לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי, החיים שלי.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007


מה נשאר לי
ביצוע: מוש בן ארי וטל שגב
מילים ולחן: טל שגב
אם לא להתאחד
אז מה נשאר פה
אם לא לתת ת'לב
אז מה נשאר לי
אם לא להיות אוהב
אם לא להיות שלך
מה נשאר לי

אז צעקתי בלחישה
בקרוב נראה ת'חוף
בקרוב יהיה קצת טוב לשנינו
ונתחיל באהבה

לשנאה תהיה שביתה
השמחה תהיה גדולה
ארוחת שבת תכין לשנינו
שובי שובי התקווה

אם לא להתאחד...

אם לא להתקרב
אז מה נשאר פה
אם לא לתת ת'לב
אז מה נשאר לי
אם לא להיות אוהב
אם לא להיות שלך
מה נשאר לי

מתאהב באמונה
היא שלי והיא שלך
הכוכב הזה תלוי בשנינו
מתנה אחת גדולה

שום דבר לא השתנה
והכל נראה ברכה
ונדמה שכבר היינו פעם
שובי שובי אהבה

אם לא להתאחד...

אם לא להתקרב
אז מה נשאר פה
אם לא לתת הכל
אז מה נשאר לי
אם לא להיות אוהב
אם לא להיות שלך
מה נשאר לי

אני כל כך מתגעגעת.

ואני פוחדת להיות היחידה.

כי כשאוהבים, אז אוהבים.

וכשלא אוהבים, אז לא.

 

ולאהוב ככה, עוד לא קרה.

נכתב על ידי Adva Ronen , 24/12/2007 21:27  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Adva Ronen

בת: 40

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAdva Ronen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Adva Ronen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)