לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כשהיינו בגילך או איפה טעינו

חויות, פחדים, הצחקות, חרדות של אמא לבת טיפשעשרה טרם זמנה ואיך לצלוח כל יום באומץ לב ובלי מורא

כינוי:  דיים עדנה

בת: 66





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2006

על פרופוציות ושטיפת כלים


קברנו היום את י. שנפטר לאחר מחלה קשה והוא בן ארבעים ומשהו בסך הכל. לא היינו חברים, קצת עבדנו ביחד על פרויקט לפני כמה שנים.

קיבלתי את ההודעה היום בבוקר בדרך לעבודה. עד לאותה נקודה בנסיעה הייתי שקועה בלרחם על עצמי מאד, מאד, כי לא ממש בא לי על השבוע, כי בשבוע שעבר השיחה עם שלמה (הבוס הלא ממש רישמי שלי) הורידה לי את המוטיבציה לרצפה, חשבתי איך וכמה לא מעריכים אותו (ממש שברוןלב , היום הודיעו לי שקיבלתי עוד 1500 שח' למשכורת) ובכלל, כמה כל השכל שלי לא ממש עזר לי להתקדם בחיים ואיך אני תקועה, בלי הגדרת תפקיד ובלי מיקום הגיוני בארגון....ועוד רחמים ועוד קיטורים שהרסו לי את השבת ואת כל מצב הרוח להתחיל את השבוע בכלל.

אני נוסעת הרבה - גרה במרכז, עובדת במפרץ חיפה, יש לי המון דרך לחשוב כל יום, וכל זה עבר בגלגלי השיניים של המוח הלא ממש בריא שלי, עד צומת יגור, שם קיבלתי את ההודעה שכל סדר היום משתנה כי יש הלוויה.

ושם חשבתי שאולי לא כל כך נורא, שכדאי קצת להתעודד ולמנות את הברכות במקום לשקוע לתוך ה"צרות" (שחיות רק אצלי במוח ולא בשום יקום מציאותי).

נכון, זה מאד באנלי להגיד בוא נכנס לפרופורציות - אבל הבאנלי והנדוש הם חומרי היום יום שלנו, הם המציאות אותה אנחנו חיים וכמו שכל הטפת מוסר שלי לעצמי תמיד נגמרת "את לא אנה קרנינה, את הדרמה תשאירי לספרים ולסרטים ויאללה לכי תעשי כלים, כי זה מביא שלווה אמיתית לנפש".

נכתב על ידי דיים עדנה , 26/3/2006 16:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש גם ימים טובים


טוב אז לא באמת הכל שחור, כבר יומיים שמורה נחמה לא מתקשרת וגם זה הישג. ויומיים שהנסיכה עושה שעורים. אני לא מאמינה במהפכות, אבל אני לא קטנונית, לוקחת את מה שנותים לי ולא מבקשת את מה שאני לא יכולה לקבל.

חוצמזה שיש לי ילדה מקסינה והגיע הזמן גם למנות את מעלותיה:

היא טובת מזג

היא חכמה

היא יכולה להטיל קסם על כל אחד וכל דבר

יש לה חיוך מקסים וצחוק מתגלגל

היא חכמה - כבר אמרתי אבל היא באמת חכמה

היא יפה

היא חתיכה

יש לה המון חברים וחברות שזה מעיד עד כמה היא חברותית, חברה, מפרגנת

יש לה המון הבטחה וכל מה שאני רוצה בשבילה זה שהיא תמצה את כל ההבטחה הזו ולא תיתן לה להתמוסס, בהבלים שטויות וסתם מחוסר תשומת לב.

נכתב על ידי דיים עדנה , 22/3/2006 14:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המורה נחמה


יש לי חברה חדשה, היא מתקשרת אלי כמעט מידי יום, אנחנו מחליפות חוויות, רשמים, קצת רכילות ומתעדכנות במצב הרוח היומי. המורה נחמה (שם בדוי, אבל איזה שם מורתי).

לפניי יומיים היא התקשרה לספר לי שהנסיכה, יורשת העצר, הוד מעלתה, הגיעה בשעה 9:00 לבית הספר, למה? ככה בא לה...לא ממש התחשק לה אז היא לא הלכה לשעה הראשונה.

אתמול, רק הגעתי הביתה, עוד לא הספקתי להניח את התיק, ומי בטלפון....נחמה.

היום הגברת הגיעה ב-10:00 לבית הספר. חייבת להגיד לזכותה, לא שוקטת על שמריה, יש התקדמות, לא תמיד אותו דבר. הפעם פספסנו מבחן - הציון הצפוי 40. אח אח אח, איזו שמחה, איזה דרך נחמדת לסיים את היום.

הנסיכה לא בבית, יש לי זמן לחשב את צעדי, לתכנן את טון הדיבור ואת הדברים שאגיד. לא לירות מהמותן, לא לשדר כעס, לשדר החלטיות נחישות וגם רכות......

טוב כמעט הצלחתי, איך שהתחלתי לדבר, היא נסגרת, מורידה את הראש ואין תגובה. אני מוצאת שאני מדברת ומדברת ואין לי שום מעצור, שום דבר שיעצור את השטף (היא הרי לא עונה לי)......המורה תיתן לה להבחן במועד אחר..כן, היא אמרה לה, ברגע זה אין לי שום דרך לדעת אם זה נכון, אני צריכה להתקשר שוב לנחמה לשאול..

המבחן המפוספס לא ממש מענין אותי, חוסר האמינות, המניפולציה, השקר ששיקרה לאבא שלה בבוקר (קיבלתי SMS המורה לא באה לשעתיים ראשונות) כדי לא ללכת למבחן - זה מעלה לי את הטמפרטורה לדרגות גבוהות.

לא רוצה לכעוס על בסיס יומי, רוצה לפתח איתה משהו אחר - אולי אני לא מתקשרת נכון?

נכתב על ידי דיים עדנה , 20/3/2006 16:53   בקטגוריות שקרים וסודות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדיים עדנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דיים עדנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)