לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אני אוהבת אותך.



כינוי:  אנסטיישה ג'ונס-פוינטר 3>

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

פוסט אמיתי


יאיי...האם זה רק נדמה לי או שהתקופה הרעה,הקשה,הבעייתית באמת עברה לי?!

אני מקווה שכן:)

אני מרגישה ככה,כלומר אני מרגישה ממש טוב לאחרונה,מסופקת מהכל.בעיקר מעצמי.ואני גאה בעצמי שעברתי את התקופה הזאת

ותכלס,כשאני מסתכלת אחורה ניראלי אני יודעת מה היתרון היחידי מכל התקופה הזאתי.אני למדתי מטעויות.ותאמינו לי אני למדתי ה-מון על אנשים ועל החיים עצמם.

העצה היכולה שאני יכולה לתת לכם היא אל תהיו תמימים.דברים משתנים,אנשים משתנים.תפקחו עיניים תמיד ובכל רגע!

תהיו מודעים לעצמכם.אל תתנו לאחרים להשפיע עליכם.תהיו אמינים לעצמכם.

אתם יודעים מה אני נוהגת לעשות מידי פעם?להביט אחורה ולחשוב על עצמי כעל ילדה קטנה שהייתי עד לא מזמן.ולחשוב.לחשוב איך אותה הילדה הקטנה הייתי מדמיינת את עצמה בגיל 16.ולכן אני נאמנה לאני העצמי האמיתי.אני רוצה לגדול להיות בנאדם טוב ואמיתי בישביל שאותה הילדה הקטנה תרגיש גאווה.ואם משהו לא מתאים לי או לא ניראלי לי?אני לא מתכוונת להיבנות תחתיו.

יש לי שאיפות ומטרות לעתיד.ולאט-לאט אני נוגעת בהם אחד אחד והכל בזכותי.

זה כיף להיות ילדה קטנה,שכולם מגנים עליה,שהיא לא יודעת צרות חוץ מכאלה שלא קנו לה את הצעצוע שהיא רצתה,אבל צריך לדעת גם מתי הגיע הזמן להתבגר.אני מרגישה שהזמן הזה קרב בישבילי ואני שמחה שאני בוגרת מספיק כדי להבין את זה.

 

ועוד דבר אחד הכי חשוב שהבנתי,אני לא צריכה שמישהו יגיד לי כמה אני שווה,אני יודעת מה וכמה אני שווה ולכל אותם האנשים שחולפים בראשי כרגע כשכתבתי את המשפט הזה:

SCREW YOU ALL!!!

 

נ.ב:אני אתחתן עם דאני ג'ונס,אתם תיראו!

 

 

נכתב על ידי אנסטיישה ג'ונס-פוינטר 3> , 31/5/2008 20:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,693
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנסטיישה ג'ונס-פוינטר 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנסטיישה ג'ונס-פוינטר 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)