לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


To cry is to know that you’re alive But my river of tears has run dry

כינוי:  רולזי

בת: 34

ICQ: 258615787 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

אמסטפ בפרנקלין+ תמונות =]


אתמול אני שגיא ונורית הלכנו להופעה של אמסטפ (השולטים!!) שהתקיימה בפרנקלין בר בכרמיאל

עד שיש הופעה שולטת בכרמיאל ועוד בחינם (!) החלטנו לנצל את המצב וללכת

אין הרבה מה לספר, אמסטפ שרו שירים מעולים: נגמר מבפנים, אין קץ לילדות (קאבר ל"פורטיסחרוף"), סיפור, לפרוץ החוצה וכו.

אה והם גם עשו קאבר מעולה ל-Lonely Day של System Of A Down כמובן :)

האוירה בפרנקלין הייתה סבבה לגמרי הבאסה רק שזו הייתה הופעה בישיבה <.<

בזמן ההופעה היה לי חשק עז להתפרע עם הלהקה (שמכירים אותנו עוד מההופעה בווליום :-P) אבל הסתפקתי בלשבת בשולחן שהכי קרוב אליהם עם קורונה (סטייל חיחי)

 

 

אז בלי הרבה חפירות קבלו את התמונות!!!







שאר התמונות יגיעו בהמשך!!! יש פה כמה ביצ'ס שחייבים להפריע לי עד שאני במחשב <.<

נכתב על ידי רולזי , 20/9/2007 18:22  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ממש לא הפתעה


"חבורה של עולים מחבר המדינות נתפסה ונחשדה כחבורה ניאו נאצית"

ביג פאקינג דיל

 

אני באמת שלא מבינה מה הפתעה בזה ויש לי כמה נימוקים לזה

נתחיל מזה שזה לא חדש שקיימת תופעה של אנטישמיות ונאציזם גם פה ממש במדינת ישראל!

זה שעד עכשיו לא דיברו על זה וזה לא היה בכותרות לא הופך את זה ל"לא קיים" או ל"לא ריאלסטי" כי זו המציאות חברים תתמודדו איתה

 

השורש של הבעיה נעוץ בחברה הישראלית עצמה או יותר נכון בגזענות שבה

כולנו גרמנו לעולים החדשים או לשאר השונים מאיתנו להשפלה עצם זה שאנו משייכים אנשים לקטגוריות כל הזמן: הרוסים האלה, האתיופים האלה, ערסים, פריקים וכו.

מכיוון שמדינת ישראל היא בעיקרה מדינה יהודית למרות שעולים לפה גם לא יהודים (חוק השבות מתיר למשל עלייה של לא יהודי הנשוי ליהודי), הרי שהם גם לא יהודים וגם רוסים וברור שבסופו של דבר ינופפו בפניהם שהם כאלה וכאלה מה שרק יגביר את תחושת הניכור והלא-שייכות שגם ככה קיימת אצל עולים חדשים שצריכים להתמודד עם בעיות כמו: פרנסה, שפה ועוד. 

 

אנחנו כיהודים לא יכולים לפנות לנאציזם כפתרון.הם דווקא כן.

פשוט מכיוון שהם אינם יהודים להם יש את האפשרות הנכספת להשתמש בתורות ואידיולוגית כמו תורת הגזע מבלי להרגיש אשמים, להפך הם מוציאים את התסכול שלהם בצורה הזאת ומפנים אותו ל"נאציזם".

 

למרות שבתכלס, עם הם יתחברו עם קבוצות ניאו נאציות מחו"ל רוב הסיכויים שהם ידחו על הסף (בלשון המעטה) מכיוון שהם אזרחים ישראלים שעלו לישראל מתוקף חוק השבות ויכול מאוד להיות שאפילו ייחשבו כיהודים בעצמם.

 

באופן כללי אני חושבת שהם רצו בעיקר לצעוק לעזרה (ואני ממש לא מצדיקה אותם הם פגעו באנשים וברכוש ואין להם על זה מחילה) ואולי חשבו שזו הדרך היחידה למשוך תשומת לב למצבם- מה שבטוח הוא שהם הצליחו.

