לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sing For Absolution



כינוי:  Barbie Martini

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

סימן חיים


שוב בדיאטה. שוב בזוגיות.


 


לפני כמה חודשים חזרתי לרוץ. בהתחלה רצתי חצי קילומטר עד שהכאבים בחזה הכריעו אותי, והרגשתי תסכול. פעם זה היה קל.


אחר כך רצתי קילומטר, ועוד אחד, אחר כך כבר קניתי נעלי ריצה, אחר כך רצתי חמישה קילומטר,


עכשיו בכל פעם שהמחשבות כבדות עלי אני יוצאת לרוץ, ובכלל משתדלת לרוץ כל יום, אם אפשר

עכשיו זה שוב קל.


 


יש לי חמישה קילו להוריד. אני לא רוצה לחזור לימים הרזים-להחריד שלי, רק לימים בהם הייתי מאד רזה.


אני רצה, אבל אני צריכה להתחיל לסגור את הפה קצת יותר אם אני באמת רוצה לעשות את זה


 


אז הנה, אני סוגרת את הפה


סתם רציתי לספר למישהו על זה, גם אם המישהו הזה הוא רק אני.


 


ולגבי הזוגיות, בקרוב נהיה שנה ביחד ואני אוהבת אותו בצורה שקשה לי להאמין שאפשר.

נכתב על ידי Barbie Martini , 3/10/2013 13:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היילי מונרו. ב-15/3/2014 01:53
 





36,604

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBarbie Martini אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Barbie Martini ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)