לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

אבסטרקטי


החושך טהור, זך ונעדר תמונות וחזיונות. החושך הוא ללא קץ, ללא גבולות. החושך הוא האין סוף שכל אחד מאיתנו נושא בחובו.
Avatarכינוי:  Moonshine

בת: 35

ICQ: 345868063 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2017

טירוף חושים;


בלי מילים גדולות או מטאפורות, הגעתי לנקודת רתיחה וכל הדם שלי בוער ומבעבע מרוב געגוע להתפרקות טובה כזו שתתפוס אותי ותפוצץ לי את הורידים במצח, שלא אוכל לנשום, שירעדו לי הרגליים אחר כך, שהברכיים יהיו חלשות ואני אטפטף על עצמי נוזלים של תשוקה שוב ושוב.

זה מה שבא לי.
נכתב על ידי Moonshine , 8/6/2017 20:09   בקטגוריות שחרור קיטור, בין ספק למציאות, בדידות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Moonshine ב-30/12/2017 00:02
 



חומות;


ברקע
- - - - - - 

מרגישה שאני עומדת מול צבא שלם
כולם נגדי
אף אחד לא מבין, אף אחד לא מנסה אפילו
כולם תקועים בתבניות המשעממות שלהם
הולכים אחרי העדר
אין סיכוי לפתוח אצל מישהו מהם זיק של הבנה או אמפתיה
וכל זה רק כי אני רוצה משהו אחר
לצאת מהמסגרות ומהקיבעון וללכת אחרי הלב

הלב רוצה חופש והשלשלאות אחרי מכל פינה מנסות לתפוס
אני רק מקווה שאספיק לרוץ מהר יותר מהן כל עוד אני בחיים ועם מודעות.
נכתב על ידי Moonshine , 5/6/2017 22:04   בקטגוריות שחרור קיטור, פסימי  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלקים;


סדק קל בין השפתיים, הן מנסות להוציא מילים שמתגלגלות שם בפנים אך מתקשות למצוא את השער.
מיתרי הקול מסרבים לשתף פעולה, הגוף קפוץ, השרירים חסרי מנוח
אותן מילים כלואות ממאנות לעזוב את הבית החם
יודעות כי ברגע שיפרצו החוצה
לא יהיה ניתן לקחתן חזרה פנימה
ומי יודע אילו רגשות ממתינים שם בחוץ כלפי אותן מילים
כעס?
אכזבה?
שחרור?
אולי הכל מהכל
עד שלא ישברו החומות
לא ניתן יהיה לדעת.
נכתב על ידי Moonshine , 4/6/2017 11:48   בקטגוריות חודש חדש, שחרור קיטור, בדידות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMoonshine אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Moonshine ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)