר הגעתי לקריית אונו ומשם נסענו לכנסיית עמנואל ביפו, עם האוטובוס החדש ביותר של "מאיה תור" -  אנחנו הנוסעים הראשונים (אפילו לא הספיקו להדפיס את הלוגו "מאיה תור")  [=

חחח.... אבא אומר שלבנות המקהלה מגיע את הטוב ביותר - אוסף של בנות מקסימות וגם מוכשרות כל כך - אני נוטה להסכים איתו. אני חושבת שהחיבור שלי עם המקהלה, זה אחד הדברים היותר טובים שקרו לי.

 

וול, כנסיית עמנואל די קטנה, וקצת היה צפוף על הבמה (אממ... מדרגה P=), אבל חפיף... האקוסטיקה, מן הסתם, הייתה מעולה. היה קהל מוסיקלי במיוחד (ששר שירי דת נוצריים) , והייתה גם משפחת "עמנואל טורס" (חברים של אבא שעובדים עם "מאיה תור"), שקישרה אותנו עם חואן - הכומר של הכנסייה.

התוכנית לערב זה כללה: קריאת פסוקים מהבייבל, סיפורים מפי הכומר, נגינת עוגב וחליל, שירת קהל. 

האמת, שאני לא זוכרת הרבה, כי הייתי עייפה בטירוף (בלילה ישנתי בערך 4 שעות, וישר אחרי בצפר נסעתי לקריית אונו) , הסיפורים רק עזרו לי יותר להירדם (כה...היה זמן לנמנם בין לבין, כי לא הופענו ברצף - היו הפסקות). אני כן זוכרת שנבהלתי כל פעם שהתעוררתי - חחח... אווה בעטה לי בכיסא, וניסתה להחזיק אותי ערה, LOL.

אווה, לא לדאוג! מה שחשוב, שעל הבמה עם הבנות אני ערה לחלוטין (אף אחד אפילו לא ירגיש שחרפתי בהפסקות)

סה"כ שרנו 3 שירים:

 

 

 

מדברים עם צ'יץ'

 

המנגן בעוגב החמיא למקהלה, ואמר שבשבילם זה כבוד גדול לארח את "קולות הזמיר" בכנסיית עמנואל.

הקהל היה מאד מפרגן. אנשים חביבים ניגשו אלינו ושאלו שאלות, וברכו אותנו. הם היו מאד מרוצים, שיבחו את נטלייה ובוריס וביקשו כרטיסי ביקור [=

הקונצרט הבא ב"כנסיית עמנואל" יתקיים בפסחא (קונצרט שלם עם יותר שירים)

בסיום, השתרכנו אחרי המצלצלים בפעמון - הם הובילו אותנו למסיבת תה (או איך שלא קוראים לזה)  חחח... זה היה בזמן... הייתי רעבה בטירוף P=

 

חזרתי הביתה.

אביקו התקשר והודיע שה"הפתעה" ששלחתי עם אחד האוטובוסים של "מאיה תור" הגיעה בשלום לעובדה.

הוא נורא שמח, בעיקר בגלל המכתב שכתבתי והתמונות - היה כייף להמתיק לו את הערב 3>

 


 

 

25.12  הופעת מקהלה בהיכל התרבות פתח תקווה.

 

מפיקת האירוע שלחה לנו מיניבוס של 20 מקומות, במקום מידי, אז חלק מהבנות נסעו עם בוריס.

האולם היה מלא כ-800 איש.

דן אלמגור הנחה את הערב. בחלק הראשון הופיע הנכד של נתן אלתרמן, בשירי נתן אלתרמן, וזמרת בשם יונית שרה משירי אלטרמן (שירים ששרה שושנה דאמרי ז"ל)

את החלק השני של הערב פתחה הסולנית המוכשרת שלנו - טל שכרגיל זכתה במחיאות כפיים סוערות [=

סה"כ הופענו עם 4 שירים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

דן אלמגור החמיא מאד ל"קולות הזמיר", וכמובן שיבח את נטלייה ובוריס.

הוא דיבר על הלהקות הצבאיות, ובהקשר הזה הוא הזכיר את העובדה ש-4 בנות התקבלו השנה לתזמורת צה"ל - שלוש מתוכן הן מ"קולות הזמיר".

ההופעה הסתיימה מאוחר, והיינו עייפות, אבל העיקר שהקהל היה נלהב [=

 

 

נכתב על ידי moon.child , 9/8/2008 16:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של moon.child ב-31/8/2008 21:44
 



פוסתמונות- סיכום חודש יולי (מחנה קיץ+מג'יקל מיסטרי...) [=


 

WELL... I COME BACK

 

 

 עבר לא מעט זמן מאז הפעם האחרונה שכתבתי כאן (בערך 3 חודשים P=)

הרבה דברים קרו מאז....

