לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

skate or die



כינוי: 

בן: 30







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

מה יהיה?


אז מה יהיה עם המדינה? עוד מעט תקום ממשלת ימין קיצונית המדינה לאט לאט מתפרקת עם זה יימשך ככה וידרדר אולי אני יעבוד לארץ אחרת? אחותי כל הזמן מתלוננת שעם אנחנו נידרדר בדרך הזאת היא תעבור לארצות הברית אמרתי לה שאני איתה

ובחייאת איפה החורף? [לא שאני מאשים אפחד] אבל באמת חרא שנה

וואלה אני לי הרבה דברים להגיד

בואו נדבר קצת עליי

לא יישן בלילות סובל בגלל דלקת באמה ביד כבר 3חודשים כאבי תופת

בגלל זה אני לא יכול להתאמן.

ובואנה אני חייב להתחיל להכיר אנשים מחוץ לדמוקרטי באמת שיהיה לי אנשים חדשים בחיים

שיהיה לי מה לעשות בסוף שבוע למה אני שונא את זה שיוצאים 4-3 אנשים רק בנים תוך שעתיים משתעממים חוזרים הביתה

ככה אמורים לחיות בגיל שלי?

 

 

 

 

 

 

ב15.3 או ב17.3 טיול 4 ימים יעסיק אותי קצת ב23.3 מורידים תריבועים סוף סוף שנתיים עליי

בואו נחשוב קצת יותר רחוק עוד שנה וחצי רישיון על מכונית איך אני מחכה לזה בטירוף

אבל עכשיו הדבר הרציני שאני רוצה זה שהדלקת תעבור ולהתחיל להתאמן ברצינות

שבת שלום.

נכתב על ידי , 21/2/2009 18:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,737
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לskate-boarding is not a crime! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על skate-boarding is not a crime! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)