לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Bilateral Perfection


הרצונות,השאיפות,הדרך להגשמה העצמית שלי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

בחזרה.


טוב...אז הכל (כמעט) מהתחלה..

 

ובקשר לכל תגובות הנאצה האלה..

אתם מטיפים לי שזה לא בריא ועושים רושם שאתם רוצים בבריאותי ותך כדי מרעיפים עלי צרור של קללות,

מה הרעיון?

יש דרך להגיד כל דבר ובכל צורה.

 

וכן אני יודעת שיש לי בעיה אני פשוט עוד לא רוצה לטפל בה.

כל מה שכתבתי היה מזמן..

אני לא תומכת  יותר בפרו אנה ואני לא אתמוך באחרות לנסות להרעיב את עצמן..

למרות שאני עושה את זה בעצמי כי זה חזק ממני..אני מודעת לזה שזה לא בסדר..

ואני יודעת שזו בעיה..

 

וזה טירוף...אבל כן..כשאני רזה יותר אני מאושרת יותר.

 

אני מרגישה טוב כשאני לא אוכלת..

קלילה יותר,נשית יותר.

 

גם אם זה נכון וגם אם לא זאת אני.

 

הבעיה.

 

הטירוף.

 

והמחלה.

 

 

 

Little Anna.

נכתב על ידי Little Anna , 23/11/2007 14:53  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Little Anna

בת: 33




6,734

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLittle Anna אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Little Anna ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)