חודשים מאי-יוני היו טעונים במיוחד... (עד שלא מצאתי זמן ובעיקר מוטיבציה לעדכן... חוץ מזה, יש דברים שהמקום הזה לא בדיוק מתאים להם, אז הם חבויים אי שם בתוך הלב P=)

כן, גם העומס היה רב מתמיד - בר מצווה בכותל  לניר ועומר האהובים והיקרים לי מאד - המון מזל טוב 3>

ועוד אירועים שונים ומגוונים, חזרות לקונצרטים והופעות המקהלה - כל זה השתבץ לו איכשהו בתקופת המתכונות והבגרויות.

הרגשתי צורך עז לצמצם משמעותית את הנוכחות שלי בבית הספר.

אמנם נרשמו לי 119 חיסורים (מחצית ב), ושיחות טלפון ממורים כעוסים - אבל עדיין, זה היה עדיף וטוב שכך - זה באמת עשה לי טוב מכל בחינה אפשרית. 

כן, גם לרונן, שהיה מופתע מרמת העירנות שלי בשיעורים הפרטיים שלו (אחרי הכל, ההיעדרויות עזרו לי בהשלמת שעות שינה...P;). הסברתי לו ולא אחת, ש-5 שעות שינה בממוצע לא מספיקות לי ולא עוזרות לי להישאר עירנית ומרוכזת. מן הסתם, בימים רגילים של לימודים, השלמת שיעור פרטי בפיסיקה/מתמטיקה, ב -22:00 לא אפקטיבית, והכעסים והתלונות מצידו עוד פחות /=

יחד הגענו למסקנה שבית ספר לא ממש נחוץ, ולא תורם לי יותר מידי... זו גם הסיבה העיקרית לכך שלא מצאתי לנכון להגיע לשיעורי השלמות בחופש. חוץ מזה, יש מחוייבויות אחרות ותוכניות אחרות לחודש יולי וכדאי ונחוץ שהחופש יהיה גדול [;

 

יולי 2008

 עכשיו טוב!

 

 

2.7.08  שנתיים וחודש לאביקו ולי

 

 

 

תודה לך על חברות אמיתית, על אהבה גדולה שאתה כל כך יודע להעניק, על נאמנות, ועל כך שבכל מקום ובכל מצב אתה תמיד ישנו שם בשבילי

אני מאד מעריכה ואוהבת המון

 


 

4.7.08  יומולדת ללאוניד

 

התכנסנו כמה חברים מחמד"ע כדי לחגוג ללאוניד שלנו יומולדת באיחור קל של שבועיים ויומיים (די בגללי - הייתי נורא עסוקה P=)

צפינו בסרט ACROSS THE UNIVERS, ניגנו בגיטרות, שמענו המון מוסיקה, טחנו, פיטפטנו.... והיה כיף [=

 

לאוניד בן 18 - מזל"ט [=

עכשיו כבר חוקי ויכול לעשות הרבה דברים שאנחנו לא

גם לגורל מגיע מזל טוב, וגם לו נחגוג יומולדת בדיליי... מתישהו באוגוסט [;

 

עם ראנקי המקסימה 3>

 

ראנקיל'ה אחראית על חיתוך העוגה והיא עושה זאת ביתר מקצועיות 

 

לאוניד ומרי [=

 

גורל בוחר הופעה

 

עם שחר יצאנו לטייל בפארק, שמן הסתם היה שומם ושקט

  

ציוץ הציפורים שימש לנו ליווי לגיטרה [;

 

 


 

11.7.08 הופעה של המג'יקל מיסטרי טורס במחווה לביטלס ומסיבת גיוס למורני

 

בסביבות השעה 18:00 הגענו לגן הלאומי לחגוג עם ידידה טובה מאד של אביקו מסיבת גיוס... היה ממש כיף [=

מורני מקסימה, שיהיה לך גיוס קל ושירות מהנה ביותר

אוהבים אותך "המוני המונים"  

 

מאוחר יותר אספנו את לאוניד והמשכנו לבית של קלרצ'וק היפייפיה, כדי לתת לה חיבוק ענקי של מזל טוב ומתנת יומולדת, וגם כדי לקנות ממנה כרטיסים להופעה של מטרסייד [=

גאד! כל כך התגעגעתי... שמחתי לראות אותה אחרי הרבה זמן שלא יצא לנו להיפגש.

