לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Always be yourself, because those who matter don't mind and those who mind don't matter

Avatarכינוי:  Unapologetic

בת: 32




הבלוגים הקבועים שלי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2019

השתלת שיער בטורקיה


טוב אז למי שלא יודע (אני לא סודית כול כך אבל עדין) עברתי השתלת שיער! 

הלכתי על החברה הראשונה שראיתי בעקבות פרסום של אלעד לוי מהאינסטגרם והייתי בקשר עם

המנכ"לית של החברה וסה"כ הייתה לי תחושת ביטחון טובה לגבי כול העניין.

הכול קרה די מהר.

תוך כמה ימים סגרתי חבילה לטיפול לאיסטנבול לסופ"ש

נסעתי עם טורקיש פעם ראשונה ובאמת שהטיסות שלהם פשוט נהדרות - המושבים נורמליים ולא 2 ס"מ

עובי, יש שמיכות, מסכים וכ'ו וממש רחוק מהלואו קוסט שיט שאני רגילה אליו

בקיצור הגענו לאיסטנבול עם הקבוצה מהארץ וישר נסענו לבית חולים להשתלה. חתמתי על מלא דברים

שאני לא מבינה וישר נכנסתי לחדר עם 3 אחיות שדיברו טורקית ולקחו אותי ישר לגלח את האיזור

שממנו הוציאו לי את הזקיקים. גילחו לי איזור ענק!עצוב זה היה מזעזע כמו עונש היי סקול כזה חח

אח"כ הכניסו לי מלא נוזלים ומלחים ואנטיוביוטיקה לוריד ואיזה 10 + דקירות של אילחוש לראש (לגבות גם

אח"כ). 6 שעות מעייפות עם גב וצוואר כואב וזריקות נגמרו איכשהו והלכנו לטייל באיזור המלון.

למחרת הלכנו לביקורת (וקנינו מוצרים טובים לשיער) והחלפת תחבושות ושוק איסטנבול (מגעיל אבל קניתי

5 קילו ממתקים). ביום האחרון פשוט טיילנו באיזור המלון וקניתי כמה חולצות

סה"כ היה ממש נחמד, למרות שאני ממצה שיחות של ישראלים די מהר (איכשהו הם תמיד מתחברים),

העיר לא מפחידה והסתובבתי לבד גם בלילה והיה סבבה (סטארבאקס ומקדונלדסקול)

 

ההחלמה והתהליך מתחלק ככה (milestones):

 

- 5 ימים ראשונה אנטיביוטיקה וסטרואידים

- 10 ימים ראשונים שינה עם כרית מוגבההת מיוחדת

- 20 ימים ראשונים לסיים את הספריי והשמפו

- במשך חודשיים בערך אחרי הסיום שמפו וספריי להתחיל את התכשירים האחרים

- אחרי חודשיים מההתחלה אפשר לעשות ספורט נורמלי

- אחרי 3 חודשים אפשר להסתפר (אולי לפני אבל אני אחכה)

- אחרי חצי שנה 50% מהתוצאה הסופית

- אחרי שנה תוצאה סופית

 

סה"כ השיערות אמורות ליפול פעמיים בערך עד שהן צומחות נורמלי חזק מחדש

this will take a long timeסטנדרטי אבל צריך סבלנות אין מה לעשות..

 

peace out

נכתב על ידי Unapologetic , 31/7/2019 21:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





61,655
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUnapologetic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Unapologetic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)