 

אגב כל הקטע הנאצי שלהם היה דיי חובבני שחושבים על זה בגלל שהם השתמשו בשירים של רמשטיין בקליפים שהם צילמו. רמשטיין היא לא להקה נאצית (למרות שיצא לה שם כזה אולי זה קשור לעובדה שהיא להקה מגרמניה ששרה בגרמנית ועם מבטא גרמני מובהק)

 

אגב הידעתם למשל שהסולן המאוד גרמני של הלהקה נשוי ליהודיה?!

 

בקיצור קל מאוד לפנות לשנאה כשמשהו לא לרוחנו זה אנושי וכולנו עושים את זה. הם לקחו את זה רחוק מאוד ולמרות הכול אני חושבת שהם כפויי טובה כי בסופו של דבר הם עלו לארץ, קיבלו אזרחות והטבות עולים, ואני בטוחה שהם גם מקבלים קצבאות בדיוק כמו המשפחה שלי..רק שזה לא נראה הוגן, זה אפילו נראה הזוי שחושבים על זה שהכסף של משלמי המיסים הולך גם לקצבאות למשפחות שהילדים בהם מחשיבים עצמם כניאו-נאצים ממש פה בישראל.

 ולמרות זאת הם עדיין גרים בישראל שזה הגיוני בערך כמו שחבר בKKK יעבור לגור בסומליה (או יתחתן איתי: גם יהודיה וגם חצי אתיופית חחחח)

 

 

עריכה:

שמתם לב שאין שום הגיון בנאצים שהם ממוצא רוסי?!

בשיעורי היסטוריה מלמדים ותקנו אותי עם אני טועה שהנאצים טענו שהגזע הכי נמוך מכל הגזעים היה השמי (=יהודים) ושקצת מעליו נמצא הגזע הסלבי (שזה בקיצור יוצאי ברה"מ לשעבר)

עכשיו מבינים למה כל הקטע הנאצי שלהם הוא חובבני?

 

נכתב על ידי רולזי , 9/9/2007 19:57  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם עידכון


אנשים טוענים שאני בנאדם דיכאוני....קרה לי אפילו כשדיברתי עם חברות והן פשוט נבהלו מהפסימיות שלי (באותו הרגע) ושאלו אותי עם יכול להיות שיש לי דיכאון קליני <.<

 

אז צר לי לבשר- אני בריאה בנפשי!! =]

 

אבל בשנתיים האחרונות אפשר להגיד שרוב האנשים שסמכתי עליהם גרמו לי להפסיק ולסמוך שוב....אני לא אשקר ואומר שזה הכול באשמתם גם אני תרמתי את חלקי בחלק מהקשרים ההרוסים הללו

 

כרגע אני עומדת לפני גיוס והפלא ופלא הגעתי לנקודה שאני פשוט מתה להתגייס בגלל שזה יעניק לי את הפריוילגיה הנחשקת- להתרחק מכרמיאל ואם אפשר לתמיד חחח

 

 

אגב כבר יותר משבוע שלא עישנתי הייתם מאמינים?! הפעם האחרונה שעשיתי הפסקה מעישון הייתה לפני שנתיים (!) אז הנה עוד הפסקה לנקות את הריאות וכאלה

 

 

** אגב הייתי בווליום היה אדיר!! ההופעות שהייתי בהן היו טובות :)

שייגעצ- יובל מנדלסון תעשה לי ילדים

איילה אינגדשט- בת דודה שלי

ורועי אדרי (שהוא אגב המפיק שלה)

הדג נחש- שולטים!!!1 כשהם שרו "מה נעשה"  הייתי בעננים חח

מוקי D המושלם

ועוד להקות צעירות שוות במיוחד (עם בסיסטים שווים במיוחד ^^)

 

אגב בקרוב הופעה של אמסטפ בפרנקלין תבואו בהמוניכם =]

 

 


 

 

או לפחות לבינתיים :]


נכתב על ידי רולזי , 8/9/2007 14:02  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,452
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרולזי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רולזי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)