לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Must זה ה-דבר

אין לי מוזה... וגם לא תיאור... תסתדרו.. לא שמישהו יקרא פה.. אבל לא נורא... זה בשבילי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

איזה פוסטים עלובים


אני כותבת..

ממש תת רמה.

קראתי קצת קטעים מכיתה ו', מאז רק ה(ת?)דרדרתי.

נכתב על ידי Must בטעם מנטה לריח פה נעים , 14/11/2008 18:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יואווווו


איזה מעצבנת את.

מה ביקשתי? קצת עזרה בעבודה באנגלית (למרות שידעתי שלא תעזרי, סתם אמרתי את זה כדי ש-הוא- ישמע.......... מפגר מצידי, אני יודעת)

שנה לקח לך להסכים..

ואז ביקשת את הג'ל ואני יודעת שזה דפוק אבל וואלה, אני יודעת שאת לא צריכה אותו עכשיו ונמאס לי נמאס לי נמאס לי. אני לא חנות ולא קיוסק ונימאאאאאאס לי שלוקחים ממני דברים וזה לא קמצנות, ממש לא.

אני לא יכולה שנוגעים לי בדברים, מחטטים לי, לוקחים בלי רשות, עושים בלאגן. זה מחרפן לי את השכל ואני פשוט לא יכולה עם זה.

אני לא מסוגלת שאת כל הזמן מבקשת ממני דברים ולוקחת לי דברים ובכלל, שאנשים מרשים לעצמם לפתוח לי את הקלמר ואת התיק. הכל חייב להיות מסודר אצלי ובדיוק כמו שאני רגילה ואני פשוט לא יכולה, לא יכולה שמחטטים לי ולוקחים לי.

אז סליחה.. אבל אני לא אביא לך 4 סוכריות ב10 דקות כשיש לי שם בקושי 6 וזה אמור להספיק לי עד שבוע הבא ואני לוקחת אחת כל יום. כן, הכל מחושב אצלי ואם יגמרו לי באמצע השבוע באמת שאני אתחרפן. תקני לעצמך אני לא בית תמחוי!

גרר

נכתב על ידי Must בטעם מנטה לריח פה נעים , 4/11/2008 16:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Must בטעם מנטה לריח פה נעים

בת: 30




1,504

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMust בטעם מנטה לריח פה נעים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Must בטעם מנטה לריח פה נעים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)