וול, את מסיבת יום ההולדת 17 בחוף הים די פיספסנו. אביקו בקורס קצינים, ואני באותו יום הייתי בירושלים - חגגנו לניר ועומר ברמצווה בכותל, משם ארוחת צהריים באנה טיכו בירושלים, והיישר לרעננה - הופעת המקהלה שלי.

 

קלרצ'וק יקירתי המון מזל טוב ותודה על חברות נפלאה

אוהבים אותך כל כך הרבה

נפרדנו מקלרה והמשכנו הלאה... להופעה של המג'יקאל מיסטרי טורס. היו בעיקר אנשים מבוגרים בהופעה... בעצם, לא ראיתי כל כך הרבה מעריצים מבוגרים מאז ההופעה של ג'טרו טאל.

אניווי... למרות שההופעה הייתה בישיבה, הצלחנו למצוא נקודת ראות טובה ולצלם כמה תמונות. האנשים שעמדו בצדדים הפריעו מידי פעם לצופים היותר מבוגרים בקהל, אבל הלהקה הרגיעה "תתאפקו עוד קצת ואז תוכלו לגשת לקדמת הבמה ולרקוד... תאפשרו לצופים האחרים גם לראות, אחרי הכל הם היו פה כשהביטלס האמיתיים עוד היו מנגנים" XD 

סה"כ זו הייתה אחת ההופעות היותר טובות שיצא לי לראות בזמן האחרון [=

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

14.7.08 מחנה ONE FAMILY יוצא לדרך...

 

עם סיום בחינת הבגרות במתמטיקה נפגשנו לאוניד ואני כדי לחגוג את העול הזה שירד מאיתנו. התוכנית הייתה לצפות בסרט וואל E אבל זה לא יצא לפועל. מה שכן יצא, זה שצעדנו במן מסלול מטופש בשיא החום - מבית ספר לכיכר רבין, לסנטר, ושוב לכיכר רבין ושוב לסנטר.

בסוף מצאנו עצמנו מתנחלים איפשהו בסנטר והיה נחמד [=

 

בסביבות השעה 18:15 ההורים שלי אספו אותי ויחד נסענו לקיבוץ גונן בצפון. הגענו בסביבות 21:00 גיתה הובילה אותי לכיוון החדר שלנו (אלינקה, ליזי, כנרת, גיתה ואני) משם המשכתי לחדר המועדון, הייתה סדנה עם יוחאי... שמחתי לפגוש שוב את החבר'ה הנפלאים - ממש התגעגעתי

אחרי שאמרתי יפה שלום לכמה חברים טובים, התיישבתי עם כולם וסיכמתי את הפעילות [;

מאוחר יותר, אחרי שחלקנו קצת חוויות (אחרי הכל לא ראיתי אותם מאז חנוכה) התכנסנו ב"מועדון הקיבוץ" וצפינו בסרט חביב .

בסוף הסרט רצתי להתקלח, ואז יצאתי ל טיול לילי עם דולין, עד שהתעייפנו ופרשנו למיטות [=

 

היום השני במחנה [=

 

השכמת בוקר מוקדמת, אחרי ארוחת בוקר יצאנו למסלול לא מפרך במיוחד שארך כ 3-4 שעות... 

 

"בקיץ הבא, בקיץ הבא נרוץ לגינה בכל יום, ועל כל גבעול ועל כל ענף יצמח לנו מסטיק אדום" [;

 

ואז הגענו למקור מים... לשם שינוי הפעם המזל שיחק לנו, כך שאף אחד לא פתח את הראש [=

 

 

המשכנו לטייל...

 

 

חזרנו, התארגנו ונסענו לארוחת ערב אצל ירדן [=

ליזי - גם היא ניגנה בעבר מוסיקה קלאסית על גיטרה קלאסית [;

 

יוגה במחנה...XD

 

קדימה לאוטובוסים...

 

הידד להתנחלות...

 

 

עם אלינקה הנפלאה [=

עושים בכייף המון מוסיקה [;

 

 

 

היום השלישי במחנה

 

השכמה, ואחרי ארוחת בוקר פיינטבול!

 איזה כיף! נייט

הגענו והיה ממש חם, אז תפסנו לנו פינה מוצלת ושם קיבלנו הדרכה מאחד ממדריכי הפיינטבול...

החבר'ה מתארגנים... (אני מחוץ לעסק... מעדיפה לצפות בהם.... וכמובן לעודד P;)

דור XD

אלינקה שלנו קשוחה, רגע לפני הקרב.... [=

גם גיל... [=

רגע אחרי הקרב ...

