לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Can You Feel Me?


Don't Help Them To Bury The Light

Avatarכינוי:  PhoeniX™

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2016

על דרך מפלט ושיגעונות


אני מודה, שכחתי את המקום הבטוח הזה שכאן... כי הרי את אור הזרקורים גנב הפייסבוק... שם כולם נמצאים.

ופה בדיוק מתחילה הבעיה... כ-ו-ל-ם נמצאים שם.

אין סודות, אין מפלט מהמציאות, אין, רגע... לעצור.

 


 

אני הולך ברחוב, בדרך הארוכה חזרה הביתה אחרי יום לימודים ארוך.

השעה מאוחרת, כבר אחרי חצות; ואני? אני נעצר במקום לפתע.

מבין שאני צריך לנשום לרגע, לשנות איזה שהוא משהו בחיים שלי, מבין שאני רוצה לצעוק הכי חזק שאני יכול אבל לא מסוגל להוציא צליל אחד מהפה.

אז ככה נעצרתי ברחוב, נדום פה, חסר יכולת הבנה של מה אני מרגיש, מה אני חושב, מה אני רוצה?! מה?!

לרגע אחד בוכה, שנייה אחרי חושב לעצמי "איזה דפוק אני, בוכה ברחובות", צוחק... מנסה לחייך, אבל החיוך חוזר במהרה להיות זעוף ומדוכדך.

מתהלך בין המחשבות שלי לבין עצמי, ושואל... "מה אני מרגיש?", לא ממקום שמחפש תשובה, אלא ממקום של הבנה אמיתית.

 


 

 

מה אני מרגיש?!

 

אני לא אוכל לענות על השאלה הזאת כי אני באמת ובתמים לא מבין.

מגיע הביתה, עולה באיטיות בגרם המדרגות, לוקח נשימה ארוכה בכל צעד וצעד.

מרגיש רצון לא להכנס, לא לחזור חזרה הביתה, לא כי רע לי בבית או כי המצב לא תקין, אלא ממקום שמחפש מפלט.

ממקום שמחפש שינוי.

תקליט שבור.

נכנס חזרה, מתיישב ריק מול מסך מחשב, כותב הרהורים והגיגים חסרי תכלית ומטרה.

נכון, המטרה ברמת העיקרון היא פורקן, אבל בין כאן ללהגיד שהגעתי לפורקן יהיה אבסורדי לחלוטין.

כל המצב הזה אבסורד.

 


 

לא זו לא קריאה לעזרה, זהו רק ניסיון שלי להגיע לפיתרון עם עצמי, ניסיון כושל...

אבל גם זה עוד צעד אחד בדרך, עוד אבן אחת שמונחת לה בשביל.

 


PhoeniX.

 

 

נכתב על ידי PhoeniX™ , 30/3/2016 01:28   בקטגוריות שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של e.alexil ב-4/4/2016 19:23
 



לדף הבא
דפים:  

12,506
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מוזיקאים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPhoeniX™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PhoeniX™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)