לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מכתבי המשוגעת הכתומה


דמיון חשוב יותר מידע. ידע הוא מוגבל. דמיון יכול להפליג סביב העולם.

כינוי:  סאאטלה

בת: 33

ICQ: 233464252 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

L o v E


בשבילי אהבה זה הדברים הקטנים שעושים שמח בלב.

אני אוהבת דברים מגניבים ;

אני גם אוהבת את הדברים המגניבים האלה שמגניבים מעצם היותם לא-מגניבים :

 כמו פסנתר ואורגנית, ותווים מסובכים שלא הייתי מעזה לנסות ולקרוא, ושפות מורכבות (;פורטוגזית), ושלייקס ומכנסיים בגזרה גבוהה, אקורדיון וקסילופון, ונעלי קאובוי.

אני אוהבת להסתכל על דברים שאנשים אחרים לא שמים לב אליהם;

כמו סוגי נעליים של אנשים ברחוב, או חנויות ישנות שכבר אף אחד לא נכנס אליהם.

אני אוהבת להסתכל על אנשים ברחוב;

על אלה שמחכים לאוטובוס, על אלה שבדיוק מדליקים את הסיגריה, על אלה שמסתתרים מהגשם, על אלה שלבשו את החולצה הפוך, או אלה שהשקיעו בלבוש שלהם לכבוד משהו ממש מיוחד... על אלה שממהרים כל הזמן, על אלה שתופסים אתנחתא בצל, על אלה שאוכלים בורקס, ועל אלה שמתבוננים מהצד בדיוק כמוני.

אני אוהבת את הקיץ -

כשקמים בבוקר ורואים את השמש מאירה על כל החדר, כשהולכים לים ומרגישים רוח חמה בכל הגוף, כשמתקלחים אחרי שחוזרים מהים וכל החול שנדבק על הגוף נשטף ברגע, ואת זה שבקיץ אפשר ללכת עם שארוול וכפכפים.

אני אוהבת את החורף -

לרדת לגינה עם שמיכה ולהסתכל על הגשם ועל הצימחייה שנשטפת, על הריח שלפני הגשם, על הריח שאחרי הגשם, את האוויר הנקי, את הצ'אי מסאלה, את הישיבה מול התנור הגדול, ולרוץ עם מטרייה רעועה לתוך בית קפה קטן וחמים.

אני אוהבת את האביב ואת הסתיו -

כי אין כמו הפריחה של האביב, ואת האויר המתוק שלו, ואת הצבעים שמעלים חיוך כל פעם מחדש, ואת זה שכולם נראים כשיכורים באביב, ואת הרוח הקלילה בין העצים.

ואת הסתיו כי אין כמו הנשירה של העלים שנערמים על הרצפה, ואת הצינה הקלילה באויר.

אני אוהבת את החיוך שלי שמתמלא בכל כך הרבה אושר עד שאני לא מצליחה לצחוק ולא מצליחה לדבר - אני רק מחייכת חיוך ענקי, נהיית אדומה כולי, והעיניים שלי מתחילות לדמוע.

אני אוהבת  לשים שיר שאני ממש אוהבת חזק חזק ולבהות בתיקרה.

אני אוהבת להיזכר בשטויות שעשיתי כשהייתי קטנה, אני אוהבת לשמוע שירים שפעם הייתי שומעת הרבה, אני אוהבת להסתכל בתמונות ישנות שלי ולראות עד כמה כל אחד מהאנשים בתמונה השתנה.

אני אוהבת להסתכל על הירח ולדמיין אנשים מכל העולם שמסתכלים עליו ברגע זה ממש.

אני אוהבת להסתכל על האופק ולראות שכדור הארץ באמת נראה עגול.

אני אוהבת לשבת בגינה ולא לעשות כלום.

אני אוהבת שכל האנשים מיוחדים - את זה שעל כל אחד עוברים דברים שונים, כל אחד עם הבעיות שלו והאהבות שלו.

אהבה נמצאת בדברים הקטנים. ואני אוהבת לאהוב אותם.

אני אוהבת את החיים.

 

נכתב על ידי סאאטלה , 28/10/2007 15:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסאאטלה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סאאטלה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)