לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך עושה כבשה?!



כינוי:  DolIydo

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

עוד לא נסגר הבלוג הזה...


כבר הספקתי לשכוח מזה שיש לי בלוג

אז זהו, התפטרתי מהעבודה המזורגגת הזו בpull and bear

למרות שזוממים לקרא לי לעבוד שבוע הבא כי יש מן ''סייל '' שכזה

שישכחו ממני .

בכל אופן  , היום אני חוגגת 17 בפאב בהרצליה ....

אני כבר לא יכולה לחכות לערב(:

יש עוד לעשות כמה טלפונים לאנשים .

וד''א ,17 זה גיל מעפן, זה שנה לפני ה -18- 

הכי טוב יהיה שנה הבאה .אני אחשב לחוקית ! (:

בנתיים ,החלטתי שהשבוע אני מתחילה ללמוד לתאוריה

ומשם , להתחיל שיעורים וכל זה .

די . אני רוצה רישיון ואף אחד לא יעצור בעדי !!!

בנתיים ,המשך סופ''ש מדהים O_o

 

נכתב על ידי DolIydo , 24/11/2007 14:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,474
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDolIydo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DolIydo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)