לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Flame was Meant to Be




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013

התחלה חדשה?


אז זהו. שוב נשברתי. הרצון לקבל את האישור מכולם. שאני בסדר, שגם לי מותר, שזה לא חטא לגעת באושר. הפעם זה היה לידו. האריה שלי, שתמיד שומר עליי ושואג על כל צרה שרק תבוא. תכתבי יומן הוא אומר לי תכתבי את כל הדברים הטובים כדי שכשתרגישי שהקירות סוגרים עלייך ואין מוצא תוכלי לקרוא ולראות שיכול גם להיות אחרת. רציתי לספר לו על היומן ההוא, השחור. זה שיש בו את כל הכישלונות ואת כל מחלות הנפש שלי ואת כל הדברים הרעים שאמרו לי ועליי ושעשו לי, במזיד או בטעות כמו שאפשר לעשות לזאת שתמיד נשארת בצד.. ורציתי לספר לו שכשהכל נהיה יותר מדי, וכשהרע לא מוכן להיעלם, אני קוראת את כל השחור, ומנסה לדחוק את עצמי אל הקצה, אל המחשבה האחרונה שתיקח אותי מפה. אל הסוף. אבל כל פעם משהו מחזיר אותי. אולי החשש שכשלא אהיה כאן, לא אחסר לאף אחד. אבל עכשיו אני מנסה שיהיה אחרת. ומבטיחה לו שאכתוב. או לפחות אנסה. ואז אני בורחת לכאן.
נכתב על ידי FireMaiden , 9/9/2013 01:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  FireMaiden

מין: נקבה

ICQ: 203430365 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFireMaiden אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FireMaiden ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)