לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Three Cheers For Sweet Revenge


כינוי:  פאק. אין לי כינוי.

גיל: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

עדכון מארה"ב D=


*אושר*

הטיסה- נוראית. 12 שעות ><"...מייגע.

בניו ג'רזי- זה מקום מדהים ואני רוצה לגור שם כשאני אהיה גדולה. היינו שם כי בת דודה שלי (ובעלה) גרים שם.

עכשיו אני בלונג איילנד (ליד ניו יורק)- דודים שלי גרים פה, גם פה ממש יפה. אני נשארת פה עד סוף החופשה (5 ליולי).

היום- אולי ניסע לקניון ואני אהיה בהוט טופיק! ^____________^

מחר- בת מצווה לבת דודה שלי. היא כזאת חמודה! D=

אוי, התמונה ששמתי בפוסט הקודם ממש זוועתית S:

 

 

תגיבו. 

אני.  =]

 

 

אהה! וגיליתי משהו ממש שווה- אני וג'ר דומים  ^__________________^

בדיוידי, כשג'ר מתבייש הוא מגרד מתחת לעין שלו...אני גם עושה את זה  D=

אני עם יד שמאל את עין שמאל. לא שמתי לב באיזה הוא  P=

חח פעם כל כך התביישתי שלא הפסקתי לגרד מתית לעין ואז זה נהיה אדום וזה כאב  ><"

נכתב על ידי פאק. אין לי כינוי. , 17/6/2006 15:11  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,792

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפאק. אין לי כינוי. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פאק. אין לי כינוי. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)