לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

וואו. שנים (:


בקצרה,

אני מאוהבת בגבר בן 30.

 

 

וכן, הוא רווק.

 

 

ובאריכות, אתמול הייתה הבר-מצווה של דור, בן דודה שלי - היה נחמד. ביום שני (17.8) הבר-מצווה של אחי! סוףסוף. יהיה כיף, אני בטוחה (:

ב31.8 אני משתחררת. ואז עבודה.

 

החיים זורמים להם על מי מנוחות בינתיים, זה כזה... so far so good.

 

 

[השיר שברקע זה The Real Sugar Baby - Sailor Moon, תהנו או משהו. חחח..]

 


(הפן - יום אחרי הבר-מצווה של דור. גאא...)

נכתב על ידי RainbowPowder , 10/8/2009 22:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של T ב-17/8/2009 07:51



Avatarכינוי:  RainbowPowder

בת: 35

MSN: 

תמונה




4,942
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRainbowPowder אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RainbowPowder ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)