אלינקה זקוקה לעידוד רב P=

אאוץ'.... זה מרגיש כואב /=

חזרנו לקיבוץ... ליזי ואני הברזנו מהפעילות לטובת עוגיות צ'וקלט צ'יפס [=

 

מאוחר יותר התארגנו ויצאנו לקומזיץ...

  

  

 

 

ואז באופן מפתיע הוא הופיע - מספר הסיפורים...

כה ההוא החופר שברחנו ממנו בשנה שעברה, אלא שהפעם..... לא היה לאן לברוח

משהו מגניב שיצא בצילום קנדל [=

עומרי... WTF?!

 

 

היום הרביעי במחנה

 

בבוקר יצאנו לרפטינג... היה אחד הדברים היותר כייפים במחנה, וכנראה גם הסיבה להצטננות אחרי המחנה \=

וול... במחנה תמיד דואגים שלא יהיה לך חם מידי, והכי חשוב שלא תתייבש...

ולכן, אחד המדריכים אחז בי באופן מפתיע, ופשוט עשה לי סלטה לאחור- היישר לתוך המים (כה... בלעתי לא מעט מי רפטינג... \=)

אניוואי, היה כיף [=

 

מאוחר יותר המשכנו לאיזו חורשה כזו, שם הכנו את הטכס...

 

האינפנטיליות חוגגת

 

 

 

 

"ילדי "משפחה אחת" -  מחכים לגלעד שליט כבר 753 ימים"

 

"מחנה קיץ 2006" הסתיים ביום רביעי. חמש דקות אחרי שעזבנו את קריית שמונה, נפלה קטיושה ראשונה. באותו יום רביעי נחטפו החיילים שלנו אהוד גולדווסר ואלדד רגב.

יום רביעי, שנתיים אחרי.... שוב כאן בצפון "מחנה קיץ 2008" ואנחנו מתעדכנים לגבי החזרת החללים אהוד גולדווסר ואלדד רגב משבי החיזבאללה.... בארונות...

כמה עצוב... 

יהי זכרם ברוך!

 

 

בערב הופעה...

 

 

היום החמישי במחנה

 

ביקור בלונה גל...

 

 

אמיר -אנפנט, והוא יודע את זה

  

  

 

חזרנו למחנה, והתארגנו לערב שישי [=

איתי ומגידו עושים מוסיקה [;

אלינה עושה מיץ טעים?

 

 

אוטוטו... אלינקה ודורין מתגייסות - מוזר לדמיין את המחנה הבא בלעדיהן |:

 

 

היום השישי במחנה

 

למחרת שבת שרבית ביותר. התעוררנו בסביבות השעה 12:00 ישר לארוחת הצהריים. לשם שינוי היה טעים, כך שזללנו כמעט עד אפס מקום, אבל אז הסתבר שבתפריט ארוחת הבוקר נכלל ג'חנון, אז מיהרנו להשיג לעצמנו חתיכה קטנה והתכבדנו גם בעוגה.

מן הסתם, הרגשנו כל כך כבדות ועייפות, והיה כל כך חם עד שלא יכולנו להזיז את עצמנו לכיוון הבריכה, אז בחרנו להתמסטל בחדרים, וכדי להעצים את הכייף קנינו גלידה ענקית - אף אחד מאיתנו לא באמת הצליח להתעננג על הגלידה [=

 

 

אחרי ארוחת ערב לקראת שקיעה יצאנו לטייל ברחבי גונן [=

 

 

 

מאוחר יותר מסיבבה [=

 

 

 

 

 

 

היום השביעי במחנה

 

ב- 3 לפנות בוקר יצאנו מגונן בדרך לירושליים, ישנו שעתיים בתנאי אוטובוס...

 

דייב בר מזל, ישן יחסית טוב [=

 

TIME TO SAY GOODBYE

 

הפרידה מהאנשים היתה קשה, בעיקר לאור העובדה שלרבים זה המחנה האחרון לפני הגיוס לצה"ל ]=

 

עם דור שחזר מהודו [=

 

ועומרי [=

 

ועכשיו גם ספיר דייב ויוסק'ה [=

סה"כ היה אחלה ונהנתי מאד

למרות, שהיו חסרים הרבה אנשים - רכזים ומדריכים שעזבו, חניכים שהתגייסו...

וכן.... רוני שלשמחתי לא עזב, אבל לא נוכח במחנה הזה, עקב שהותו בניו זילנד.

