לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כשהיינו בגילך או איפה טעינו

חויות, פחדים, הצחקות, חרדות של אמא לבת טיפשעשרה טרם זמנה ואיך לצלוח כל יום באומץ לב ובלי מורא

כינוי:  דיים עדנה

בת: 66





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2006

תוספת לרשימת הסיווגים


חיפשתי קטגוריה לסווגת את נושא הבלוג שלי תחתיה, לא מצאתי את "אני מגדלת חי-זר" אז הסתפקתי ב-"משפחתי וחיות אחרות".
מה הולך להיות כאן?

בעיקר הגיגים של ביני לבין עצמי על גידול ילדה בת 13 שכבר עשתה/ראתה/חוותה הכל, לפי דעתה, אבל מבהילה אותי עד עמקי נשמתי בכל פעם שהיא יוצאת מהבית.

 

דיווחים שוטפים על יכולת ההמצאה שלה, היצירתיות ההשקעה ניפולציות/שקרים/המצאות שנועדו:

 א. לצאת מהבית בכל שעה

ב. לא לעשות שיעורים

ג. לא ללמוד באון כללי

ד. לשגע אותי ולגרום לי להצמיח שערה לבנה אחת, לפחות, בכל יום.

 

היום "גיליתי" שהיא סגרה את הבלוג שלה - סיפור ארוך איך תפסנו אותה משקרת ואיך האמת התגלתה דרך הבלוג, יסופר בפעם אחרת להשכלתם של הורים אחרים.

נכתב על ידי דיים עדנה , 19/3/2006 15:38  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדיים עדנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דיים עדנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)