אניוואי, שמחתי לקבל ממנו SMS, שיחת טלפון, ואפילו גלויה מניו זילנד עם ברכה לימולדת... וד"ש לאביקו 

 


 

21.7 טקס סיום בה"ד 1

 

נסעתי עם אבא לדרום לטקס סיום של אביקו.

יש משהו נורא מרגש בטקסים צבאיים... (ושנדע רק טקסים שמחים)

טקסי סיום כדוגמת הטקס הזה הם במיוחד שמחים, וכשהמשתתפים בו קרובים לליבך - זה מרגש עוד יותר [=

 

 

 

 

תזמורת צה"ל - זה תמיד מרגש

וסופסוף, אני צופה ביותם הסקספוניסט מופיע במסגרת תזמורת צה"ל

איכשהו, אותו אני תמיד מפספסת

אז כן... נחמד היה לראות אותו ולשמוע אותו מנגן בטקס של חברו הטוב - אביקו [=

 

אביקו יקר, בהצלחה בקורס קצינים,בהמשך... ובכלל בחיים

 

 

הגעתי הביתה בחצות עייפה בטירוף, ואחרי מקלחת בזק... הלכתי לי לישון.

מחר טיול מטעם משרד הביטחון.

 


 

 

 

 

22.7.08 מחנה "בני חייל"

 

מזה שנתיים לא מתקיימת פעילות של מחנה "בני חייל" (באחת הפעמים המחנה בוטל, בגלל המלחמה בצפון).

וול, הגעתי לתחנת האיסוף... האוטובוס כבר היה מלא כמעט עד אפס מקום. לאכזבתי, לא ראיתי פנים מוכרות |:

ציפיתי  כל כך לפגוש בהמשך,  גם את האחרים - אלה שהכרתי במחנות קודמים... ממש בהתחלה. התקשרות טלפונית עם כמה מהם, הסירה כל ספק שהיה בי - חלקם במחנות אחרים, וחלקם התגייסו, והיו גם שלא ידעו שאני אגיע |:

אניוואי, התיישבתי ליד אחד האנשים היותר נחמדים שהכרתי בהמשך הטיול. כבר לא הרגשתי לבד - שמענו מוסיקה והיה נחמד [=

אחרי ביקור חביב ומשעמם במקצת באיזה פארק מים עם שתי מגלשות וחצי חולקנו לקבוצות [=

היה נחמד להכיר חברים חדשים... (וביניהם גם חובבי גיטרה ) התחברתי מיד.

הקבוצה הקטנה שלי היתה כל כך מגובשת - החלטנו להתארגן באותו החדר [=

 

וזו היתה המיטה שלי (החלקתי ממנה בטעות, אבל יצאתי ללא פגע P=) 

 

היינו 6 בנות בחדר - הייתה לנו שעה אחת בלבד להתארגנות.

ירדן ואני נשארנו אחרונות. נותרו 5 דקות להתארגנות, כך שנאלצנו לחלוק מקלחת - חפפנו יחד (עם בגדי ים כמובן P=) זו הייתה המקלחת הכי קצרה שהייתה לי אי פעם...

בקושי הספקנו להתלבש וכבר מצאנו את עצמינו בחוץ, צופות במופע סטנדאפ מאולתר, בהמשך מסיבה מאולתרת. לא נשארנו ליותר מידי זמן... העדפנו גיטרה וחברה [;

למחרת בבוקר יצאנו לראפטינג... כזה כמו שכבר עשינו ב ONE FAMILY... בהבדל קטן שהפעם נתנה לי הפריבילגיה לבחור בין שתי אופציות - להפיל את עצמי מהסירה, או שמישהו אחר יעזור לי לעשות את זה.

אני כמובן בחרתי באפשרות הראשונה

 

 

המשכנו לצוק מנרה ועלינו על רכבל

  

יצאנו לטיול ג'יפים מסעיר... נייט!

 

 

 

בערב אחרי פעילות שארגנו לנו המדריכים...

הסתובבנו ב"מלון צפון"... היה נחמד, שמענו מהמדריכים-חיילים סיפורי פציעות הזויות בצבא (זה לא נחמד), והלכנו לישון בסביבות השעה 3:00.

למחרת בבוקר קיבלנו קרוקס במתנה, נפרדנו יפה מהאנשים ושוחררנו לשלום הביתה [=

 

 אור [=

 

אריאל [=

 

 

סה"כ היה כייף ונהנתי מאד

להת' [=

 

 

 

נכתב על ידי moon.child , 1/8/2008 01:53  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של moon.child ב-18/8/2008 22:37
 





כינוי:  moon.child

בת: 32

ICQ: 33214209 

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmoon.child אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על moon.child ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)